• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2021 14:16
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2021 15:20

Detail zákazky Z202116455

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2021 14:16
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2021 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2021 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2021 15:20

Základné údaje

Z202116455

OF-238383

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5866923

Objednávateľ

00606707

Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice

Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK

Dodávateľ

35869429

Eurolab Lambda a.s.

T. Milkina 2, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

1.1.18 - Bed side ASTRUP analyzátor krvných plynov

Bed side ASTRUP analyzátor krvných plynov

  • 38434520-7 - Analyzátory krvi

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bed side ASTRUP analyzátor krvných plynov
Funkcia
Bed side ASTRUP analyzátor krvných plynov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Meracie objemy μl 0,65; 0,45
Objem vzorky/parametre μL 102 123
Čas analýzy sek 30 120
Merané parametre - pH pH 6,5 8
Merané parametre - pCO2 mmHg 10 150
Merané parametre - pO2 mmHg 10 700
Merané parametre - atmosférický tlak mmHg 530 800
Elektrolyty - Na+ mmol/L 100 200
Elektrolyty - K+ mmol/L 1 15
Elektrolyty - Ca2+ mmol/L 0,1 2,5
Elektrolyty - Cl- mmol/L 70 150
Metabolity - laktát mmol/L 1 20
Metabolity - glukóza mmol/L 1 30
CO-Oximetria - tHB mmol/L 2,5 15,5
CO-Oximetria - SO2 % 30 100
CO-Oximetria - O2Hb % 30 100
CO-Oximetria - COHb % 0 70
CO-Oximetria - HHb % 0 70
CO-Oximetria - Bilirubín (total) μmol/L 51,3 855
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- kalkulované parametre H+, cHCO3-, ctCO2, FO2Hb, BE, BEecf, BB, SO2(l), P50, ctO2, ctCO2(B), pHst, cHCO3-st, PAO2, AaDO2, a/AO2, avDO2, RI, Shunt, nCa2+, AG, pHt, H+t, PCO2t, PO2t, PAO2t, AaDO2t, a/AO2t, RIt, Hct(c), MCHC,
- kalkulované parametre BO2, BEact, Osmolarita, OER, Heart minute volume (Qt), indexy P/F
- typy vzoriek Plná krv, vodné a krvné QC roztoky a dialyzačný roztok
Intervaly kalibrácie - systémová kalibrácia Každých 24 hodín
Intervaly kalibrácie - jednobodová kalibrácia Každých 60 minút
Intervaly kalibrácie - dvojbodová kalibrácia Každých 60 minút
Spracovanie dát Intel Celeron M, 800 Hz
Monitor Integrovaný, 9 - 12 palcový LCD monitor, dotykový
Tepelná tlačiareň Integrovaná
Podporované protokoly POCT1-A, ASTM
Elektrické požiadavky:
- elektrický príkon 100 – 240 V
- relatívna vlhkosť, nekondenzujúca % 15 - 85
- teplota okolia °C 15 - 32
- napájací kábel Špecifický pre miestny štandard
Co-Oximeter 512 mm vlnová dĺžka - 128 vlnových dlžok
AutoQC Automatický systém QC s priestorom pre 24 ampúl QC
Barkódová čítačka áno
UPS - neprerušiteľný zdroj napájania APC BACK-UPs CS 350 VA USB/SERIAL 230 V
Wirelles W-Lan modem
Hmotnosť 15 - 30 kg
IT konektivita áno
Možnosť pripojenia na vzdialenú správu áno
Možnosť správy operátorov - oprávnenia, potrebné školenia, certifikácie ai áno
Možnosť správy výsledkov testov - prehľad výsledkov, doplnenie poznámky k testom ai. áno
Možnosť jednoduchej Integrácie s LIS alebo HIS - okamžitá aktualizácia dát áno
Možnosť reportingu - široká sada reportov s možnosťou exportu do MS Excel: clinical audit, clinical incident reporting áno
Možnosť automatickej konverzie mmHg na kPa áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.0 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy.
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy je zdravotnícky prístroj - Bed side ASTRUP analyzátor krvných plynov pre Kliniku pneumológie a ftizeológie, ktorého špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy (ďalej len "prístroj“).
2.0 Dodávateľ je povinný dopraviť prístroj na miesto dodania na vlastné náklady. Miestom dodania je pracovisko objednávateľa - Klinika pneumológie a ftizeológie
2.1 Dodávateľ je povinný spolu so prístrojom dodať kompletnú sprievodnú dokumentáciu, ktorá musí obsahovať najmä návod na obsluhu prístroja v slovenskom jazyku.
2.2 Dodávateľ po dodaní - prístroj inštaluje, odskúša a uvedie do prevádzky v mieste plnenia. Následne vyhotoví Preberací protokol a Inštalačný protokol. Prístroj sa považuje za prevzatý objednávateľom podpisom Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. Inštalačný protokol sa samostatne nevyhotovuje, ak je súčasťou Preberacieho protokolu.
2.3 Dodávateľ zaškolí na obsluhu prístroja príslušný personál objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia prístroja objednávateľom t.j. od podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. Dodávateľ vystaví protokol o zaškolení zdravotníckych pracovníkov a doručí ho najneskôr do 3 dní odo dňa zaškolenia.
2.4 Dodávateľ je povinný dodať prístroj nový, nepoužívaný, nerepasovaný a kompletný. Objednávateľ je oprávnený neprevziať prístroj dodaný po častiach.
2.5 Prístroj sa považuje za riadne dodaný ak je dodávateľom dodaný v súlade s jeho špecifikáciou uvedenou v zmluve, podmienkami dodania podľa tejto zmluvy, spolu s príslušnou dokumentáciou, bol podpísaný Preberací protokol a Inštalačný protokol a Protokol o zaškolení personálu na obsluhu (s menným zoznamom zaškolených osôb a ich podpismi).
3.0 Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi tovar do 3 mesiacov odo dňa platnosti zmluvy. Tovar má byť plne spôsobilý na užívanie na určený účel, dodanie tovaru v mieste sídla dodávateľa.
3.1 Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru a následne nepodpísať odovzdávací a preberací protokol pre preukázateľné vady dodaného tovaru /napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod./
4.0 Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
5.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou prístroja predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie zdravotníckej techniky Položkovitý rozpočet predmetu zmluvy (ďalej len "rozpočet") podľa bodu 5.1.
5.1 Ceny uvedené v rozpočte sú uvedené v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného podľa požiadaviek objednávateľa a všetkých ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s predmetom plnenia a/alebo s riadnym plnením predmetu tejto zmluvy.
5.2 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH.
6.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou prístroja predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie zdravotníckej techniky:
a) Prospektový materiál ponúkaného prístroja s popisom technických vlastností prístroja tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností prístroja.
b) CE certifikát/Declaration of Conformity vydanými autorizovanými osobami, alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia, úradne preložené do slovenského jazyka.
c) Vyhlásenie o zhode.
d) Kontakt na servisného technika poskytujúceho záručný servis v rozsahu: meno, tel. číslo, e-mail.
7.0 V prípade, že podmienkou riadneho dodania prístroja je poskytnutie súčinnosti zo strany objednávateľa musí dodávateľ požiadavku súčinnosti presne zadefinovať najneskôr spolu s predložením dokladov podľa bodu 6.0. Po dobu omeškania objednávateľa s poskytnutím súčinnosti nie je dodávateľ v omeškaní s dodaním prístroja. Objednávateľ je povinný informovať dodávateľa o akýchkoľvek skutočnostiach, ktoré by mohli mať vplyv na poskytnutie súčinnosti.
8.0 Záručná doba na prístroj je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom, t.j. odo dňa podpisu Inštalačného protokolu (bod 2.2).
9.0 Dodávateľ je povinný zabezpečiť objednávateľovi bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby prístroja počas trvania záručnej doby.
9.1 Dodávateľ je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami.
9.2 Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy elektronicky v rámci záručného servisu.
9.3 Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu v prípade, ak je oprava bez potreby výmeny náhradných dielov.
9.4  Ak je potrebný náhradný diel, dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť výmenu náhradného dielu do 3 dní od odsúhlasenia jeho výmeny objednávateľom najneskôr do 7 pracovných dní od nástupu na opravu. Za oznámenie poruchy sa považuje aj oznámenie e-mailom.
9.5 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať náhradné diely a to v trvaní  min. 10 rokov odo dňa uvedenia prístroja do prevádzky.
10.0 Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom.
11.0 V prípade porušenia bodu 10.0 je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% (slovom: desať percent) z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi.
12.0 Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa.
13.0 Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly súvisiaceho s dodávkou tovaru, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej zmluvy o NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných tovarov a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z. z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov EU v znení neskorších predpisov a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť.
14.0 Porušenie tejto povinnosti predávajúceho z bodu 13. osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje kupujúceho od zmluvy odstúpiť.
15.0 Povinnosť dodávateľa/zhotoviteľa strpieť výkon kontroly/auditu/kontroly na mieste súvisiaceho s dodávaným tovarom, uskutočnením stavebných prác a poskytnutím služieb, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť;
16.0 Právo žiadateľa/prijímateľa bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom/zhotoviteľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi žiadateľom/prijímateľom a dodávateľom/zhotoviteľom a výsledky administratívnej kontroly SO pre IROP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto zadávania zákazky verejným obstarávaním.
17.0 Táto zmluva nadobúda platnosť dňom podpísania zmluvy oboma zmluvnými stranami a účinnosť až po splnení všetkých nižšie uvedených podmienok: - ak výsledky kontroly dokumentácie z verejného obstarávania zo strany Riadiaceho orgánu na základe Zmluvy o NFP budú akceptované a výdavky z verejného obstarávania budú pripustené do financovania. - po dni zverejnenia tejto zmluvy v zmysle § 47a Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov a § 5a zákona č. 211/2000 Z. z.
18.0 Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára Zmluva jedným z Kontraktačných postupov Trhoviska, bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. Postup podľa tohto bodu VZP sa neuplatňuje pri Zákazke, ktorej výdavky sú vykazované systémom zjednodušeného vykazovania výdavkov.
19.0 Financovanie predmetu zákazky je z finančných prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (EFRR) vo výške 85 % celkových oprávnených výdavkov; z finančných prostriedkov štátneho rozpočtu vo výške 15 % celkových oprávnených výdavkov.
20.0 Body 13.0 až 19.0. - Osobitné ustanovenia o zákazkách financovaných z fondov EÚ sú uvedené v OPETe. OPET je prílohou zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavová 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

02.08.2021 08:00 — 02.11.2021 15:00

2,00 ks

26 307,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.07.2021 14:16

29.07.2021 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.07.2021 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 247
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.07.2021 17:22 - Vstupná ponuka 26 307,00 € Cena bez DPH
29.07.2021 13:40 - Najvýhodnejšia ponuka 22 814,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS