• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2021 09:43
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2021 11:50

Detail zákazky Z202116513

  •    Vyhlásenie zákazky
    27.07.2021 09:43
  •    Predkladanie ponúk
    12.08.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.08.2021 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.08.2021 11:50

Základné údaje

Z202116513

OF-238967

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5882161

Objednávateľ

17078202

Správa mestskej zelene v Košiciach

Rastislavova 79, Košice, 04001, SVK

Dodávateľ

36601411

PLAYSYSTEM s.r.o

Rampová 4, Košice, 04001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Herný prvok - Váhadlová hojdačka

herné prvky, hojdačka,

  • 37535200-9 - Zariadenie ihrísk
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Vahadlová hojdačka - nerez - 2 ks
Funkcia
Herný prvok určený pre detské ihriská na oddych, relax, zábavu a aktivitu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 2
Veková skupina rok 3 14
Rozmery (v x š x d) m 0,7x0,31x3,08
Výška voľného pádu m 1,0
Nárazová zóna m 3,4 m x 6,0 m
Odporučená dopadová plocha - tráva
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál:
-konštrukcia, spojovací materiál z nerezovej ocele
- sedenie z HDPE materiálu
Herné prvky musia byť certifikované podľa normy STN EN 1176 -11
Montáž: V mieste podľa určenia objednávateľom.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmetom zákazky je dodanie  herných prvkov - váhadlová hojdačka v počte 2 ks, vrátane montáže a osadenia, pre detské ihriská na území mesta Košice (podľa určenia objednávateľom). Dodanie tovaru objednávateľ požaduje do 15 pracovných dní od doručenia záväznej objednávky.
2. Všetky technické parametre/funkcionality, resp. vlastnosti požadovaného predmetu zákazky uvedené v objednávkom, resp. opisnom formulári predstavujú minimálne kvalitatívne požiadavky, ktoré musia byť splnené vo vlastnom návrhu plnenia dodávateľa.
3. Dodávateľ predloží do 48 hodín od uzavretia zmluvy úplnú špecifikáciu a cenovú kalkuláciu predmetu zákazky v členení: špecifikácia položky, jednotková cena položky bez DPH, cena za jednotlivé položky spolu (bez DPH, výška DPH, spolu s DPH), uvedie technické parametre tovaru, ktorý ponúka tak, aby objednávateľ mohol vyhodnotiť, či ponúkaný tovar spĺňa všetky technické parametre požadované objednávateľom.
4. Miesto dodania: Podľa určenia dodávateľom.
5. Dodávaný tovar musí byť nový, doposiaľ nepoužívaný.
6. Herné prvky, ktoré sú súčasťou predmetu zmluvy musia spĺňať normy EU - STN EN 1176  - 11.
7. Dodané herné prvky musia byť určené na použitie na verejných ihriskách.
8. Aspoň 2 pracovné dni pred samotným začatím montáže dodaného tovaru ako aj počas jeho montáže je dodávateľ povinný oznámiť kontaktnej osobe objednávateľa, ktorá mu bude oznámená po uzatvorení zmluvy, termín realizácie a poskytnúť im potrebné informácie týkajúce sa montáže dodaného tovaru.
9. Dodávateľ zodpovedá objednávateľovi za zjavné vady, ktoré majú dodané a nainštalované herné prvky  v čase jeho odovzdania a boli zistené pri ich obhliadke alebo odovzdaní plnenia.
10. Dodávateľ zodpovedá za skryté vady, ktoré nebolo možné za bežných podmienok odhaliť pri odovzdaní / preberaní dodaného tovaru objednávateľom, ktoré nahlási dodávateľovi v záručnej dobe.
11. Objednávateľ je oprávnený si uplatňovať v prípade vady dodaného a nainštalovaného tovaru nárok na odstránenie vady opravou, prípadne dodania chýbajúcej časti objednávateľom požadovaného tovaru.
12. Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy na základe nedodania požadovaného predmetu zmluvy alebo nedostatočnej kvality práce vykonávanej dodávateľom pri montáži tovaru podľa požiadaviek objednávateľa po predchádzajúcom upozornení dodávateľa.
13. Dodávateľ zodpovedá za dodržiavanie poriadku pri montáži tovarov, ktoré sú súčasťou predmetu zmluvy.
14. Dodávateľ je zodpovedný za prípadné škody, ktoré vzniknú objednávateľovi alebo tretím osobám pri dodávke a/alebo montáži tovarov, ktoré sú súčasťou predmetu zmluvy.
15. Kúpna cena je konečná, nenavyšuje sa a platí počas celej doby platnosti tejto zmluvy. V cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s obstaraním predmetu dodávky vrátanie dopravy, naloženia, vykládky, ako i ostatné náklady spojené s dodaním tovaru.
16. Platba za plnenie bude uskutočnená bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej dodávateľom. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený kontaktnou osobou objednávateľa. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti platného daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi po riadnom dodaní predmetu zmluvy.
17. V prípade, ak sa technické požiadavky predmetu zákazky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, atď., môže uchádzač predložiť ekvivalentné plnenie predmetu zákazky spočívajúce v odlišnom technickom riešení za podmienky kvalitatívne rovnakých alebo lepších vlastností a technických parametrov, ako sa požaduje pri pôvodnom predmete zákazky.
18. Nedodržanie akejkoľvek podmienky  alebo požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom pre udelenie negatívnej referencie.
19. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
20. Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). U uchádzača nesmie byť dôvod vylúčenia pre konflikt záujmov podľa § 40 ods. 6 pís. f) zákona.
21. V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť  / odstúpiť od zmluvy.
22. Všetky exteriérové hracie prvky musia byť v súlade s platnou STN a certifikované. Požadujeme označenie každého prvku piktogramom s odporúčanou vekovou kategóriou. K prvkom požadujeme doložiť užívateľskú príručku, katalógové listy, certifikáty a vyhlásenie o zhode.
23. Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť všetky zistené vady na inštalovaných herných prvkov bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 48 hodín od ich nahlásenia. Záručné opravy budú vykonané bezplatne. V prípade nedodržania dohodnutej lehoty odstránenia zistených vád sa dodávateľ zaväzuje zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu v sume 50 € za každý deň takéhoto omeškania.
24. Rozmery sú približné, nárazové zóny korešpondujú s rozmermi herných prvkov v zmysle noriem.
Názov Upresnenie
Nový výrobok Všetky tovary musia byť nové, doposiaľ nepoužívané.
Záručná doba 5 rokov bez obmedzenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 79, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

16.08.2021 12:00 — 03.09.2021 12:00

2,00 ks

1 136,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

27.07.2021 09:43

12.08.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.08.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 105
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.08.2021 15:48 - Vstupná ponuka 1 136,00 € Cena bez DPH
04.08.2021 15:48 - Najvýhodnejšia ponuka 1 136,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS