• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2021 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2021 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2021 14:05

Detail zákazky Z202116621

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.07.2021 08:46
  •    Predkladanie ponúk
    05.08.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.08.2021 13:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.08.2021 14:05

Základné údaje

Z202116621

OF-238966

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5874782

Objednávateľ

00307394

Obec Pohronský Ruskov

Hlavná 74, Pohronský Ruskov, 93562, SVK

Dodávateľ

11906022

Marián Šupa

Hollého 164, Veľké Kostoľany, 92207, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technologické vybavenie kompostárne

mobilná kompostáreň, prekopávač

  • 34390000-7 - Príslušenstvo ťahačov/traktorov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prekopávač kompostu
Funkcia
Pre potreby kokmpostárne
Musí byť zabezpečená kompatibilita s traktorom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Dĺžka prekopávacích listov rotora cm 19
Dĺžka rotora cm 225
Rýchlosť rotora ot/min 230
Obvodová rýchlosť rotora m/s 10
Hmotnosť kg 3000 3500
Prepravná výška m 3,7
Betónové protizávažia v strede nad nápravou s hmotnosťou kg 1800 2100
Vstupná výška rotorového otvoru cm 115
Výstupná výška rotorového otvoru cm 140
Predné bočné lopaty s pracovnou šírkou vrátane tunela cm 290
Počet kus 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pneumatiky minimálne 12,5/80 - 15,3
Rotor dynamicky balansovaný áno
výškovo nastaviteľný na náprave a na závese áno
jednonápravový príves s rotorovým tunelom vrátane rotora áno
Prekopávacie listy vyrobené z ocele odolnej proti opotrebeniu áno
pre základky s tvarom trojuholníka, šírkou do 2,6 m, s maximálnu výšku do 1,2 m áno
 2. Mobilná kompostáreň
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
pohotovostná hmotnosť kg 3500
šírka stroja mm 2200
sila plechu vane mm 8
sila plechu dna mm 20
pracovný výkon m3/hod 10
priemer drvenej hmoty cm 5
hmotnosť výstupnej suroviny kg/m3 450
počet protinožov ks 2
pohon kardanom ot/min. 540
objem miešacej vane m3 7
hydraulický sklopný dopravník - šírka mm 750
hydraulický sklopný dopravník - dĺžka mm 3000
doba rezania, miešania a vyskladnenia min. 30
nakladacia ruka s ramenom s dosahom m 4
pracovný uhol natočenia stupne 340
zdvihová sila kg 600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Min. 1 ks miešacej a rezacej závitovky áno
Závitovka kužeľová, vertikálna k homogenizácií materiálu áno
Nože vymeniteľné v počte min. 7 rezacích nožov áno
Dno vane a steny z oteruvzdornej ocele HARDOX áno
Príprava stroja na dovybavenie hydraulickým nakladačom kontajnerov áno
Technický preukaz na prevádzku na pozemných komunikáciách áno
Otočný hydraulický rotátor áno
Lopata s drapákom áno
Kolesový podvozok s jednou nápravou áno
Kardan áno
Brzdenie vzduchová brzda od traktora + ručná brzda
Schodíky s plošinou pre prístup k miešacej vani áno
Osvetlenie áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predávajúci je povinný dodať zariadenie ako nový stroj.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 4 hodiny v sídle Kupujúceho.
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 12 týždňov od účinnosti zmluvy a vystavenia objednávky zo strany Objednávateľa. Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky.
Parametre, ktoré sú uvedené v opise zákazky sa považujú za minimálne a verejný obstarávateľ prijme aj plnenie s lepšími parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti, ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku je povinný pred podpisom zmluvy preukázať ekvivalentnosť ním ponúkaného tovaru na základe relevantných dokladov.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Dodávateľ je povinný doručiť do 7 dní od uzavretia zmluvy dokumenty (napr. produktový list, katalógový list, technický opis a pod.) preukazujúce splnenie technických parametrov a vlastností podľa požiadaviek Objednávateľa.
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
V prípade, že dodávateľ predloží ponuku ako neplatca DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH - požaduje sa predložiť do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Ak po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne určiť, či vysúťažené tovary spĺňajú technické požiadavky objednávateľa, je to dôvod na jednostranné odstúpenie od zmluvy.
Nesplnenie povinnosti podľa týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo Objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požadovaná záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov.
V prípade poruchy zariadenia počas trvania záručnej doby je dodávateľ povinný zabezpečiť servis a nastúpiť na tento servis do 48 hodín od okamihu oznámenia poruchy a to do miesta sídla verejného obstarávateľa.
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa.
V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania alebo nedôjde ku schváleniu projektu v rámci výzvy, zmluva stráca platnosť po písomnom oznámení týchto skutočnosti Objednávateľom Dodávateľovi.
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok.
Dodávka jednotlivých zariadení bude realizovaná na základe potvrdeného termínu dodania s Objednávateľom.
Zákazka je realizovaná v rámci výzvy OPKŽP  zameraná na triedený zber komunálnych odpadov, mechanicko-biologickú úpravu zmesového komunálneho odpadu a zhodnocovanie biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov.
Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS 2014+, ktoré Objednávateľ poskytne Dodávateľovi po uzavretí zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pohronský Ruskov, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

01.10.2021 00:00 — 30.09.2022 00:00

1,00 CELKOM

119 840,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.07.2021 08:46

05.08.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.08.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 208
 38
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.08.2021 14:29 - Vstupná ponuka 119 839,99 € Cena s DPH
05.08.2021 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka 119 760,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS