53871103
Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja
Čučoriedková 6, Bratislava, 82712, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Stravné poukážky
Stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, gastrolístky
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečovanie stravných poukážok pre zamestnancov objednávateľa - zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej poukážky | EUR | 3,83 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka musí obsahovať | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka musí obsahovať | Ochranné prvky proti falšovaniu používaných pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka musí obsahovať | Rok platnosti |
Stravná poukážka musí obsahovať | Nominálnu hodnotu poukážky |
Stravná poukážka musí obsahovať | Číselný, resp. čiarový kód |
Doba platnosti stravných poukážok | Minimálne do konca roka v ktorom boli vydané |
Knižná väzba | Viazanie po 20 ks |
Označovanie | podľa požiadaviek a zadania objednávateľa(označenie obálok so stravnými lístkami menom alebo identifikačným číslom zamestnanca) |
Názov |
Cena celkom musí obsahovať aj cenu za dopravu na miesto plnenia. |
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v Eur, ceny za dopravu, výšky provízie a všetkých ostatných nákladov dodávateľa potrebných na kompletné dodanie predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na miesto, určené v objednávke. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní od doručenia objednávky dodávateľovi. |
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach – mesačne, na základe jednotlivých objednávok. |
Objednávateľ má právo v objednávke spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy. |
Objednávku na dodanie stravných poukážok objednávateľ zadá elektronicky - e-mailom. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Odstúpenie od zmluvy je možné z dôvodu a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Čučoriedková 6, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
6
11 732,00 ks
45 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
28.07.2021 14:18
03.08.2021 14:00
03.08.2021 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.07.2021 14:50 - Vstupná ponuka | 45 000,00 | € | Cena s DPH |
29.07.2021 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 44 950,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: