00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
35848189
Lambda Life a.s.
Levočská 3, Bratislava, 85101, SVK
1.1.17 - PCR box 120 cm s príslušenstvom
PCR box 120 cm s príslušenstvom
Tovar, Služba
1. PCR box 120 cm s príslušenstvom
|
|
---|---|
Funkcia |
PCR box 120 cm s príslušenstvom |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
UV Lampa | ks | 2 | ||
Účinnosť | % / hod. | 99% | ||
Optická priepustnosť | % | 95 | ||
Časovač UV expozície | hod. | 0-24 | ||
Hrúbka bočných panelov | mm | 4 | ||
Hrúbka horného predného panelu | mm | 8 | ||
Hrúbka obrazovky | mm | 5 | ||
Optický prenos | % | 95 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál | sklo s UV filtrom EUROGLASS; kostra a pracovná plocha - nehrdzavejúca oceľ |
Práca | predný ochranný panel nastaviteľný do troch polôh; možné umiestnenie pracovných nástrojov priamo v boxe |
Zdroj UV | TUV |
Zdroj svetla | TLD |
Otvorené UV lampy | 2x30W baktericídna UV-C TUV 30W 1SL/25 ( λ = 253,7 nm s účinnosťou dekontaminácie 99% za 1 hodinu, životnosť 8000 hodín, ozón FREE, UV dekontaminácia, digitálny časovač |
UV recirkulátor | ventilátor a prachový filter 1000x zvyšujú účinnosť 300UV lampy, výmena objemu vzduchu v boxe vymení 100x za hodinu; človek nie je vystavený UV expozícii |
Osvetlenie pracovnej plochy | biela 30 W lampa |
Otvorená UV lampa | 2x30W zabudovaný baktericídny UV-C, TUV 30W 1SL/25 |
Úroveň UV žiarenia | 18 mW / cm2 / sec |
Druh žiarenia | UV ( λ = 253,7 nm ), ozone-free |
Digitálne nastavenie času priamej expozície UV žiarenia | 1 min - 24 hrs / non-stop ( increment 1 min ) |
UV - recirkulátor | 1 x 30W ( účinnosť >99% za hod. ) |
Denné svetlo ( na osvetlenie pracovného priestoru ) | 1 x TLD-30W |
UV ochrana | >96%, UV-protection film |
Pracovná plocha rozmer | minimálne 1210 x 500 mm |
Otváracie rozmery ( úplne zvýšená clona) | minimálne 1210 × 190 mm |
Bezpečnostné prvky | Automatické otvorenie UV lampy sa vypne, keď je obrazovka otvorená |
Napájacie zásuvku vo vnútri jednotky | 3 vstavané zásuvky max. 1 000 W a prívod pre napájacie káble |
Spotreba energie | maximálne 135 W |
Prevádzkové napätie | 100-240 V, 50/60Hz |
Príslušenstvo: | |
- laboratórny stôl s policou a kontajner sú špeciálne dizajnované pre požaduje sa PCR box | požaduje sa |
Názov |
1.0 Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
1.1 Tovarom pre účely tejto zmluvy je zdravotnícky prístroj - PCR box 120 cm s príslušenstvom pre Združenú tkanivovú banku, ktorého špecifikácia je uvedená vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii tejto zmluvy (ďalej len "prístroj“). |
2.0 Dodávateľ je povinný dopraviť prístroj na miesto dodania na vlastné náklady. Miestom dodania je pracovisko objednávateľa - Združená tkanivová banka. |
2.1 Dodávateľ je povinný spolu so prístrojom dodať kompletnú sprievodnú dokumentáciu, ktorá musí obsahovať najmä návod na obsluhu prístroja v slovenskom jazyku. |
2.2 Dodávateľ po dodaní - prístroj inštaluje, odskúša a uvedie do prevádzky v mieste plnenia. Následne vyhotoví Preberací protokol a Inštalačný protokol. Prístroj sa považuje za prevzatý objednávateľom podpisom Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. Inštalačný protokol sa samostatne nevyhotovuje, ak je súčasťou Preberacieho protokolu. |
2.3 Dodávateľ zaškolí na obsluhu prístroja príslušný personál objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia prístroja objednávateľom t.j. od podpisu Preberacieho protokolu a Inštalačného protokolu. Dodávateľ vystaví protokol o zaškolení zdravotníckych pracovníkov a doručí ho najneskôr do 3 dní odo dňa zaškolenia. |
2.4 Dodávateľ je povinný dodať prístroj nový, nepoužívaný, nerepasovaný a kompletný. Objednávateľ je oprávnený neprevziať prístroj dodaný po častiach. |
2.5 Prístroj sa považuje za riadne dodaný ak je dodávateľom dodaný v súlade s jeho špecifikáciou uvedenou v zmluve, podmienkami dodania podľa tejto zmluvy, spolu s príslušnou dokumentáciou, bol podpísaný Preberací protokol a Inštalačný protokol a Protokol o zaškolení personálu na obsluhu (s menným zoznamom zaškolených osôb a ich podpismi). |
3.0 Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi tovar do 3 mesiacov odo dňa platnosti zmluvy. Tovar má byť plne spôsobilý na užívanie na určený účel, dodanie tovaru v mieste sídla dodávateľa. |
3.1 Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru a následne nepodpísať odovzdávací a preberací protokol pre preukázateľné vady dodaného tovaru /napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod./ |
4.0 Splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní od doručenia faktúry objednávateľovi. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
5.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou prístroja predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie zdravotníckej techniky Položkovitý rozpočet predmetu zmluvy (ďalej len "rozpočet") podľa bodu 5.1. |
5.1 Ceny uvedené v rozpočte sú uvedené v eurách (€), bez DPH, s DPH vo výške podľa platných právnych predpisov v čase uzatvorenia zmluvy, vrátane colných sadzieb, poistného podľa požiadaviek objednávateľa a všetkých ďalších nákladov dodávateľa súvisiacich s obstaraním dokumentov súvisiacich s predmetom plnenia a/alebo s riadnym plnením predmetu tejto zmluvy. |
5.2 Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a cenu vrátane DPH. |
6.0 Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou prístroja predložiť na pracovisko objednávateľa - Oddelenie zdravotníckej techniky: |
a) Prospektový materiál ponúkaného prístroja s popisom technických vlastností prístroja tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností prístroja. |
b) CE certifikát/Declaration of Conformity vydanými autorizovanými osobami, alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia, úradne preložené do slovenského jazyka. |
c) Vyhlásenie o zhode. |
d) Kontakt na servisného technika poskytujúceho záručný servis v rozsahu: meno, tel. číslo, e-mail. |
7.0 V prípade, že podmienkou riadneho dodania prístroja je poskytnutie súčinnosti zo strany objednávateľa musí dodávateľ požiadavku súčinnosti presne zadefinovať najneskôr spolu s predložením dokladov podľa bodu 6.0. Po dobu omeškania objednávateľa s poskytnutím súčinnosti nie je dodávateľ v omeškaní s dodaním prístroja. Objednávateľ je povinný informovať dodávateľa o akýchkoľvek skutočnostiach, ktoré by mohli mať vplyv na poskytnutie súčinnosti. |
8.0 Záručná doba na prístroj je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia objednávateľom, t.j. odo dňa podpisu Inštalačného protokolu (bod 2.2). |
9.0 Dodávateľ je povinný zabezpečiť objednávateľovi bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby prístroja počas trvania záručnej doby. |
9.1 Dodávateľ je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami. |
9.2 Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na servis do 48 hodín od nahlásenia poruchy elektronicky v rámci záručného servisu. |
9.3 Objednávateľ požaduje odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu v prípade, ak je oprava bez potreby výmeny náhradných dielov. |
9.4 Ak je potrebný náhradný diel, dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť výmenu náhradného dielu do 3 dní od odsúhlasenia jeho výmeny objednávateľom najneskôr do 7 pracovných dní od nástupu na opravu. Za oznámenie poruchy sa považuje aj oznámenie e-mailom. |
9.5 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať náhradné diely a to v trvaní min. 10 rokov odo dňa uvedenia prístroja do prevádzky. |
10.0 Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné s odkazom na §525 ods.2 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že neurobí právne úkony smerujúce k zmene osoby veriteľa objednávateľa a teda okrem zákazu postúpenia svoju pohľadávku nezabezpečí žiadnym spôsobom, ktorý mu umožňuje platná právna úprava o zabezpečení záväzku, najmä nie však výlučne pohľadávku nezaloží ako majetok, neprijme ponuku ručenia alebo bankovej záruky, nepristúpi k dohode o započítaní pohľadávok so svojím veriteľom. |
11.0 V prípade porušenia bodu 10.0 je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to vo výške 10% (slovom: desať percent) z výšky istiny postúpenej alebo inak zabezpečenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
12.0 Porušenie zmluvných záväzkov vyplývajúcich z plnenia predmetu tejto zmluvy, ako aj osobitných požiadaviek plnenia podľa tejto zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných záväzkov zo strany dodávateľa. |
13.0 Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly súvisiaceho s dodávkou tovaru, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej zmluvy o NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných tovarov a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z. z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov EU v znení neskorších predpisov a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. |
14.0 Porušenie tejto povinnosti predávajúceho z bodu 13.0 osobitných požiadaviek na plnenie je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje kupujúceho od zmluvy odstúpiť. |
15. 0 Povinnosť dodávateľa/zhotoviteľa strpieť výkon kontroly/auditu/kontroly na mieste súvisiaceho s dodávaným tovarom, uskutočnením stavebných prác a poskytnutím služieb, kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť; |
16. 0 Právo žiadateľa/prijímateľa bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom/zhotoviteľom v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi žiadateľom/prijímateľom a dodávateľom/zhotoviteľom a výsledky administratívnej kontroly SO pre IROP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto zadávania zákazky verejným obstarávaním. |
17.0 Táto zmluva nadobúda platnosť dňom podpísania zmluvy oboma zmluvnými stranami a účinnosť až po splnení všetkých nižšie uvedených podmienok: - ak výsledky kontroly dokumentácie z verejného obstarávania zo strany Riadiaceho orgánu na základe Zmluvy o NFP budú akceptované a výdavky z verejného obstarávania budú pripustené do financovania. - po dni zverejnenia tejto zmluvy v zmysle § 47a Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov a § 5a zákona č. 211/2000 Z. z. |
18.0 Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára Zmluva jedným z Kontraktačných postupov Trhoviska, bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. Postup podľa tohto bodu VZP sa neuplatňuje pri Zákazke, ktorej výdavky sú vykazované systémom zjednodušeného vykazovania výdavkov. |
19. 0 Financovanie predmetu zákazky je z finančných prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja (EFRR) vo výške 85 % celkových oprávnených výdavkov; z finančných prostriedkov štátneho rozpočtu vo výške 15 % celkových oprávnených výdavkov. |
20.0 Body 13.0 až 19.0 - Osobitné ustanovenia o zákazkách financovaných z fondov EÚ sú uvedené v OPETe. OPET je prílohou zmluvy. |
Rastislavová 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
02.09.2021 08:00 — 02.11.2021 15:00
2,00 ks
7 929,17
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.07.2021 13:07
29.07.2021 14:00
29.07.2021 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.07.2021 08:58 - Vstupná ponuka | 7 929,00 | € | Cena bez DPH |
29.07.2021 08:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 898,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: