• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2021 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2021 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2021 15:05

Detail zákazky Z202116978

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2021 08:17
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2021 14:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2021 15:05

Základné údaje

Z202116978

OF-239746

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5891347

Objednávateľ

00328642

Obec Plešivec

Čsl. armády 1, Plešivec, 04911, SVK

Dodávateľ

36621323

TOMS - SK, s.r.o.

Jesenského 6, Detva, 96211, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Šmykom riadený kolesový čelný nakladač

čelný nakladač

  • 43250000-0 - Čelné lopatové nakladače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Šmykom riadený kolesový čelný nakladač
Funkcia
Šmykom riadený čelní nakladač s radiálnou kinematikou výložníka a hydrostatickým pohonom všetkých kolies.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
zdvihový objem motora l 2,1 2,8
celkový výkon kW 44 60
prevádzková hmotnosť stroja /vrátane vedra/ kg 2650 3000
zaťaženie pri vyklápaní kg 1550
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ je prijímateľom nenávratného finančného príspevku ("NFP") z Európskych štrukturálnych a investičných fondov na projekt, obsahom ktorého je realizácia tejto zákazky.
Na plnenie Zmluvy sa vzťahujú ustanovenia Čl. XV. - Osobitné ustanovenia o zákazkách financovaných z fondov EÚ - Obchodných podmienok elektronického trhoviska, verzia platná v čase uzavretia Zmluvy, , 2. Časť "Všeobecné zmluvné podmienky", v plnom rozsahu.
Účinnosť Zmluvy je naviazaná na výsledky kontroly predmetného verejného obstarávania poskytovateľom NFP. Ak výsledok kontroly verejného obstarávania nebude pozitívny, Objednávateľ, v súlade so všeobecnými podmienkami EKS, od Zmluvy odstúpi.
Ak výsledkom kontroly verejného obstarávania bude akceptácia procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP, Objednávateľ odošle úspešnému uchádzačovi neodkladne, najneskôr do 2 pracovných dní od prijatia správy o výsledku kontroly VO, úspešnému uchádzačovi Objednávku na dodanie tovaru, v súlade s podmienkami uzavretej Zmluvy.
Dodávateľ, ktorý predkladá ponuku ako neplatiteľ DPH, prehlasuje, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľa DPH, je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná, t. j. Dodávateľ nemá nárok na navýšenie kontraktačnej ceny o DPH.
Objednávateľ požaduje predloženie podrobného rozpočtu s uvedením jednotkových cien jednotlivých položiek do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy. Dodávateľ uvedie rozpočet jednotlivých položiek s cenami bez DPH aj s cenami s DPH.
Objednávateľ požaduje do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy uvedenie konkrétnej značky, výrobcu, typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania (napr. katalógový list, technický opis a pod.), jednotlivých položiek, na základe ktorých preukáže splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Objednávateľ požaduje dodanie nového, nepoužitého, tovaru
Objednávateľ požaduje špecifikovaný tovar, ktorý zodpovedá najlepšie dostupnej technike.
Súčasťou dodania predmetu zákazky sú aj doklady a dokumenty, nevyhnutné na jeho riadne používanie, vrátane návodov v slovenskom/českom jazyku.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane zaškolenia min. 2 osôb v rozsahu min. 2 hodiny
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Plešivec, Rožňava, Košický, Slovenská republika

25.10.2021 09:00 — 12.11.2021 14:00

1,00 ks

45 403,99

37 836,66

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Tak ako je uvedené v opise zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.08.2021 08:17

20.08.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.08.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 125
 28
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2021 14:54 - Vstupná ponuka 45 403,98 € Cena s DPH
17.08.2021 12:42 - Najvýhodnejšia ponuka 44 880,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS