• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.07.2021 14:18
  •    Predkladanie ponúk
    03.08.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.08.2021 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.08.2021 14:55

Detail zákazky Z202116629

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.07.2021 14:18
  •    Predkladanie ponúk
    03.08.2021 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.08.2021 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.08.2021 14:55

Základné údaje

Z202116629

OF-239170

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5871838

Objednávateľ

53871103

Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja

Čučoriedková 6, Bratislava, 82712, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

Stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, gastrolístky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečovanie stravných poukážok pre zamestnancov objednávateľa - zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravnej poukážky EUR 3,83
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka musí obsahovať Názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka musí obsahovať Ochranné prvky proti falšovaniu používaných pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka musí obsahovať Rok platnosti
Stravná poukážka musí obsahovať Nominálnu hodnotu poukážky
Stravná poukážka musí obsahovať Číselný, resp. čiarový kód
Doba platnosti stravných poukážok Minimálne do konca roka v ktorom boli vydané
Knižná väzba Viazanie po 20 ks
Označovanie podľa požiadaviek a zadania objednávateľa(označenie obálok so stravnými lístkami menom alebo identifikačným číslom zamestnanca)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena celkom musí obsahovať aj cenu za dopravu na miesto plnenia.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v Eur, ceny za dopravu, výšky provízie a všetkých ostatných nákladov dodávateľa potrebných na kompletné dodanie predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na miesto, určené v objednávke.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 3 pracovných dní od doručenia objednávky dodávateľovi.
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach – mesačne, na základe jednotlivých objednávok.
Objednávateľ má právo v objednávke spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania zmluvy.
Objednávku na dodanie stravných poukážok objednávateľ zadá elektronicky - e-mailom.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok.
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote.
Odstúpenie od zmluvy je možné z dôvodu a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čučoriedková 6, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

6

11 732,00 ks

45 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.07.2021 14:18

03.08.2021 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.08.2021 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 345
 11
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.07.2021 14:50 - Vstupná ponuka 45 000,00 € Cena s DPH
29.07.2021 09:55 - Najvýhodnejšia ponuka 44 950,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS