• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2021 14:52
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2021 16:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2021 16:45

Detail zákazky Z202116952

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.08.2021 14:52
  •    Predkladanie ponúk
    20.08.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.08.2021 16:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.08.2021 16:45

Základné údaje

Z202116952

OF-239629

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5891371

Objednávateľ

00156906

Slovenská inšpekcia životného prostredia

Grösslingová 7152/5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81109, SVK

Dodávateľ

35810408

CNC, a.s.

Borská 6, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Server vrátane SSD diskov a operačných systémov

Server, SSD disky, operačné systémy

  • 48820000-2 - Servery
  • 48216000-5 - Softvérový balík na terminálovú emuláciu sieťovej pripojiteľnosti
  • 48620000-0 - Operačné systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Server
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie servera.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kusov ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- prevedenie tower/rack
- procesor Intel® Xeon® Silver 4208 (8-core, 2,1 GHz, Boost up to 3,2 GHz, 11MB, 85W) Benchmark min. 11219
- disk min. 480 GB SSD, min. 4x3,5“/min. 4x2,5“ diskové pozície, Hot Plug, neosadené
- radič podpora min. RAID 1/10/5
- operačná pamäť 16 GB (1x16 GB) DDR4 min. 2600 MHz
- zdroj 2x min 500W Hot Plug
- operačný systém nie
- výstupy LAN, min. 1xVGA/Display port, min. 2xUSB
- sieťová karta min. 2x 1 Gb Ethernet adapter
- záruka 3 roky
 2. Kompatibilný disk Hot Plug so serverom
Funkcia
Predmetom zákazky je dodanie kompatibilného disku.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kusov ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- typ úložiska SSD
- kapacita úložiska min. 480 GB (1 ks SSD disk)
- rozhranie SATA
 3. Softvér k ponúkanému serveru určený pre Government
Funkcia
Windows Server 2019 Standard/OEM
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kusov ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
hlavná licencia/CZ/SK
trvalá licencia
 4. Softvér k ponúkanému serveru určený pre Government
Funkcia
Windows Server 2019 User CAL (minimálna funkčná špecifikácia) - Kupujúci akceptuje aj dodanie variantného riešenia vo forme Core CAL Suite 2019 User CAL alebo Enterprise CAL Suite 2019 User CAL, ktorý presahuje minimálnu funkčnú špecifikáciu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kusov ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Trvalá licencia
 5. Softvér k ponúkanému serveru určený pre Government
Funkcia
Windows Server Remote desktop (RDS) CAL 2019 OLP NL User CAL
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet kusov ks 286
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Trvalá licencia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena za tovar zahŕňa: cenu tovaru a všetky náklady spojené s plnením predmetu zákazky (balenie a manipulačné náklady, doprava a pod.)
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Miesto dodania: Bratislava. Presné miesto/miesta dodania predmetu zákazky a kontaktnú osobu/osoby oznámi objednávateľ až zazmluvnenému dodávateľovi.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ dodal celý predmet zákazky najneskôr do 6 týždňov od uzatvorenia zmluvy.
Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne jeden (1) pracovný deň pred jej dodaním.
Súčasťou dodania musí byť dodací list, na ktorom oprávnená osoba objednávateľa potvrdí prevzatie.
Faktúra bude vystavená po dodaní tovaru, jej prílohou budú potvrdené dodacie listy.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra doručená objednávateľovi musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu podľa osobitného predpisu. Ak faktúra nespĺňa predpísané náležitosti, objednávateľ faktúru vráti na opravu alebo doplnenie. V takom prípade lehota splatnosti faktúry neplynie. Nová lehota začína plynúť doručením opravenej/novej faktúry objednávateľovi.
Objednávateľ umožňuje predložiť zaručenú elektronickú faktúru. V prípade nevyužitia predloženia zaručenej elektronickej faktúry, originál faktúry je potrebné zasielať na korešpondenčnú adresu objednávateľa.
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu objednávateľa formou bezhotovostného platobného styku.
Platba sa uskutočňuje bezhotovostne prevodných príkazom na účet dodávateľa uvedený vo faktúre. Za deň úhrady sa považuje deň odpísania fakturovanej sumy z účtu objednávateľa.
Záruka na predmet zákazky a uplatňovanie reklamácií – podľa platných právnych noriem SR.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", verzia platná v čase zadávania tejto zákazky.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Grösslingová 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

23.08.2021 08:00 — 30.09.2021 09:00

1,00 bal

61 749,00

61 749,00

Návrh na plnenie požadujeme preložiť v súlade s Návrhom na plnenie kritérií (viď príloha v opise), t.j. celková cenová ponuka musí obsahovať ceny jednotlivých položiek (server, kompatibilný disk, jednotlivé softvéry).

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.08.2021 14:52

20.08.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.08.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 440
 75
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.08.2021 12:24 - Vstupná ponuka 61 655,59 € Cena s DPH
18.08.2021 08:47 - Najvýhodnejšia ponuka 61 646,63 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS