00632783
Centrum sociálnych služieb ORAVA
Medvedzie 136, Tvrdošín, 02744, SVK
31585370
SHP a.s.
Červenej armády 1191, Turčianske Teplice, 03901, SVK
Vajcia
Vajcia, vajcia slepačie, vajcia slepačie čerstvé
Tovar, Služba
1. Vajcia slepačie čerstvé v škrupine veľkosť L
|
|
---|---|
Funkcia |
Slepačie vajcia čerstvé v škrupine 1.triedy určené osobám na priamu konzumáciu a pre prípravu pokrmov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Slepačie vajcia čerstvé v škrupine triedy "A" veľkosť L | ks | 32000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Trvanlivosť | min. 10 dní odo dňa dodania |
2. Trieda kvality | "A" trieda |
3. Veľkosť | L |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že prepravu predmetu zákazky zabezpečí vozidlom, ktoré je izotermické, strojovo chladené a hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu, t. j. ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach na základe čiastkových zmluvných objednávok s presné uvedeným počtom, vrátane dovozu na miesto dodania uvedené v čiastkovej objednávke. Celková cena zahŕňa všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, napríklad. dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod.. |
Ceny jednotlivých položiek predmetu zákazky platia počas celého zmluvného obdobia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných zákonných, resp. administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. Nedôvodná zmena ceny alebo zmena ceny z iných ako sú uvedené dôvody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
Predmet zákazky musí spĺňať ustanovenia a požiadavky zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v zn.n.p., musí byť v súlade s Potravinovým kódexom, musí byť opatrený povinným označením v štátnom jazyku SR, musí mať uvedený viditeľný dátum výroby a najneskoršej spotreby (pre ktoré je to predpísané), názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania a zloženie. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Predmet zákazky nebude dodávaný jednorazovo v celom množstve, ale priebežne na základe telefonickej, písomnej alebo e-mailovej objednávky objednávateľa, závislej od počtu stravníkov a iných možných dôvodov, v lehote najneskôr do 48 hodín od momentu doručenia objednávky dodávateľovi. Predmetu zákazky prevezme zodpovedná osoba objednávateľa, ktorá je povinná prekontrolovať jeho kompletnosť a nepoškodenosť, čo svojim podpisom potvrdí. |
Dodanie tovaru sa uskutočňuje 1x v týždni, t.j. v utorok, medzi 7:00 a 11:00 hod., ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doručí objednávateľovi prostredníctvom e-mailu alebo poštového doručovateľa:-údaje osoby zodpovednej za plnenie PZ a telefonický/e-mailový kontakt na zasielanie objednávok;-podrobný rozpis cien položky (ceny uvedie za mernú jednotku a celkovú cenu položky s množstvom v tvare: bez DPH, s DPH, uvedie aj sadzbu DPH v % a výšku DPH v €, čo bude potvrdené dodávateľom). |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať zmluvnú cenu na základe samostatných čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho zmluvného záväzku, t.j. dodania časti predmetu zákazky uvedenej v konkrétnej čiastkovej objednávke na základe potvrdeného dodacieho listu. Faktúra musí obsahovať všetky povinné legislatívne údaje a je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Prílohou faktúry bude dodací list s podrobne rozpísanými položkami, množstvami, jednotkovými cenami, potvrdený objednávateľom. |
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluva môže byť ukončená uplynutím zmluvnej lehoty alebo kompletným dodaním predmetu zákazky podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr. Zmluvné strany sa dohodli, že v súlade s §18 ZoVO je možné zmluvu meniť počas jej trvania bez nového verejného obstarávania, pričom zmena zmluvy má byť písomná bez zmeny charakteru zmluvy. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ZoVO, ale aj v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy, ktorým je, napríklad, aj nedodržanie zo strany dodávateľa záväzku dodať predmet zmluvy v požadovanom termíne, rozsahu a kvalite. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Celková maximálna cena je uvedená v bode 4.1 (vrátane DPH), pričom pre objednávateľa nie je záväzné ju vyčerpať. |
Táto Rámcová dohoda nadobúda platnosť dňom jej uzavretia a účinnosť dňa 01.08.2019 za predpokladu jej zverejnenia v súlade s bodom 4.2 článku IV. Obchodných podmienok elektronického trhoviska uvedených v bode 5.1 tejto zmluvy a platí do 31.07.2020. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Medvedzie 136, Tvrdošín, Tvrdošín, Žilinský, Slovenská republika
12
12,00 mesiac
4 364,00
3 636,00
Vlastný návrh plnenia zákazky musí byť v súlade so stanovenými podmienkami objednávateľa
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.08.2021 09:25
16.08.2021 13:03
16.08.2021 13:18
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.08.2021 10:14 - Vstupná ponuka | 4 363,99 | € | Cena s DPH |
13.08.2021 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 339,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: