• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2021 13:50
  •    Predkladanie ponúk
    02.08.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.08.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.08.2021 09:50

Detail zákazky Z202116453

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2021 13:50
  •    Predkladanie ponúk
    02.08.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    02.08.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.08.2021 09:50

Základné údaje

Z202116453

OF-238915

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5870094

Objednávateľ

37861298

Nitriansky samosprávny kraj

Rázusova 2A, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

51053608

TriCare s. r. o.

Baltská 5172/5, Bratislava, 82107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nočný stolík s jedálenskou doskou

stolík, jedálenská doska, vrchná plastová doska

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nočný stolík s jedálenskou doskou
Funkcia
Nočný stolík s jedálenskou doskou vhodný k polohovaným posteliam do zariadení sociálnej starostlivosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nočný stolík s jedálenskou doskou na kolieskach ks 40
šírka stolíka cm 50
dĺžka stolíka cm 45
výška stolíka cm 88
tolerancia rozmerov šírky, dĺžky a výšky cm - 3 + 5
kolieska, z toho min. 2 s brzdou ks 4
rozmer vrchnej plastovej dosky ( 45 cm x 42 cm ) s toleranciou rozmerov + - 3 cm m2 0,189 0,219
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nočný stolík s jedálenskou doskou obojstranný
jedálenská doska výsuvná áno
vrchná doska plastová s vyvýšenými okrajmi áno
zásuvka (šuflík) s dojazdom áno
odkladací priestor v stolíku - nika áno
1x  vnútorná polica s dvierkami áno
odkladací priestor na obuv v spodnej časti stolíka - nika áno
bezpečnostné madlá zásuvky a dvierok oblé
dekor obojstranne buk
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ sa zaväzuje dodať riadne a včas nový, nepoužívaný a neopravovaný tovar v súlade s technickou a funkčnou špecifikáciou bez vád, poškodenia alebo iného opotrebovania.
Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku po ukončení Plnenia a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa.  Splatnosť faktúra je stanovená do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Cena za tovar sa rozumie cena vrátane obalu, DPH, montáže (v prípade, že tovar nie je zmontovaný) a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou
Objednávateľ požaduje, aby predávajúci oznámil e-mailom alebo telefonicky dodanie tovaru priamo kontaktnej osobe, minimálne tri pracovné dni pred plánovaným termínom dodania tovaru.
Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi (elektronicky alebo poštou) do 3 pracovných dní od vygenerovania zmluvy v EKS: a) údaje týkajúce sa obchodnej značky a typu ponúkaného tovar, b) cenu tovaru v členení: b1) ak je platcom DPH: cena tovaru bez DPH, sadzba a výška DPH, cena tovaru vrátane DPH, b2) ak nie je platcom DPH: cena tovaru celkom.
Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi  do 7 pracovných dní od vygenerovania zmluvy v EKS  vzorku nočného stolíka s jedálenskou doskou, ktorý bude v prípade  súladu s technickou špecifikáciou   uvedenou v objednávkovom formulári súčasťou   plnenia zmluvy.  V prípade, že vzorka  nebude  v súlade s technickou špecifikáciou uvedenou v objednávkovom formulári, bude vrátená dodávateľovi  do 7 pracovných dní od jej doručenia objednávateľovi a objednávateľ odstúpi od zmluvy v zmysle obchodných podmienok EKS.
Pred prevzatím predmetu zákazky a podpísaním preberacieho a odovzdávajúceho protokolu/dodacieho listu dodávateľ umožní objednávateľovi vykonanie vizuálnej kontroly ponúkaného predmetu zákazky, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného predmetu zákazky a premeranie jednotlivých technických parametrov podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Objednávateľ určil rozsah technických parametrov a vlastností predmetu zákazky, na základe čoho žiada dodávateľov, aby nepredkladali cenové ponuky na tovar, ktorý má nižšie technické parametre, ako stanovil objednávateľ a ani tovar, ktorý nespĺňa požiadavky objednávateľa na technické vlastnosti predmetu zákazky. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky s rovnakými alebo vyššími technickými parametrami a so všetkými vlastnosťami, tak ako sú uvedené objednávateľom v bode „Technická špecifikácia predmetu zákazky“.
V prípade nedodržania technických parametrov a vlastností predmetu zákazky uvedených v bode „Technická špecifikácia predmetu zákazky“ a v bode „Osobitné požiadavky na plnenie“, ktoré stanovil objednávateľ a v prípade omeškania dodania predmetu zákazky, považuje sa takého porušenie za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť v zmysle obchodných podmienok EKS.
Súčasťou dodávky bude aj dodací list alebo preberací protokol.
Záručná doba tovaru je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom t.j. doručenia tovaru dodávateľom a inštalácie na mieste podľa pokynov objednávateľa. Počas záručnej doby je dodávateľ povinný v prípade potreby objednávateľa zabezpečiť bezplatný servis servisným technikom. Dodávateľ je povinný zabezpečiť nástup servisného technika do 24 hodín od nahlásenia poruchy objednávateľom. Objednávateľ je povinný hlásenie poruchy zaslať elektronickou formou a dodávateľ je povinný potvrdiť prijatie hlásenia spätnou odpoveďou.
Objednávateľ je oprávnený reklamovať všetky skryté vady na tovare. Vadný tovar je dodávateľ povinný posúdiť a vyhodnotiť reklamáciu do 7 pracovných dní odo dňa prijatia reklamácie zaslanej objednávateľom elektronickou formou. Reklamáciu je dodávateľ povinný odstrániť bezplatnou výmenou tovaru.
V prípade, že vymedzenie predmetu zákazky, jeho opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, typ, objednávateľ umožňuje ekvivalentné špecifikácie s technickými parametrami rovnakými alebo vyššími/lepšími ako je uvedené v popise technických vlastností tohto opisného formulára s požadovaným príslušenstvom a výbavou
V prípade ekvivalentného predmetu zákazky posudzuje splnenie ekvivalentnosti objednávateľ, a to na základe relevantných podkladov od dodávateľa, ktorý je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. V prípade, že nebude splnená podmienka ekvivalentnosti, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy v zmysle obchodných podmienok EKS.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zariadenia sociálnych služieb: "V KAŠTIELI" Horné Obdokovce, "FÉNIX" Levice, "DUNAJ" Chľaba , Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

10.08.2021 08:00 — 30.09.2021 15:00

40,00 ks

8 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.07.2021 13:50

02.08.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.08.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 227
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.07.2021 16:00 - Vstupná ponuka 7 998,00 € Cena s DPH
02.08.2021 06:34 - Najvýhodnejšia ponuka 7 992,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS