• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.08.2021 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2021 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2021 10:55

Detail zákazky Z202116953

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.08.2021 10:47
  •    Predkladanie ponúk
    13.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.08.2021 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.08.2021 10:55

Základné údaje

Z202116953

OF-239668

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5883534

Objednávateľ

00312509

Mesto Hlohovec

M.R.Štefánika 1, Hlohovec, 92001, SVK

Dodávateľ

36851264

ELKOPLAST Slovakia s.r.o.

Štvrť SNP 155/72, Trenčianske Teplice, 91451, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Malé plastové koše na zber kuchynského biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu

kôš, koše, odpad, komunálny, biologický

  • 34928480-6 - Kontajnery a nádoby na odpad a odpadky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Malé plastové koše na zber kuchynského biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu 10 l
Funkcia
Malé plastové koše na zber kuchynského biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu 10 l
Malé koše budú slúžiť na komfortné zhromažďovanie voľne loženého kuchynského odpadu v domácnostiach, pred ich následným výsypom do veľkých kontajnerov na stojiskách odpadov, ktorých odvoz je 2 x týždenne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem koša liter 10
Počet ks 3000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Farba hnedá
2. Materiál tvrdý plast, môže byť recyklovaný, odolný proti nárazom a každodennému používaniu, vhodný na zber KBRO
3. Telo koša hladký povrch, dobre umývateľné, bez perforácie
4. Veko koša perforované, dobre výklopné, dobre priľnavé, s možnosťou vybavenia filtrom na zachytávanie pachov (filter nie je súčasťou zákazky), uzamknuteľné
5. Výbava zvierací rám na pridržanie vreca, madlo s dostatočnou nosnosťou
 2. Malé plastové koše na zber kuchynského biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu 7 l
Funkcia
Malé plastové koše na zber kuchynského biologicky rozložiteľného komunálneho odpadu 7 l
Malé koše budú slúžiť na komfortné zhromažďovanie voľne loženého kuchynského odpadu v domácnostiach, pred ich následným výsypom do veľkých kontajnerov na stojiskách odpadov, ktorých odvoz je 2 x týždenne.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem koša liter 7
Počet ks 4500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Farba hnedá
2. Materiál tvrdý plast, môže byť recyklovaný, odolný proti nárazom a každodennému používaniu, vhodný na umývanie v umývačke riadu, vhodný na zber KBRO
3. Telo koša hladký povrch, dobre umývateľné, bez perforácie
4. Veko koša perforované, dobre výklopné, dobre priľnavé
5. Výbava madlo s dostatočnou nosnosťou s funkciou uzamknutia koša
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy. Pred dodávkou je potrebné verejného objednávateľa včas (min. 2 dni vopred) kontaktovať telefonicky alebo e-mailom. Kontakty obdrží dodávateľ po ukončení súťaže prostredníctvom mailu.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobu, postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predložiť ponuky s ekvivalentným riešením s parametrami vyššie uvedenými parametrami.
Čas plnenia zmluvy - termín dodania tovaru je potrebné dodržať. Jeho nedodržanie sa považuje za závažné porušenie zmluvy a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky nepreviať zásielku.
Požaduje sa vo faktúre uviesť vyšpecifikovanú cenu podľa položiek a vyznačiť DPH.
Záručná lehota je minimálne 24 mesiacov.
V prípade reklamácie, jej nevybavenie v zákonom predpísanej lehote 30 dní sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zmluvy s uvedením presných názvov v slovenskom jazyku.
V prípade nedodržania niektorého z požadovaných parametrov tovarov zo strany dodávateľa po doručení špecifikácií, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom, pričom náklady na vrátenie tovaru znáša v plnej miere dodávateľ tovaru.
Dodanie počas pracovných dní v čase od 8.00 hod. do 14.00 hod., 2 pracovné dni vopred oznámiť dodávku tovaru.
Dodacia lehota je tri týždne odo dňa odsúhlasenia funkčnej a technickej špecifikácie objednávateľom.
Nesplnenie akejkoľvek uvedenej podmienky sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy spojené s právom objednávateľa od zmluvy odstúpiť.
Splatnosť faktúry je 21 dní.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Každá faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa zákona 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov a zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že tieto náležitosti nebude obsahovať, kupujúci je oprávnený vrátiť ju predávajúcemu na doplnenie bez jej úhrady. Predávajúci je povinný vystaviť novú opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti.
Dodávateľ je zodpovedný za škody na tovare až do okamihu jeho prevzatia objednávateľom.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

M. R. Štefánika 1, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika

08.09.2021 13:00

2,00 druh

24 600,00

24 480,00

Žiadne.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.08.2021 10:47

13.08.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.08.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 274
 14
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.08.2021 12:32 - Vstupná ponuka 24 600,00 € Cena s DPH
10.08.2021 08:46 - Najvýhodnejšia ponuka 24 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS