• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.07.2021 11:42
  •    Predkladanie ponúk
    03.08.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.08.2021 14:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.08.2021 14:15

Detail zákazky Z202116610

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.07.2021 11:42
  •    Predkladanie ponúk
    03.08.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.08.2021 14:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.08.2021 14:15

Základné údaje

Z202116610

OF-239481

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5871834

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

31712312

Tempus-Car, s.r.o.

Rastislavova 110, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávkové vozidlá - 2ks

vozidlo, dodávkové vozidlo, dodávka

  • 34136000-9 - Dodávkové automobily

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávkové vozidlo
Funkcia
1. Dodávkové vozidla na odvoz biologického materiálu, ktoré prevádzkuje odberateľ.
2. Počet kusov - 2 ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Počet miest na sedenie ks 3
2. Celková dlžka mm 5900
3. Celková šírka (bez zrkadiel) mm 2000
4. Celková výška mm 2540
5. Prevádzková hmotnosť kg 2170
6. Najväčšia prípustná celková hmotnosť kg 3500
7. Maximálny výkon motora kW 87
8. Maximálny krútiaci moment Nm 310
9. Objem nádrže l 75
10. Spotreba paliva kombinovaná l/100km 6,5
11. Objem nákladného priestoru m3 12,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Typ karosérie skriňové dodávkové vozidlo
2. Motor naftový
3. Farba karosérie biela
4. Palivo nafta motorová
5. Prevodovka 6 stupňová manuálna
6. Elektrické ovládanie predných okien vyžaduje sa
7. Otáčkomer vyžaduje sa
8. Palubný počítač vyžaduje sa
9. Elektronický imobilizér vyžaduje sa
10. ABS vyžaduje sa
11. Akustická a vizuálna kontrola nezapnutého bezpečnostného pásu vodiča vyžaduje sa
12. Odkladacia polica pod strchou vyžaduje sa
13. Posilňovač riadenia vyžaduje sa
14. Centrálne zamykanie dverí s diaľkovým ovládaním vyžaduje sa
15. Zadné plechové dvere vyžaduje sa
16. Pravé bočné dvere plechové a posuvné vyžaduje sa
17. Otváranie zadných dverí do 270 stupňov vyžaduje sa
18. Osovo nastaviteľný volant vyžaduje sa
19. Airbag vodiča vyžaduje sa
20. Príprava na autorádio (anténa +kabeláž) vyžaduje sa
21. Bezpečnostná povinná výbava vyžaduje sa
22. Ochranné oplastovanie v dolnej časti nákladného priestoru. vyžaduje sa
23. Zásuvka 12V vyžaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
Dodávateľ je povinný dodať 2 ks nové, nepoužité dodávkové motorové vozidlo (ďalej len "vozidlo") podľa funkčnej a technickej špecifikácie v tejto zmluve.
2. Dodávateľ je povinný ku každému vozidlu dodať 2 ks kľúče, technický preukaz, návod na údržbu, návod na obsluhu v slovenskom jazyku, servisnú knižku a povinnú výbavu v zmysle platnej legislatívy SR. Do 3 dní odo dňa platnosti zmluvy predložiť technickú špecifikáciu vozidla a prospektový materiál k vozidlu na referát dopravy v mieste odberateľa.
3. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou zariadenia predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie verejného obstarávania položkovitý rozpočet predmetu zmluvy (ďalej len "rozpočet") podľa bodu 3.1.
3.1 Ceny uvedené v rozpočte sú uvedené v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného podľa požiadaviek objednávateľa a všetkých ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s predmetom plnenia a/alebo s riadnym plnením predmetu tejto zmluvy.
4. Celková cena vozidla bez DPH nezahŕňa zákonné povinné zmluvné poistenie ani havarijné poistenie.
5. Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi vozidlo do 6 mesiacov odo dňa platnosti zmluvy, vozidlo má byť plne spôsobilé na užívanie na určený účel. Dodanie vozidla v mieste sídla dodávateľa.
6. Dodávateľ prehlasuje, že vozidlo ku dňu jeho dodania je v jeho výlučnom vlastníctve a nie je zaťažený žiadnymi právami tretích osôb.
7. Vady vozidla je objednávateľ povinný písomne reklamovať u dodávateľa bez zbytočného odkladu po ich zistení.
8. Ohlásenie vady vozidla za objednávateľa oznámi dodávateľovi oprávnená osoba objednávateľa na tel. číslo dodávateľa a súčasne písomnou formou.
9. Objednávateľ požaduje odstrániť vady /poruchy vozidla, ktoré vzniknú v záručnej dobe, do 7 dní od nahlásenia vady dodávateľovi.
10. Ak má vozidlo vady a objednávateľ tieto vady oznámil dodávateľovi, objednávateľ si môže uplatniť niektorý z nárokov z vád vozidla podľa § 436 ods. 1 zák. č. 513/1991Zb. Obchodný zákonník, v znení neskorších predpisov. Voľba medzi nárokmi z vád patrí objednávateľovi a musí byť vykonaná písomne.
11. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľa bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné, s odkazom na § 525 ods. 2 zák. č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojim veriteľom.
12. V prípade porušenia predchádzajúceho bodu je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % z dohodnutej kúpnej ceny. Zmluvná pokuta je splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. Uplatnenie majetkových sankcií podľa tejto zmluvy nie je dotknuté právo poškodenej strany na náhradu škody.
13. Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.
14. V prípade, ak objednávateľom požadované doklady a tovar (bod 1, bod 2, a bod 3 ) nebudú dodávateľom doručené alebo nebudú doručené v stanovenom termíne, objednávateľ považuje toto porušenie povinnosti dodávateľa za podstatné a je oprávnený ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah z dôvodu podstatného porušenia povinnosti dodávateľa.
15. Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do 5 (piateho) pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
16. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly súvisiaceho s dodávkou tovaru, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej zmluvy o NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných tovarov a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z. z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov EU v znení neskorších predpisov a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť.
17. Porušenie tejto povinnosti predávajúceho z bodu 18. osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje kupujúceho od zmluvy odstúpiť.
18.  Povinnosť dodávateľa/zhotoviteľa strpieť výkon kontroly/auditu/kontroly na mieste súvisiaceho s dodávaným tovarom, uskutočnením stavebných prác a poskytnutím služieb, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť;
19. Právo žiadateľa/prijímateľa bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom/zhotoviteľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi žiadateľom/prijímateľom a dodávateľom/zhotoviteľom a výsledky administratívnej kontroly SO pre IROP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto zadávania zákazky verejným obstarávaním.
20. Táto zmluva nadobúda platnosť dňom podpísania zmluvy oboma zmluvnými stranami a účinnosť až po splnení všetkých nižšie uvedených podmienok: - ak výsledky kontroly dokumentácie z verejného obstarávania zo strany Riadiaceho orgánu na základe Zmluvy o NFP budú akceptované a výdavky z verejného obstarávania budú pripustené do financovania. - po dni zverejnenia tejto zmluvy v zmysle § 47a Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov a § 5a zákona č. 211/2000 Z. z.
21. Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára Zmluva jedným z Kontraktačných postupov Trhoviska, bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. Postup podľa tohto bodu VZP sa neuplatňuje pri Zákazke, ktorej výdavky sú vykazované systémom zjednodušeného vykazovania výdavkov.
22. Financovanie predmetu zákazky je z finančných prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (EFRR) vo výške 85 % celkových oprávnených výdavkov; z finančných prostriedkov štátneho rozpočtu vo výške 15 % celkových oprávnených výdavkov.
23. Body 16 až 21. - Osobitné ustanovenia o zákazkách financovaných z fondov EÚ sú uvedené v OPETe. OPET je prílohou zmluvy.
Názov Upresnenie
Záruka 24 mesiacov
Autorizovaný servis do 50 km

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavová 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

06.08.2021 08:00 — 06.02.2022 15:00

2,00 ks

38 071,98

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.07.2021 11:42

03.08.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.08.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 288
 36
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.07.2021 11:59 - Vstupná ponuka 38 050,00 € Cena bez DPH
03.08.2021 10:40 - Najvýhodnejšia ponuka 37 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS