30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
31593356
AJ, spoločnosť s ručením obmedzeným
Ulica stavbárov 21, Prievidza, 97101, SVK
Opravy a revízie individuálnych dýchacích prístrojov
revízia oceľových fliaš interspiro, revízia diaľkového dýchacieho prístroja, revízia Pa Interspiro + dýchacej masky
Služba
1. Oprava a revízia individuálnych dýchacích prístrojov
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonanie autorizovaných servisných prehliadok/revízií spolu so správou o vykonaní revízie na jednotlivýc prístrojoch |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Revízia oceľových fliaš Interspiro AQC objem 10,4l | ks | 2 | ||
Revízia diaľkového dýchacieho prístroja Interspiro | ks | 4 | ||
Revízia PA Interspiro a dýchacej masky | ks | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vypracovanie a dodanie správ (protokolov) o vykonaní revízie dýchacích prístrojov. | áno |
Pri položke č.3 sa vyžaduje kontrola dých. masky, funkčnosť, bezpečnosť + PA Interspiro | áno |
Názov |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Faktúra je splatná do 30 dní od prevzatia zákazky a doručená do miesta plnenia. |
Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
V prípade, ak bude zistené, že zariadenie nezodpovedá zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zariadenie neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa. |
Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 13:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu prostredníctvom, ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/ z areálu miesta dodania plnenia. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu, pri dodržaní jednotkových cien |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť k nahliadnutiu originál certifikátov na vykonávanie autorizovaných servisných úkonov, zásahov a revíznych prehliadok na prístrojoch podľa predpísaných postupov do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy |
Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s poskytnutím požadovanej služby, vrátane náhradných dielov a dopravy z/do miest plnení. |
Všetky servisné úkony sa musia vykonávať v súlade s predpísanými technickými postupmi výrobcov. Objednávateľ si zároveň vyhradzuje právo, kedykoľvek vyzvať dodávateľa na preukázanie originality dodávaných náhradných dielov. Náhradné diely, ktoré sa musia meniť na základe odporúčania výrobcu, musia byť započítané v cene |
Objednávateľ uplatní reklamáciu na vady poskytnutej služby výlučne písomnou formou, a to v lehote: a) zjavné vady pri prevzatí materiálu, resp. bezodkladne po ich prevzatí v mieste dodania po poskytnutej službe; pre účely reklamácie sa pod pojmom bez zbytočného odkladu rozumie 7 pracovných dní, b) na skryté vady do 14 dní od zistenia vady na materiáli. |
Za vady služby sa považuje: a) nekvalitne poskytnutá služba, b) poškodenie materiálu spôsobené poskytovateľom (vrátane prípravkov a tech. zariadenia použitých pri servise), c) rozdiel v počte kusov uvedených v akceptovanej objednávke a dodaných podľa dodacieho listu, d) rozdiel v počte komponentov tvoriacich súpravu. |
Voľbu nároku z vád uvedie poskytovateľ v reklamácii alebo oznámi písomne bez zbytočného odkladu po jej odoslaní. Poskytovateľ je povinný vybaviť riadne uplatnenú reklamáciu (vrátane odstránenia vád) najneskôr do 15 dní odo dňa doručenia reklamácie. |
Súčiastky, ktoré budú vymenené pri revízii, musia byť nové, doposiaľ nepoužité. |
Dodávateľ odoberie revidované zariadenia v mieste plnenia a po vykonaní revízií ich doručí na miesto plnenia na vlastné náklady, ktoré musia byť započítané v ponúknutej cene. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Zásobovacia základňa III., Pod Horou, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
06.08.2021 07:00 — 17.09.2021 13:00
1,00 súbor jednotiek
3 295,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.07.2021 10:20
04.08.2021 11:00
04.08.2021 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.07.2021 11:09 - Vstupná ponuka | 3 295,20 | € | Cena s DPH |
30.07.2021 11:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 295,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: