30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46892923
STOLAMED PLUS, s. r. o.
Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK
Opravy hasiacich prístrojov
prenosný hasiaci prístroj, oprava, tlaková skúška
Služba
1. Oprava hasiacich prístrojov
|
|
---|---|
Funkcia |
Oprava prenosných hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prístroj hasiaci Kovoslužba P6 Ktk | ks | 5 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti (§ 11c zákona č. 314/2001 Z.z.) fyzickej osoby uchádzača na vykonávanie opravy hasiacich prístrojov. Osobitné oprávnenie musí byť vydané výrobcom hasiacich prístrojov (ak má výrobca sídlo v niektorom z členských štátov Európskej únie) alebo jeho splnomocneným zástupcom v uvedených štátoch. |
Požaduje sa predložiť platné oprávnenie na činnosť na tlakových zariadeniach v potrebnom rozsahu (§ 15 zákona č. 124/2006 Z.z.), v prípade ak je uchádzač zamestnávateľ, vydané oprávnenou právnickou osobou na výkon odborných prehliadok, odborných skúšok a opráv vyhradeného technického zariadenia a plnenie tlakovej nádoby na dopravu plynu. K tomu uchádzač predloží čestné prehlásenie, kde uvedie, že má uzavretú pracovnú zmluvu so zamestnancom, ktorý má príslušný doklad o odbornej spôsobilosti podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z.z. a predloží fotokópie týchto dokladov o odbornej spôsobilosti. |
Požaduje sa predložiť platné osvedčenie na vykonávanie činnosti alebo platný preukaz na vykonávanie činnosti na tlakových zariadeniach v potrebnom rozsahu, v prípade ak uchádzač je fyzická osoba – podnikateľ, vydané oprávnenou právnickou osobou alebo fyzickou osobou, alebo právnickou osobou (podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z.z.), ktorá má oprávnenie podľa § 27 ods.3 zákona č. 124/2006 Z.z. |
V celkovej cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s poskytnutím služby ( štítky o oprave, potvrdenie o vykonaní opravy, dopravné náklady). |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek bez DPH aj s DPH a adresu miesta plnenia. |
Požaduje sa vyrozumieť o termíne vykonania opráv najmenej 10 pracovných dní vopred. |
Požaduje sa vykonanie opráv hasiacich prístrojov v pracovných dňoch v čase od 07:00 do 14:00 hod. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonať likvidáciu vymenených náhradných dielov na vlastné náklady. |
393, Demänová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
01.10.2021 11:15 — 29.10.2021 11:16
5,00 ks
92,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.07.2021 13:33
18.08.2021 09:30
18.08.2021 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
29.07.2021 15:09 - Vstupná ponuka | 91,99 | € | Cena s DPH |
17.08.2021 15:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 90,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: