• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2021 11:35
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2021 11:32
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2021 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2021 12:55

Detail zákazky Z202116430

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2021 11:35
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2021 11:32
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2021 12:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2021 12:55

Základné údaje

Z202116430

OF-239245

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5868372

Objednávateľ

00893111

Stredná odborná škola obchodu a služieb, Piešťanská 2262/80, Nové Mesto nad Váhom

Piešťanská 2262/80, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK

Dodávateľ

51712831

OPAlight.SK s.r.o.

Cintorínska 12, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Revízie elektrických rozvodov, zariadení a bleskozvodov (Technická kontrola)

odborné prehliadky, odborné skúšky, revízie, elektrické zariadenia, bleskozvody, elektrické spotrebiče, elektrické ručné náradie

  • 71600000-4 - Služby v oblasti technického skúšania, technickej analýzy a technického poradenstva
  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických rozvodov, zariadení a bleskozvodov
Funkcia
Vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok elektroinštalácie a bleskozvodov. Zároveň odborné prehliadky a odborné skúšky el. zariadení, spotrebičov, ručného náradia a strojov  v zmysle vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z. a jej novelizácie č. 398/2013,  v objektoch  Nového  Mesta nad Váhom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Čachtická ulica - ubytovacie zariadenie - bleskozvody objekt 1
Čachtická ulica - stolová brúska - elektrické zariadenie ks 1
Čachtická ulica - stolová vŕtačka - elektrické zariadenie ks 1
x x x
Odborárska ulica (Berecovec) - bleskozvody objekt 1
x x x
Piešťanská ulica - autodielňa - elektroinštalácia celok 1
Piešťanská ulica - plynová kotolňa - elektroinštalácia celok 1
Piešťanská ulica - budova školy a telocvične - elektroinštalácia celok 1
Piešťanská ulica - budova praktickej výučby (dielne a priľahlé priestory) - elektroinštalácia celok 1
Piešťanská ulica - Stolárska dielňa - zvislá fréza - elektrické zariadenie ks 1
Piešťanská ulica - Stolárska dielňa - hrotový sústruh - elektrické zariadenie ks 1
Piešťanská ulica - Stolárska dielňa - stolová vŕtačka - elektrické zariadenie ks 1
Piešťanská ulica - Stolárska dielňa - frézovačka - elektrické zariadenie ks 1
Piešťanská ulica - Stolárska dielňa -spodná zrovnávacia frézovačka - elektrické zariadenie ks 1
Piešťanská ulica - Stolárska dielňa - kotúčová píla ROJEK - elektrické zariadenie ks 1
Piešťanská ulica - Stolárska dielňa -kotúčová píla REMO PL - elektrické zariadenie ks 1
Piešťanská ulica - Stolárska dielňa - vŕtačka - elektrické zariadenie ks 1
Piešťanská ulica - Stolárska dielňa -mobilné odsávacie zariadenie - elektrické zariadenie ks 3
Piešťanská ulica - Stolárska dielňa -pásová píla - elektrické zariadenie ks 1
Piešťanská ulica - Stolárska dielňa - Formátovacia píla - elektrické zariadenie ks 1
Piešťanská ulica - automobiový zdvihák - elektrické zariadenie ks 1
Piešťanská ulica - podvesný žeriav - elektrické zariadenie ks 1
Piešťanská ulica - nožnice  - elektrické zariadenia ks 1
Piešťanská ulica -  buchar - elektrické zariadenia ks 1
Piešťanská ulica - vyhňa - elektrické rozvody celok 1
Piešťanská ulica - tvarovacie nožnice - elektrické zariadenie ks 1
Piešťanská ulica - brúska - elektrické zariadenie ks 1
Piešťanská ulica- rozbrusovačka - elektrické zariadenie ks 1
Piešťanská ulica - stojanová brúska - elektircké zariadenie ks 2
Piešťanská uliica - stolová vŕtačka - elektrické zariadenie ks 2
Piešťanská ulica - stĺpová vŕtačka - elektrické zariadenie ks 1
Piešťanská ulica - ohýbačka - elektrické zariadenie ks 1
x x x
Robotnícka ulica - cukráreň - bleskozvod celok 1
Robotnícka ulica -Objekt Nábytok a podlahy - elektroinštalácia+bleskozvod objekt 2
x x x
Rybárska ulica - Dielne - elektroinštalácia objekt 1
x x x
Trenčianska ulica - regulačná stanica - bleskozvody celok 1
Trenčianska ulica - hospodársky komplex - suterén, prízemie - elektroinštalácia celok 1
Trenčianska ulica - hospodársky komplex - 1.-2.poschodie - elektroinštalácia celok 1
x x x
Jánošíková ulica - budova školy - elektroinštalácia+bleskozvod objekt 1
Jánošíková ulica - regulačná stanica plynu - elektroinštalácia objekt 1
x x x
Weisseho ulica - budova školy   kotolňa - elektroinštalácia celok 1
Weisseho ulica - telocvičňa - kotolňa - elektroinštalácia celok 1
Weisseho ulica - telocvičňa - elektroinštalácia celok 1
x x x
OP a  OS spotrebičov, zariadení a ručného náradia: x x
Rýchlovarná kanvica ks 34
Mikrovlnná rúra ks 11
El. ohrievač (konvektor) ks 14
Stolový ventilátor ks 13
Skartovačka ks 9
Stolové počítače, notebooky, tablety ks 125
Monitor ks 44
Tlačiarne, kopírky, multifunkčné zariadenia ks 42
Variče ks 7
El. písacie stroje ks 20
Projektory ks 9
Vysávače ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Budovy, ktorých sa týka požadovaná služba sú určené na administratívnu činnosť, prevádzkovú činnosť áno
OP a OS bude okrem iného zahŕňať:
- kontrolu všetkých rozvádzačov, preverenie a premeranie jednotlivých obvodov (z hľadiska bezpečnosti a spoľahlivosti), odskúšanie a preverenie istiacich prvkov, dotiahnutie spojov
- preverovanie rozvodov, zariadení a spotrebičov pred nebezpečným dotykom (uzemnenie, pospojovanie, istenie, izolačné stavy a pod.)
- kontrola zásuviek a premeranie vypínacích slučiek
- funkčnosť a spoľahlivosť všetkých zariadení a spotrebičov z hľadiska nebezpečia úrazu elektrickým prúdom
- odstránenie drobných nedostatkov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ musí do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť originál alebo overenú kópiu platného osvedčenia podľa paragrafu 16 vyhlášky Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky 508/2009 Z.z.
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Službou sa rozumie - vystavenie protokolov, revíznej správy o vykonanej kontrole a skúške, o stave a možnosti ďalšieho používania elektrických zariadení.
Službou sa rozumie - čistenie, servis a revízie elektrických zariadení.
Cena musí zahŕňať všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy vrátane dopravy na miesto plnenia, vypracovanie všetkých správ členené po jednotlivých objektoch.
Súčasťou poskytnutých služieb a činností je aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry, t.j. správa o OP a OS elektrických zariadení a el. inštalácie,správa o revíznej skúške, ktoré budú podpísané i zodpovednou osobou objednávateľa.
Správa potrebná pre užívanie predmetu diela bude dodaná v 3 ( troch ) sadách rovnopisov, spolu so samostatným ( osobitným ) výpisom závad s uvedením predmetu a miesta závady na elektrickom zariadení a el. inštalácii najneskôr v deň predloženia faktúry od vykonania odbornej prehliadky, odbornej skúšky a revíznej skúšky.
Dodanie služby dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Objednávateľ po uzavretí zmluvy poskytne dodávateľovi presnú adresu miesta plnenia, meno a tel.kontakt oprávnenej osoby objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred vykonaním služby oznámiť telefonicky vykonávanie služby.
Dodávateľ je povinný vykonávať uvedenú službu v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi alebo pokynmi výrobcov.
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku nepríjme a odstúpi od zmluvy.
Pokuta za nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie, neposkytnutie služieb, je 10% z predpokladanej hodnoty zákazky na účet verejného obstarávateľa uvedený v zmluve do 10 pracovných dní.
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu, a iné priamo alebo nepriamo súvisiace náklady, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov vyplývajúcich zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
Súčasťou poskytovaných služieb a činností sú aj dopravné náklady ako aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry, t.j. Revízne správy,správy o OP a OS, ktoré budú odsúhlasené a podpísané zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa.
Službu bude možné vykonávať a realizovať počas pracovných dní v pracovnom čase od 7:00 do 14:00 hod.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy ak dodávateľ nevykoná uvedenú službu v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 kalendárnych dní od uzatvorenia tejto zmluvy.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak bude zmluva uzatvorená s dodávateľom, ktorý sa v predchádzajúcich 3 rokoch dopustil závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže objednávateľ preukázať ( napr. nesplnenie predmetu, zmluvy, odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa).
Odborné prehliadky a odborné skúšky elektroinštalácie a bleskozvodov, odborné prehliadky a odborné skúšky el. zariadení, spotrebičov, ručného náradia a strojov budú vykonané v mesiacoch august - september  (najneskôr do 30.9.2021) Zároveň do uvedeného dátumu budú odovzdané správy o odborných prehliadkach a odborných skúškach.  Nedodržanie stanoveného termínu budeme považovať za nedodržanie zmluvných podmienok, čím si vyhradzujeme právo na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Čachtická 2418/18, Odborárska 1393/31, Piešťanská 2262/80, Robotnícka 1394/1, Rybárska 2582/1B, Trenčianska 1880/20, Jánošíkova 428/4, Weisseho 320/1, Nové Mesto nad Váhom, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika

02.08.2021 00:00 — 30.09.2021 00:00

1,00 zákazka

6 491,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.07.2021 11:35

30.07.2021 11:32

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.07.2021 11:47

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 299
 90
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.07.2021 16:03 - Vstupná ponuka 6 490,80 € Cena s DPH
30.07.2021 08:57 - Najvýhodnejšia ponuka 5 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS