• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2015 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2015 09:54
  •    Ukončenie zákazky
    30.03.2015 09:55
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2015 14:02

Detail zákazky Z20152739

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2015 10:07
  •    Predkladanie ponúk
    30.03.2015 09:54
  •    Ukončenie zákazky
    30.03.2015 09:55
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.03.2015 14:02

Základné údaje

Z20152739

OF-15434

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=1799091

Objednávateľ

00603147

Mestská časť Bratislava - Staré Mesto

Vajanského nábr. 3, Bratislava - Staré Mesto, 81421, SVK

Dodávateľ

35698586

DOLIS s.r.o.

Grösslingova 45, Bratislava, 81109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač a distribúcia novín

tlačiarenské služby, doručovateľské služby, tlač, mesačník, noviny, doručovanie

  • 79823000-9 - Tlačiarenské a doručovateľské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

15. Tlačiarenské a publikačné služby za poplatok alebo na základe zmluvy

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač a distribúcia novín
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
formát mm 235*315
sadzobný obraz mm 220x280
papier g/m2 45
balenie ks 100
náklad/1 vydanie/mesiac ks 25 000
váha jedného výtlačku g 26,65
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farebnosť 4+4 (CMYK)
tlačové podklady PDF - nosič alebo cez FTP server
termín distribúcie do 3 dní po zadaní do tlače
možnosť dodatočného vkladu zakázaná
cenová ponuka zahŕňa prípravu tlače, tlač, poštovné, balné, adresovanie, doprava
predpokladaný náklad za 21 mesiacov 8 400 000 strán
Cena za jednu stranu sa vypočíta ako podiel celkovej ceny v eur s DPH dodávateľa a celkového počtu strán
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Realizácia predmetu zákazky bude uskutočnená na základe objednávok (zaslaných písomne alebo elektronicky e-mailom) na každé jednotlivé číslo zo strany objednávateľa. Súčasťou objednávky budú
a) termíny zadania výrobných podkladov zo strany objednávateľa
b) termín vydania (vytlačenia)
c) termíny a miesta distribúcie daného vydania mesačníka
d) cena príslušného vydania vypočítaná ako súčet ceny za jednu stranu vynásobená počtom strán výtlačku a nákladom za daný mesiac.
2) Dodávateľ poskytne objednávateľovi dva nátlačky spojené s vydaním jednotlivého vydania za účelom ich odsúhlasenia. Bez súhlasu objednávateľa nie je možné vydanie vytlačiť.
3) Dodávateľ vytlačí náklad 25 000 ks výtlačkov do 3 dní od zadania do tlače.
4) Dodávateľ zabezpečí distribúciu:
- 24 000 ks výtlačkov v lokalite Starého mesta Bratislava do všetkých aktívnych (bytových a domových) schránok najneskôr do 3 dní od zadania objednávky na tlač príslušného vydania mesačníka a doručenie novín,
- 1 000 ks výtlačkov na adresu verejného obstarávateľa a do iných zariadení podľa distribučného zoznamu, ktorý bude tvoriť súčasť objednávky.
5) Dodávateľ zodpovedá zato, že do mesačníka nebudú vložené žiadne reklamné ani iné prílohy, ktoré objednávateľ vopred neschválil.
6) Dodávateľ je oprávnený fakturovať objednávateľovi dohodnutú cenu za plnenie predmetu objednávky priebežne a to na základe zrealizovaných objednávok vystavených objednávateľom. Dodávateľ vystaví faktúru za tlač a distribúciu jednotlivého vydania do 10 dní po splnení objednávky.
7) Zhotoviteľ zodpovedá za vady diela v zmysle § 560 a nasl. Obchodného zákonníka.
8) V prípade, že vykonané dielo má vady, ktoré boli zapríčinené zhotoviteľom a objednávateľovi tým bola spôsobená škoda, je zhotoviteľ povinný objednávateľovi uhradiť spôsobenú škodu, a to bez zbytočného odkladu po doručení písomnej výzvy objednávateľa na úhradu spôsobenej škody.
9) Zhotoviteľ sa zaväzuje zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu v prípade meškania s dodaním predmetu zmluvy alebo jeho časti v stanovenom termíne v rámci príslušného mesiaca vo výške 0,05 % z dohodnutej ceny vydania za každý deň omeškania.
10) Zhotoviteľ sa zaväzuje zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu ak predmet zmluvy neposkytne ani v dodatočnej lehote určenej objednávateľom, a to vo výške 5,00 % z dohodnutej ceny vydania.
11) Objednávateľ sa zaväzuje v prípade omeškania s úhradou faktúry za riadne a včas zrealizovaný predmet tejto zmluvy zaplatiť zhotoviteľovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dohodnutej ceny za každý deň omeškania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

13.04.2015 09:47 — 12.01.2017 09:48

8 400 000,00 1 strana

33 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.03.2015 10:07

30.03.2015 09:54

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 174
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.03.2015 16:37 - Vstupná ponuka 32 900,00 € Cena s DPH
30.03.2015 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka 27 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS