• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2021 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2021 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2021 10:05

Detail zákazky Z202116999

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2021 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    16.08.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.08.2021 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.08.2021 10:05

Základné údaje

Z202116999

OF-239386

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5885102

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

36261688

ADAMED, s.r.o.

E.F. Scherera 38/4799 , Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Screeningový prístroj

Screeningový prístroj

  • 33124100-6 - Diagnostické prístroje

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Screeningový prístroj OAE/ BERA
Funkcia
Prenosný screeningový prístroj na diagnostiku sluchu, vrátane vyhodnocovacieho softwaru
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Veľkosť dotykového displeja palce 4,3
rozlíšenie displeja pixel 272x480
doba práce z interného zdroja hod. 10
vstavaná Li-on batéria pre dlhú životnosť mAH 6600
váha prístroja g 440
interná pamäť na počet vyšetrení ks 10000
interná pamäť s počtom pacientov ks 10000
micro SD karta gb 8
OAE rozsah frekvenčného pásma dolná hranica Hz 500
OAE rozsah frekvenčného pásma horná hranica Hz 5000
OAE rozsah stimulácie dolná hranica dB SPL 30
OAE rozsah stimulácie horná hranica dB SPL 90
OAE možnosť nastavenia počtu vyšetrovaných frekvencií ks 2-5
ABR rozsah EP µV 0.1-900
ABR úroveň šumu (rms) µV 0.35
AABR stimulačná frekvencia Hz 93
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Ovládanie prístroja cez dotykový displej áno
Možnosť pripojenia s pc cez BLUETOOTH áno
Možnosť voľby jazyku min. slovenky, anglicky
Automatický výsledok analýzy áno
Indikácia správneho umiestnenia sondy a elektród áno
Rýchle vyhodnotenie výsledku áno
Možnosť nastavenia parametrov vyšetrenia OAE a AABR áno
Automatické zvýšenie úrovne stimulácie AABR pri neúspešnom vyšetrení pacienta pri 35db sa automaticky zvýši úroveň stimulácie na 60dB
Možnosť manuálneho nastavenia úrovne stimulácie pri AABR 35dB a 60dB
Možnosť voľby druhu reportu stručný, obsiahlejší
Možnosť tlače cez BT  prenosnú termo-tlačiareň áno
Možnosť prenosu údajov z prístroja do pc cez vyhodnocovací software software súčasťou dodávky
Možnosť nastavenia automatického prenosu dát z prístroja do pc a naopak pri pripojení áno
Malá externá stimulačná sonda pre lepšiu manipuláciu áno
Sada vyšetrovacích oliviek 1ks
Možnosť rozšíriť prístroj o ďaľšie modality ABR, Tympano, Akustický reflex, Decay, Funkčný test Eustachovej trubice
Sada samolepiacich elektród neonatálna veľkosť
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodanie a vyloženie tovaru do určených priestorov.
2. Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaných zariadení.
3. Vrátane zaškolenia obsahujúceho personálu.
4. Prístroj musí byť nový - nepoužívaný, nerepasovaný.
5. Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov.
6. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 7 dní od uzavretia zmluvy.
7. Požadujú sa predložiť potrebné certifikáty a vyhlásenie o zhode (neoverené kópie) do 7 dní od uzavretia zmluvy.
8. Od úspešného dodávateľa požadujeme do 7 dní po uzatvorení zmluvy predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky.
9. Záručný autorizovaný servis a údržba
10. Objednávateľ požaduje v rámci záručného servisu:
10.1 Fyzický nástup technika na opravu maximálne do 48 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní.
10.2 Maximálnu dobu opravy bez potreby náhradných dielov do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy.
10.3 Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo Slovenska do siedmych pracovných dní od nahlásenia poruchy.
10.4 Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo zahraničia do pätnástich pracovných dní od nahlásenia poruchy.
11. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa podľa predchádzajúcej vety nie je potrebný pri postúpení pohľadávok veriteľov financovaných z kapitálových prostriedkov Ministerstva zdravotníctva SR alebo eurofondov.
12. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.
13. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
14. Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak:
14.1 Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov.
14.2 Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia.
14.3 Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky.
14.4 Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke.
14.5 Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre.
14.6 Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru.
14.7 Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
15. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia.
16. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúceho po dni dodania tovaru.
17. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu, a to výlučne bezhotovostným prevodom na bankový účet predávajúceho.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

23.08.2021 08:00 — 17.09.2021 13:00

1,00 ks - zostava

11 180,00

11 180,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

V zmysle opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.08.2021 13:24

16.08.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.08.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 361
 37
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.08.2021 08:28 - Vstupná ponuka 11 180,00 € Cena bez DPH
15.08.2021 15:16 - Najvýhodnejšia ponuka 11 160,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS