30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
50667386
Ekocon s.r.o.
Jesenná 1, Prešov, 08005, SVK
Nákup vyšetrovacích rukavíc pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa
rukavice, chirurgické, vyšetrovacie
Tovar
1. Rukavice latexové vyšetrovacie, jednorazové,nesterilné, ľahko pudrované kukuričným škrobom
|
|
---|---|
Funkcia |
Vyšetrovacie rukavice sa používajú na pracoviskách objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rukavice latexové vyšetrovacie, jednorazové,nesterilné, ľahko pudrované kukuričným škrobom | ks | 81000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
univerzálne na pravú aj ľavú ruku, rolované manžety, neobsahujúce tiuramy, hladina proteínov <60ug/g, AQL 1,5, dĺžka rukavice min.240mm, hrúbka rukavice: Palec : 0,11-0,13mm, Dlaň: 0,08-0,10mm, sila pretrhnutia pred starnutím min 8,5 N. Zhodné s normami: EN 455-1, -2, -3, -4, EN 420, ASTM F 1670 a ASTM F 1671, schválené pre styk s potravinami, EN 374, 93/42/EEC, nariadenie 2007/47/EEC a nariadenie o osobných ochranných pomôckach 89/686/EEC. Systém zabezpečenia kvality: ISO 9001, ISO 13485. | |
Označenie balenia: názov, rozmer, AQL, dátum výroby, dátum spotreby, číslo série, názov a adresa výrobcu, MDD 93/42/EWG, 2007/47/EWG, ASTM F 1671, označenie CE. Testované na : Prienik krvných patogénov - metóda testujúca použitie Phi-X174. Prienik syntetickej krvi zhodný s normou ASTM F 1670. Chemické látky zhodné s normou EN 374. 100ks/bal., veľkosti: S,M,L,XL. |
2. Rukavice nitrilové vyšetrovacie jednorazové nepudrované
|
|
---|---|
Funkcia |
Vyšetrovacie rukavice sa používajú na pracoviskách objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rukavice nitrilové vyšetrovacie jednorazové nepudrované | ks | 92000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rolované manžety, 100% elasticita, chránené voči kyselinám, zásaditým a organickým rozpúšťadlám, silná bariéra ochrany a odolnosti voči toxickým chemikáliám (acetón, xylén, éter a pod.) a voči vírusom a mikroorganizmom, voči prieniku krvných patogénov ISO 16604:2004 resp.ASTM F1671, chemická penetrácia 89/686/EHS OPP kat.l., ZP kat.l.,biokompatibilita podľa ASTM D 3578. Dĺžka rukavice min.240mm, hrúbka: dlaň 0,14mm,prst 0,24mm,manžeta 0,10mm, AQL 1.0, prispôsobujúce sa tvaru ruky, veľkosti XS-XL. |
3. Rukavice latexové vyšetrovacie jednorazové nepudrované predĺžené ortopedické rolovaný okraj zdrsnený povrch zvýšená pevnosť
|
|
---|---|
Funkcia |
Vyšetrovacie rukavice sa používajú na pracoviskách objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rukavice latexové vyšetrovacie jednorazové nepudrované predĺžené ortopedické rolovaný okraj zdrsnený povrch zvýšená pevnosť | pár | 16620 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Hrubšie steny pre mimoriadnu ochranu vo vysoko rizikovom prostredí. Polymérová vrstva, vysoká odolnosť voči poškodeniu. ochrana pred kontamináciou, chemická odolnosť voči kyselinám, lúhom a detergentom. Matnej farby, ktorá zabraňuje odleskom a odrazom svetla. Mikrotexturovaný povrch, rolované manžety, anatomicky tvarované na pravú a ľavú ruku. Sterilizované radiáciou. Obsah proteínov <30ug/g, AQL 0,65, Dĺžka rukavice min.295mm, Hrúbka rukavice: Palec 0,29-0,32mm, Dlaň 0,27 -0,3mm. Sila pretrhnutia pred starnutím min.12N. | |
Zhodné s normami: EN 455-1, -2, -3, -4, EN556, EN 374, ASTM F 1671, 93/42/EEC, nariadenie 2007/47/EEC, ZP triedy lla. Systém zabezpečenia kvality: ISO 9001, ISO 13485. Označenie balenia: názov, rozmer, dátum výroby, dátum expirácie, číslo série, názov a adresa výrobcu, označenie CE. Testované na kostný cement podľa ASTM F 739-12. veľkosť 6 - 9. |
Názov |
1. Predmetom rámcovej dohody je dodanie vyšetrovacích rukavíc pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa, ktorých detailná špecifikácia je uvedená vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody (ďalej len „tovar“). |
2. Adresy miest dodania tovaru (pracoviská objednávateľa) sú: Bratislava, Banská Bystrica, Košice, Martin, Prešov, Poprad, Žilina, Nitra, pričom presné adresy miest dodania a kontaktné osoby budú dodávateľovi oznámené do 7 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a ktorý vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v bezchybnom stave a v prvej kvalitatívnej triede. Objednávateľ neakceptuje dodanie tovaru v druhej kvalitatívnej triede. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude spĺňať požadované kvalitatívne a úžitkové vlastnosti a bude zodpovedať zadanej technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody. |
5. Kúpna cena jednotlivých tovarov bude detailne špecifikovaná v podrobnom rozpočte (ďalej len „kúpna cena“) , ktorý je dodávateľ povinný spolu s uvedení čísla bankového účtu doručiť objednávateľovi do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. Kúpna cena bude uvedená bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) a v prípade, že je dodávateľ platiteľom DPH, kúpna cena bude navýšená o aktuálnu sadzbu DPH. |
5a. Kúpna cena zahŕňa dopravu do miesta dodania tovaru uvedeného v objednávke, nakládku a vykládku tovaru v mieste dodania tovaru vrátanie všetkých ostatných súvisiacich poplatkov (poštovné, balné a iné) a nákladov dodávateľa. |
6. Celková kúpna cena sa bude skladať zo súčtu kúpnych cien jednotlivých objednávok tovarov počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody. Celková kúpna cena počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody nesmie prekročiť zmluvnú cenu podľa rámcovej dohody. |
7. V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii uvedenej v rámcovej dohode, predstavuje to podstatné porušenie rámcovej dohody a objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a odstúpiť od rámcovej dohody. |
8. V prípade výmeny tovaru v rámci záručnej doby náklady na dopravu a všetky súvisiace poplatky zabezpečuje a hradí dodávateľ. Dodávateľ garantuje objednávateľovi pevnú cenu tovaru počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody. |
9. Ak sa v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody uvádza priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobcu alebo druhu tovaru, objednávateľ požaduje dodanie tovaru s deklarovateľnými úplne identickými, rovnocennými alebo vyššími parametrami ako je uvedené v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody za predpokladu dodržania kúpnych cien uvedených v predloženom rozpočte dodávateľa. |
10. Dodávateľ je povinný navrhnúť objednávateľovi ekvivalentnú náhradu tovaru, ak počas trvania rámcovej dohody dôjde na jeho strane k objektívnej prechodnej nemožnosti dodať niektorý tovar uvedený v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody (ďalej len „ekvivalentná náhrada tovaru“). Ekvivalentná náhrada tovaru zo strany dodávateľa je možná len v prípade, že objednávateľ vopred písomne (e-mailom) schváli ekvivalentnú náhradu tovaru, predloženú dodávateľom, ktorá musí obsahovať názov, typ/označenie tovaru a technickú špecifikáciu ekvivalentnej náhrady tovaru. |
10a. Technická špecifikácia musí byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaných tovarov. |
11. Navrhovaná ekvivalentná náhrada tovaru musí byť rovnakého druhu s rovnakými alebo vyššími parametrami ako je tovar uvedený v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody za predpokladu dodržania kúpnych cien uvedených v predloženom rozpočte dodávateľa. |
12. Objednávateľ si vyhradzuje právo prostredníctvom objednávky objednať aj vyšší alebo nižší počet jednotlivých druhov tovarov ako je uvedený v technickej špecifikácii v závislosti na aktuálnej potrebe a za predpokladu dodržania celkovej kúpnej ceny podľa rámcovej dohody. |
13. Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby objednať tovar z aktuálneho katalógu dodávateľa, ktorý nie je uvedený v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody, a to najviac do hodnoty 1000,- Eur bez DPH za obdobie platnosti rámcovej dohody, pričom táto suma je zahrnutá do celkovej kúpnej ceny. V prípade ak objednávateľ využije právo objednať tovar z aktuálneho katalógu dodávateľa, ktorý nie je uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii tovaru, overí hospodárnosť vynakladaných finančných prostriedkov. |
14. Tovar dodá dodávateľ počas trvania rámcovej dohody, a to podľa potrieb objednávateľa na základe doručenej objednávky, a to vždy najneskôr do 10 pracovných dní od doručenia objednávky dodávateľovi. Nedodanie tovaru v lehote uvedenej v rámcovej dohode bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od rámcovej dohody. |
15. Objednávku je objednávateľ povinný zaslať dodávateľovi poštou, pre informatívne účely môže byť objednávka zaslaná aj e - mailom. Objednávka musí obsahovať názov a typové označenia objednávaných tovarov, množstvo objednávaných tovarov, termín dodania, kúpnu cenu , presnú adresu miesta dodania, kontaktnú osobu pre prevzatie tovaru, číslo telefónu a fakturačné údaje. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať tovar podľa svojej potreby a súčasne nie je zaviazaný k minimálnemu odberu tovarov. |
16. Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po doručení objednávky objednávateľa, e-mailom potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky. V potvrdení a akceptácií objednávky dodávateľ uvedie presný dátum dodania tovaru. Objednávka sa považuje za akceptovanú dodávateľom aj v prípade, ak márne uplynula lehota na akceptáciu objednávky v zmysle predchádzajúcej vety. |
17. Objednávateľ v deň dodania tovaru preverí, či je dodaný v súlade s rámcovou dohodou. V prípade, že zistí nesúlad dodaného tovaru s technickou špecifikáciou uvedenou v rámcovej dohode alebo v objednávke objednávateľa resp. zistí jeho poškodenie alebo nefunkčnosť (zjavné vady) alebo ak má tovar právne vady, má objednávateľ právo odmietnuť prevziať dodaný tovar, pričom v tomto prípade sa dodávateľ dostáva do omeškania so splnením svojho zmluvného záväzku a je povinný dodať tovar, spĺňajúci kritéria podľa rámcovej dohody a príslušných noriem v dodatočnej lehote určenej objednávateľom. |
17a. V prípade dodania tovaru, ktorý nebude vykazovať vady a bude v súlade s objednávkou, poverený zástupca objednávateľa potvrdí jeho prevzatie podpisom a odtlačkom pečiatky na dodacom liste. Dodací list je podkladom na úhradu faktúry. |
18. Dodací list podpíšu obe zmluvné strany a bude obsahovať najmä druh a množstvo tovaru, čitateľné mená, priezviská a podpisy povereného odovzdávajúceho zamestnanca dodávateľa a povereného preberajúceho zamestnanca objednávateľa, pečiatku a dátum prevzatia tovaru. Za objednávateľa bude oprávnená osoba uvedená v objednávke. Objednávateľ je oprávnený dňom podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami užívať tovar v rozsahu a spôsobom obvyklým pre jeho použitie a to bez časového obmedzenia v zmysle jeho technických a prevádzkových špecifikácií. |
19. Po podpísaní dodacieho listu oboma zmluvnými stranami, dodávateľ vyhotoví faktúru, ktorej súčasťou budú dodacie listy. |
20. Úhrada faktúry sa vykoná čiastkovými platbami po dodaní ucelených čiastkových plnení podľa jednotlivých objednávok. Objednávky môžu byť plnené viacerými čiastočnými dodaniami, pričom faktúra sa vystaví buď podľa jednotlivých dodaní, alebo po dodaní ucelených čiastkových plnení alebo podľa jednotlivých objednávok pre každé pracovisko objednávateľa samostatne. |
21. Faktúru za dodaný tovar dodávateľ vystaví a doručí objednávateľovi do 5 pracovných dní od podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je dodací list. |
22. Nedodržanie akejkoľvek povinnosti dodávateľa, požiadavky objednávateľa uvedenej v týchto osobitných požiadavkách na plnenie a vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody a predloženie nepravdivých informácií sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. V takomto prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody a to z dôvodu podstatného porušenia zmluvných povinností dodávateľa. |
23. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 12 mesiacov od uzavretia rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. O vyčerpaní finančného limitu bude objednávateľ dodávateľa bezodkladne informovať. |
24. Rámcovú dohodu možno ukončiť písomnou výpoveďou, odstúpením od rámcovej dohody ktoroukoľvek zo zmluvných strán alebo písomnou dohodou. |
25. Rámcovú dohodu je možné vypovedať v priebehu jej platnosti písomným prejavom ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez uvedenia dôvodu v jednomesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
26. Dodávateľ musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora počas celej doby platnosti a účinnosti rámcovej dohody, ak mu táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
12,00 mesiac
41 836,88
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.07.2021 13:48
09.08.2021 14:00
09.08.2021 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.08.2021 11:01 - Vstupná ponuka | 39 480,00 | € | Cena s DPH |
09.08.2021 13:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 000,04 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: