37861298
Nitriansky samosprávny kraj
Rázusova 2A, Nitra, 94901, SVK
51053608
TriCare s. r. o.
Baltská 5172/5, Bratislava, 82107, SVK
Nočný stolík s jedálenskou doskou
stolík, jedálenská doska, vrchná plastová doska
Tovar, Služba
1. Nočný stolík s jedálenskou doskou
|
|
---|---|
Funkcia |
Nočný stolík s jedálenskou doskou vhodný k polohovaným posteliam do zariadení sociálnej starostlivosti |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nočný stolík s jedálenskou doskou na kolieskach | ks | 40 | ||
šírka stolíka | cm | 50 | ||
dĺžka stolíka | cm | 45 | ||
výška stolíka | cm | 88 | ||
tolerancia rozmerov šírky, dĺžky a výšky | cm | - 3 | + 5 | |
kolieska, z toho min. 2 s brzdou | ks | 4 | ||
rozmer vrchnej plastovej dosky ( 45 cm x 42 cm ) s toleranciou rozmerov + - 3 cm | m2 | 0,189 | 0,219 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nočný stolík s jedálenskou doskou | obojstranný |
jedálenská doska výsuvná | áno |
vrchná doska plastová s vyvýšenými okrajmi | áno |
zásuvka (šuflík) s dojazdom | áno |
odkladací priestor v stolíku - nika | áno |
1x vnútorná polica s dvierkami | áno |
odkladací priestor na obuv v spodnej časti stolíka - nika | áno |
bezpečnostné madlá zásuvky a dvierok | oblé |
dekor obojstranne | buk |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať riadne a včas nový, nepoužívaný a neopravovaný tovar v súlade s technickou a funkčnou špecifikáciou bez vád, poškodenia alebo iného opotrebovania. |
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa. Splatnosť faktúra je stanovená do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Cena za tovar sa rozumie cena vrátane obalu, DPH, montáže (v prípade, že tovar nie je zmontovaný) a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou |
Objednávateľ požaduje, aby predávajúci oznámil e-mailom alebo telefonicky dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe, minimálne tri pracovné dni pred plánovaným termínom dodania tovaru. |
Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi (elektronicky alebo poštou) do 3 pracovných dní od vygenerovania zmluvy v EKS: a) údaje týkajúce sa obchodnej značky a typu ponúkaného tovar, b) cenu tovaru v členení: b1) ak je platcom DPH: cena tovaru bez DPH, sadzba a výška DPH, cena tovaru vrátane DPH, b2) ak nie je platcom DPH: cena tovaru celkom. |
Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi do 7 pracovných dní od vygenerovania zmluvy v EKS vzorku nočného stolíka s jedálenskou doskou, ktorý bude v prípade súladu s technickou špecifikáciou uvedenou v objednávkovom formulári súčasťou plnenia zmluvy. V prípade, že vzorka nebude v súlade s technickou špecifikáciou uvedenou v objednávkovom formulári, bude vrátená dodávateľovi do 7 pracovných dní od jej doručenia objednávateľovi a objednávateľ odstúpi od zmluvy v zmysle obchodných podmienok EKS. |
Pred prevzatím predmetu zákazky a podpísaním preberacieho a odovzdávajúceho protokolu/dodacieho listu dodávateľ umožní objednávateľovi vykonanie vizuálnej kontroly ponúkaného predmetu zákazky, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zákazky a premeranie jednotlivých technických parametrov podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Objednávateľ určil rozsah technických parametrov a vlastností predmetu zákazky, na základe čoho žiada dodávateľov, aby nepredkladali cenové ponuky na tovar, ktorý má nižšie technické parametre, ako stanovil objednávateľ a ani tovar, ktorý nespĺňa požiadavky objednávateľa na technické vlastnosti predmetu zákazky. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky s rovnakými alebo vyššími technickými parametrami a so všetkými vlastnosťami, tak ako sú uvedené objednávateľom v bode „Technická špecifikácia predmetu zákazky“. |
V prípade nedodržania technických parametrov a vlastností predmetu zákazky uvedených v bode „Technická špecifikácia predmetu zákazky“ a v bode „Osobitné požiadavky na plnenie“, ktoré stanovil objednávateľ a v prípade omeškania dodania predmetu zákazky, považuje sa takého porušenie za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť v zmysle obchodných podmienok EKS. |
Súčasťou dodávky bude aj dodací list alebo preberací protokol. |
Záručná doba tovaru je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom t.j. doručenia tovaru dodávateľom a inštalácie na mieste podľa pokynov objednávateľa. Počas záručnej doby je dodávateľ povinný v prípade potreby objednávateľa zabezpečiť bezplatný servis servisným technikom. Dodávateľ je povinný zabezpečiť nástup servisného technika do 24 hodín od nahlásenia poruchy objednávateľom. Objednávateľ je povinný hlásenie poruchy zaslať elektronickou formou a dodávateľ je povinný potvrdiť prijatie hlásenia spätnou odpoveďou. |
Objednávateľ je oprávnený reklamovať všetky skryté vady na tovare. Vadný tovar je dodávateľ povinný posúdiť a vyhodnotiť reklamáciu do 7 pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie zaslanej objednávateľom elektronickou formou. Reklamáciu je dodávateľ povinný odstrániť bezplatnou výmenou tovaru. |
V prípade, že vymedzenie predmetu zákazky, jeho opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, typ, objednávateľ umožňuje ekvivalentné špecifikácie s technickými parametrami rovnakými alebo vyššími/lepšími ako je uvedené v popise technických vlastností tohto opisného formulára s požadovaným príslušenstvom a výbavou |
V prípade ekvivalentného predmetu zákazky posudzuje splnenie ekvivalentnosti objednávateľ, a to na základe relevantných podkladov od dodávateľa, ktorý je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. V prípade, že nebude splnená podmienka ekvivalentnosti, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy v zmysle obchodných podmienok EKS. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas objednávateľa. |
Zariadenia sociálnych služieb: "V KAŠTIELI" Horné Obdokovce, "FÉNIX" Levice, "DUNAJ" Chľaba , Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
10.08.2021 08:00 — 30.09.2021 15:00
40,00 ks
8 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.07.2021 13:50
02.08.2021 09:00
02.08.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.07.2021 16:00 - Vstupná ponuka | 7 998,00 | € | Cena s DPH |
02.08.2021 06:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 992,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: