30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46892923
STOLAMED PLUS, s. r. o.
Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK
Kontroly prenosných hasiacich prístrojov
prenosné hasiace prístroje, kontrola
Služba
1. Kontrola prenosných hasiacich prístrojov
|
|
---|---|
Funkcia |
Kontrola hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z. ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich prístrojov a zákona 314/2001 Z.z. o ochrane pred požiarmi |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prístroj hasiaci práškový 6 kg | ks | 45 | ||
Prístroj hasiaci práškový 2 kg | ks | 19 | ||
Prístroj hasiaci práškový 1 kg | ks | 7 | ||
Prístroj hasiaci vodný 9 l | ks | 29 | ||
Prenosný hasiaci prístroj snehový CO2 | ks | 23 | ||
Pojazdný hasiaci prístroj P50 A (50 kg) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Výrobcovia | Kodreta, Kovoslužba, Beta corporation s.r.o., Hastex, Červinka, Pyrokontrol, Gefilsa, Tepostop, Orient fire extinguisher |
Názov |
Požaduje sa predložiť do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti (§ 11c zákona č. 314/2001 Z.z.) fyzickej osoby uchádzača na vykonávanie kontroly hasiacich prístrojov. Osobitné oprávnenie musí byť vydané výrobcom hasiacich prístrojov (ak má výrobca sídlo v niektorom z členských štátov Európskej únie) alebo jeho splnomocneným zástupcom v uvedených štátoch. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Súčasťou faktúry bude potvrdenie o vykonaní kontroly hasiacich prístrojov. |
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek bez DPH aj s DPH a adresu miesta plnenia. V jednotkovej cene tovaru musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služby (štítky o kontrole, potvrdenie o kontrole, dopravné náklady). |
Objednávateľ požaduje vykonávanie kontroly hasiacich prístrojov v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:00. |
Dodávateľ vyrozumie o termíne vykonania kontrol najmenej 10 pracovných dní vopred. |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
Cena je vrátane dopravy a ďalších súvisiacich nákladov potrebných k poskytnutiu predmetu zákazky. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Požaduje sa vystaviť protokoly o revízii a kontrole HP, zápisy do prevádzkových denníkov, prípadne vyraďovací protokol na hasiace prístroje a ich doručenie pred fakturáciou. |
Požaduje sa predložiť mená kontaktných osôb pre plnenie služby do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Tovarnícka 1249 - kasárne, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
11.08.2021 07:45 — 30.09.2021 07:46
1,00 množstvo je uvedené v opisnom formuláry
474,88
474,88
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.08.2021 08:16
06.08.2021 09:00
06.08.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.08.2021 08:45 - Vstupná ponuka | 469,00 | € | Cena s DPH |
02.08.2021 13:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 240,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: