• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2021 11:53
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2021 12:25
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2021 13:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2021 13:15

Detail zákazky Z202116432

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2021 11:53
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2021 12:25
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2021 13:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2021 13:15

Základné údaje

Z202116432

OF-239044

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5868374

Objednávateľ

30796130

Špecializovaný trestný súd

Suvorovova 5/A, Pezinok, 90201, SVK

Dodávateľ

35684038

CODUM s.r.o.

Vranovská 59 - P.O.BOX 139, Bratislava, 85102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

kancelársky nábytok, kresielka

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39113100-8 - Kreslá
  • 39120000-9 - Stoly, skrine, písacie stoly a knižnice

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skriňa policová vysoká dvojdverová
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na každodenné použitie.  Nábytok jednotný vo farbe čerešňa s možnosťou kombinácie korpusu a vnútorných políc v čiernej farbe.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 8
výška vrátane soklu mm 1900
šírka mm 800
hĺbka mm 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet políc: 4 ks, otvorený úložný priestor, materiál: vyrobené z LTD lamino v hrúbke min. 18 mm, v zadnej časti skríň – sololit alebo panel v hrúbke 10 mm v celosti zapustený v drážke, vystužený, hrany políc opatrené štandardnými papierovými hranami  ukotvené napevno a zabezpečené proti vysunutiu, ostatné hrany skrine vybavené ABS oderuvzdornými hranami v hrúbke 2 mm.
Súčasťou balenia nábytku musí byť všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku.
 2. Skriňa šatníková
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na každodenné použitie. Nábytok jednotný vo farbe čerešňa s možnosťou kombinácie korpusu a vnútornej police v čiernej farbe.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 4
výška vrátane soklu mm 1900
šírka mm 800
hĺbka mm 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet políc: 1 ks, otvorený úložný priestor, materiál: vyrobené z LTD lamino v hrúbke min. 18 mm, v zadnej časti skríň – sololit alebo panel v hrúbke 10 mm v celosti zapustený v drážke, vystužený, hrany police opatrené štandardnými papierovými hranami ukotvená napevno a zabezpečená proti vysunutiu, ostatné hrany skrine vybavené ABS oderuvzdornými hranami v hrúbke 2 mm.
Súčasťou balenia nábytku musí byť všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku.
 3. Skriňa kombinovaná 2+2 dvere
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na každodenné použitie. Nábytok jednotný vo farbe čerešňa s možnosťou kombinácie korpusu a vnútorných políc v čiernej farbe.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 4
výška vrátane soklu mm 1900
šírka mm 800
hĺbka mm 350
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skriňa kombinovaná delená, spodná časť skrine dvojdverová s jednou policou, horná časť otvorená s dvomi policami, materiál: vyrobené z LTD lamino v hrúbke min. 18 mm, v zadnej časti skríň – sololit alebo panel v hrúbke 10 mm v celosti zapustený v drážke,  vystužený, hrany políc opatrené štandardnými papierovými hranami ukotvené napevno a zabezpečené proti vysunutiu, ostatné hrany skrine vybavené ABS oderuvzdornými hranami v hrúbke 2 mm.
Súčasťou balenia nábytku musí byť všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku.
 4. Skrinka nízka policová
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na každodenné použitie. Nábytok jednotný vo farbe čerešňa s možnosťou kombinácie korpusu a vnútorných políc v čiernej farbe.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 4
výška vrátane soklu mm 820
šírka mm 800
hĺbka mm 400
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Počet políc: 1 ks, otvorený úložný priestor, materiál: vyrobené z LTD lamino v hrúbke min. 18 mm, v zadnej časti skríň – sololit alebo panel v hrúbke 10 mm v celosti zapustený v drážke, vystužený, hrana police opatrená štandardnými papierovými hranami ukotvená napevno a zabezpečená proti vysunutiu, ostatné hrany skrine vybavené ABS oderuvzdornými hranami v hrúbke 2 mm.
Súčasťou balenia nábytku musí byť všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku.
 5. Kontajner zásuvky (4) na kolieskach
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na každodenné použitie. Nábytok jednotný vo farbe čerešňa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 4
výška mm 720
šírka mm 450
hĺbka mm 580
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pojazdný zásuvkový kontajner, s centrálnym uzamykaním s dvomi kľúčmi na kovových guľôčkových pojazdoch materiál:  vyrobené z LTD lamino (nie imitácia laminovanej drevotriesky)  v hrúbke min.  18 mm, horná doska 25 mm, všetky hrany kontajnera vybavené ABS oderuvzdornými hranami v hrúbke 2 mm
Súčasťou balenia nábytku musí byť všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku.
 6. Stôl pracovný rohový do L (pravý/ľavý)
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na každodenné použitie. Nábytok jednotný vo farbe čerešňa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
výška mm 750
šírka mm 1200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál: vyrobené z LTD lamino (nie imitácia laminovanej drevotriesky) v hrúbke 25 mm po obvode z vrchných plátov vybavené ABS oderuvzdornými hranami v hrúbke 2 mm so zabudovanými káblovými prechodkami, s bočnicami vo farbe čerešne, zadná  výplň stola min. 300 mm vo  farbe čerešne
Súčasťou balenia nábytku musí byť všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku.
 7. Stolík konferenčný s kovovou nohou
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na každodenné použitie. Nábytok jednotný vo farbe čerešňa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál: vyrobené z LTD lamino (nie imitácia laminovanej drevotriesky) v hrúbke 25 mm o obvode vrchných plátov vybavené ABS oderuvzdornými hranami v hrúbke 2 mm, centrálna kovová noha čiernej farby
Súčasťou balenia nábytku musí byť všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku.
 8. Kresielko
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na každodenné použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 4
výška celková mm 760
šírka celková mm 670
hĺbka sedu mm 470
výška sedadla mm 450
maximálna nosnosť kg 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kostra/kríž drevo
poťah z látky Velvet modrá
 9. Stôl pod PC s výsuvom
Funkcia
Kancelársky nábytok slúžiaci na každodenné použitie. Nábytok jednotný vo farbe čerešňa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
výška mm 750
šírka mm 800
hĺbka mm 800
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál: vyrobené z LTD lamino (nie imitácia laminovanej drevotriesky) v hrúbke 25 mm po obvode z vrchných plátov vybavené ABS oderuvzdornými hranami v hrúbke 2 mm Stôl musí obsahovať policu pre uloženie klávesnice a to vo výške cca 680 mm.
Súčasťou balenia nábytku musí byť všetko kovanie potrebné na zostavenie nábytku.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Celková cena je vrátane dopravy do miesta dodania, vynášky a montáže. Montáž dodaného tovaru  sa uskutoční v mieste dodania. Tovar musí byť kompletný, aby bola uskutočniteľná montáž a po montáži bol nábytok používateľný. Obalové materiály vzniknuté pri jednotlivých dodávkach zlikviduje dodávateľ na vlastné náklady.
2. Dodaný tovar musí byť nový, nepoužitý, nepoškodený, v bezchybnom stave, nevystavovaný, s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou (záručný list a pod.) v slovenskom alebo českom jazyku.
3. Dodávateľ do 48 hodín od uzatvorenia Kúpnej zmluvy doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaných tovarov, špecifikáciu a vyobrazenie, cenu za jednotlivé položky v EUR bez DPH/v EUR s DPH, cena celkom v Eur bez DPH a cena celkom v Eur s DPH. Ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené na dve (2) desatinné miesta.Plnenie zmluvy môže nastať až po vzájomnom odsúhlasení technických parametrov ponúknutých výrobkov. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak nepríde k dohode o odsúhlasení technických parametrov.
4. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
5. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladanie ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH.
6. Dodávateľ sa zaväzuje do 7 dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a zároveň predloží e-mailovú adresu pre prípadné nahlasovanie reklamácií - zasielanie správ o vadách tovaru.
7. Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa v pracovnej dobe od 08.30 hod. do 14.00 hod. Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste dodávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ.
8. Objednávateľ je pri prevzatí tovaru povinný prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť, správne prevedenie montáže a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste, je objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď u dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste. Objednávateľ s vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
9. Dodávateľ sa zaväzuje vybaviť reklamáciu objednávateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr však do siedmich (7) pracovných dni po doručení správy o vadách tovaru (na dodacom liste pri preberaní tovaru resp., ak vada bola zistená neskôr zaslaním na e-mailovú adresu dodávateľa po dohode s objednávateľom opravou vady na mieste alebo tak, že za reklamovaný tovar dodá nový tovar bez vád.
10. Dodávateľ vystaví faktúru po dodaní predmetu zákazky. Faktúra musí obsahovať názvy a množstvá jednotlivých tovarov, jednotkové ceny, ceny spolu za jednotlivé položky a celkovú fakturovanú sumu za jednotlivé druhy tovaru. Prílohou faktúry musí byť dodací list potvrdený objednávateľom.
11. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti.
12. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa uvedený v Kúpnej zmluve. Objednávateľ uhradí dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu objednávateľa na účet dodávateľa.
13. V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa zo Zmluvy, nedodanie tovaru podľa opisu, neposkytnutie služieb, nedodržanie termínu dodania tovaru alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30% z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od Zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
14. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, ktoré bude spĺňať minimálne alebo vyššie požiadavky objednávateľa
15. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka,písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.
16. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Suvorovova 5/A, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

04.08.2021 11:35 — 31.08.2021 11:35

1,00 súbor

6 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.07.2021 11:53

30.07.2021 12:25

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.07.2021 12:40

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 256
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.07.2021 18:20 - Vstupná ponuka 6 600,00 € Cena s DPH
27.07.2021 10:03 - Najvýhodnejšia ponuka 6 598,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS