30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35755989
LASER servis, spol. s.r.o.
Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK
LEXMARK originál valec
LEXMARK valec E250X22
Tovar, Služba
|
1. VALEC do tlačiarne LEXMARK 352dn
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Na tlač dokumentov |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| VALEC Lexmark E250X22G | ks | 2 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| VALEC Lexmark E250X22G čierna | • čierny valec • výťažnosť 30 000 strán |
| Názov |
| Cena tovaru je vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zmluvy. Do jednotkovej ceny tovaru je potrebné zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy na miesto určenia, recyklačného poplatku s DPH. |
| Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužívaný tovar. Predmetom zákazky nie je nákup kompatibilných valcov. |
| Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od dňa uzavretia zmluvy predložiť rozpis jednotkových položiek zmluvy a cien každej položky predmetu zmluvy v EUR bez DPH a v EUR s DPH. |
| Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. |
| Dodanie nového, nepoužívaného tovaru (nie staršieho ako 12 mesiacov odo dňa jeho prevzatia kupujúcim), zabaleného v originálnom obale od výrobcu neporušené, nepoškodené. |
| Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy, recyklačného poplatku s DPH. |
| Spolu s tovarom dodá dodávateľ potvrdený dodací list. |
| Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry na adresu odberateľa. |
| Dodávateľ zabezpečí vyloženie tovaru na objednávateľom určené miesto po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred. |
| Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie, požiadavky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
| Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy jednorazovo, čiastkové plnenie sa nepripúšťa. Fakturácia a úhrada plnenia bude uskutočnená až po dodaní celého predmetu zmluvy. |
| Tovar a faktúru objednávateľ požaduje dodať na adresu miesta plnenia. |
| Objednávateľ požaduje dodať tovar len v pracovných dňoch, v čase od 8:00 do 14:00 hodinou. |
| Odberateľ požaduje 3 ks originál faktúry s dodacím listom, poprípade 3 ks originál faktúry, ktorá zároveň slúži ako dodací list. |
| Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Tehelná 1108, Liptovská Ondrašová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika
18.08.2021 09:36 — 17.09.2021 09:49
1,00 ks
88,66
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.07.2021 09:51
04.08.2021 09:35
04.08.2021 09:50
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 29.07.2021 09:58 - Vstupná ponuka | 72,00 | € | Cena s DPH |
| 29.07.2021 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 72,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: