00309974
Mesto Senica
Štefánikova 1408/56, Senica , 90525, SVK
45584168
CORTEC s.r.o.
Magnezitárska or.č.: 2/A 1720, Košice, 040 13, SVK
Plynový varný kotol 150 l
kuchynské vybavenie,plynový varný kotol na varenie
Tovar, Služba
1. Plynový varný kotol 150l
|
|
---|---|
Funkcia |
Zariadenie na tepelnú prípravu jedál - varenie polievok, omáčok, pokrmov a tekutej stravy. Nový varný kotol pre zariadenia hromadného stravovania, jedálne, vývarovne, reštaurácie, školské zariadenia a závodné kuchyne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plynový varný kotol 150l | ks | 1 | ||
šírka | mm | 800 | 900mm | |
hĺbka | mm | 800 | 900mm | |
výška | mm | 800 | 900mm | |
objem | l | 150 | ||
výkon | kW | 18 | ||
doba ohrevu vody | min | 44 | 60 | |
spotreba plynu | m3/h | 1,8 | ||
prípojka plynu | " | 3/4 | ||
pripojenie studenej vody | " | 1/2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dvojitá regulácia výkonu pre miernejšie varenie | áno |
Dno nádrže zo špecielnej ocele AISI - 316 L | áno |
automatické dopúšťanie vody | áno |
vypúšťanie | výpustný ventil |
Vyrobené z nerezovej ocele AISI - 304 (18/10) alebo AISI 316L | áno |
Dvojpášť, lisovaný povrch s bočnými hranami | áno |
Vnútorný priestor kotla | okrúhly |
Kontrolka chodu ohrevu | áno |
objem | 150 l |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátene inštalácie a zapojenia na plyn, elektrickú sieť a prívod vody do 5 m od zariadenia. |
Vrátane východiskovej odbornej skúšky zariadenia. |
Zaškolenie personálu s písomným potvrdením o zaškolení. |
Požaduje sa predložiť prehlásenie o zhode od výrobcu , certifikát výrobcu, ktorým sa preukazuje autorizovaný predaj a servis na zariadenie do 3 dní. |
Zmluvná (kúpna) cena je stanovená ako úplná a pevná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru a vyloženie tovaru na mieste plnenia vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu, montážny materiál, vyhodnotenie východiskovej revízie, zaškolenie osôb. |
Poskytnutie bezplatného záručného servisu (vrátane dopravy) od nahlásenia poruchy na zariadení (telefonicky, e-mailom) minimálne počas 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu. |
Dodanie nového, nepoužívaného tovaru, zabaleného v originálnom obale od výrobcu v bezchybnom stave. |
Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
V prípade, ak bude zistené, že zariadenie nezodpovedá zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zariadenie neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/preberací protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návod na použitie, certifikáty, správy. Kúpna cena je pevná, úplná a nemôže byť menená. Zahŕňa všetky náklady na dodanie a sprevádzkovanie predmetu obstarania, t.j. kúpnu cenu tovaru, dodanie na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu, vyloženia tovaru, inštaláciu zariadenia, zaškolenie personálu, prípadne iné. Na doručenej faktúre musí byť uvedená jednotková cena, DPH a celková cena s DPH. Vo faktúre dodávateľ uvedie číslo kúpnej zmluvy. |
Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov. |
Základná škola s materskou školou J. Mudrocha 1343/19, 905 01 Senica , Senica, Senica, Trnavský, Slovenská republika
12.08.2021 08:00 — 17.08.2021 14:00
1,00 ks
4 939,20
4 116,00
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.08.2021 08:48
06.08.2021 10:00
06.08.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.08.2021 09:26 - Vstupná ponuka | 4 920,00 | € | Cena s DPH |
02.08.2021 12:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 680,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: