• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2021 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2021 13:59
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2021 14:15

Detail zákazky Z202116425

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2021 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2021 13:59
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2021 14:15

Základné údaje

Z202116425

OF-238882

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5866899

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

00544426

AUDY s.r.o.

Živného 1a, Brno, 63500, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nerezové vozíky pre dve oddelenia

transportný vozík, vozík na prádlo, nerezový vozík, nástrojový stolík

  • 42415200-0 - Pracovné vozíky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nástrojový stolík
Funkcia
Nástrojový  stolík  s hornou a dolnou policou a dvomi zásuvkami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nástrojový stolík ks 13
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stolík hladký povrch tolerujúci dezinfekciu, antikor alebo prášková vypaľovaná farba biela alebo biela s kombináciou s bledomodrou
Horná polica stolíka nerezová s vyhnutými krajmi minimálne na 3 stranách
Dolná polica stolíka nerezová alebo prášková vypaľovaná farba s krajmi proti zosunutiu uložených predmetov
Zásuvky počet ks 2 , hĺbka jednej - 10 cm, hĺbka druhej - 20 cm, s ľahkým posunom
Madlo alebo eurolišta na jednej strane stolíka, na možnosť prevesenia pomôcok
Úchytka z druhej strany (nie na strane madla) pre možnosť uchytiť nádobu na pomôcky alebo na odpad
Kolieska počet ks 4, z toho min. 2 s brzdou, pogumované, s tichým posunom, priemer 75 mm.
Rozmery stolíka:
a) Výška 80 +/- 2 cm
b) Hĺbka 45 +/- 2 cm
c) Šírka 65 +/- 2 cm
 2. Vozík na prádlo
Funkcia
Vozík na použité prádlo s 1 vrecom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vozík na prádlo ks 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vozík na prádlo vozík s vrchným uzatváraním, s vymeniteľným vrecom na prádlo, s kolieskami, farba vrchu modrá
Rozmery:
Výška 100 cm +/- 10 cm
šírka 50 cm +/- 5 cm
Hĺbka 50 cm +/- 5 cm
Kolieska priemer 5 cm / 2x s brzdou
Súčasťou dodávky sú aj min. 3 vaky na prádlo pre každý vozík.
 3. Transportný vozík nerezový - malý
Funkcia
Transportný vozík nerezový s 2 policami - malý
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Transportný vozík nerezový malý ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Povrchová úprava antikor, nerez.
Kolieska priemer 50 mm, plastové, pogumované 4 ks, z toho min. 2 ks s brzdou
Polica horná s miernym vyvýšením okrajov, min. 0,5 cm.
Rozmery:
výška celková 90 - 95 cm
hĺbka 50 cm +/- 5 cm
šírka 95 cm  +/- 5 cm
 4. Transportný vozík nerezový - veľký
Funkcia
Transportný vozík nerezový s 2 policami - veľký
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Transportný vozík nerezový veľký ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Povrchová úprava antikor, nerez.
Kolieska priemer 50 mm, plastové, pogumované 4 ks, z toho min. 2 ks s brzdou
Polica horná s miernym vyvýšením okrajov, min. 0,5 cm.
Rozmery:
výška celková 90 - 95 cm
hĺbka 70 cm +/- 5 cm
šírka 110 cm +/- 5 cm
Nosnosť police min. 50 kg.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.POZOR!!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle čl. XVIII bodu 18.2 písm. i) 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2.POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru s dokladmi o splnení tech. špecifikácie. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.
3.POZOR!!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS.  Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 15 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci , v ktorom bol tovar dodaný.  Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
4.POZOR!!! Dodávateľ je povinný dodať nový, nepoužitý  tovar do 4 týždňov  po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie  alebo v lehote dohodnutej s objednávateľom. Požaduje sa jednorázové dodanie tovaru, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
5.POZOR !!! V prípade dodania prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
------------------------------
6. Objednávateľ preddavky ani zálohy neposkytuje.
7. Cena je vrátane dopravy a vyloženia tovaru v mieste plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod.
8.Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve, kvalite a zahŕňa všetky náklady dodávateľa.  Predmet zákazky  musí byť dodaný so záručným listom a návodom na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.
9. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 7 dní odo dňa jej doručenia.
10.Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zmluvy poskytnúť záruku v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a najneskôr pri odovzdaní a prevzatí tovaru uviesť t.č. a názov subjektu pre uplatnenie reklamácií.
11. Objednávateľ požaduje uviesť min. nasledovné údaje na vonkajšom obale tovaru: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, množstvo.
12. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
13. Dodávateľ sa zaväzuje fakturovať DPH v súlade so zákonom č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov v sadzbách platných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia.
14. Nedodržanie technických vlastností tovaru a technickej špecifikácie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa
15. Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru objednávateľ zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady vady odstráni
16.Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez zbytočného odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom
17. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má objednávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody.
18. V  prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania, maximálne však do výšky 20 % ceny za tovar. Nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý.
19. Nedodržanie bodov č. 1,2,4,9,14, 20, 21, 22 a 23 sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Ak dôjde kpodstatnému porušeniu zmluvných podmienok, vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10 % zcelkovej ceny predmetu zmluvy, a to najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia písomného upozornenia na podstatné porušenie zmluvy, pričom nie je dotknutý nárok objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
20.  Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisovdohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli zpredmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
21. Akceptácia ručiteľského vyhlásenia podľa § 303 a nasl. Zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,Obchodný zákonník“) zo strany dodávateľa je bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa zakázaná. Právny úkon, ktorým dodávateľ akceptuje ručiteľské vyhlásenie tretej osoby, na základe ktorého sa tretia osoba stane veriteľom objednávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa a dodávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatné.
22. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu, vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z. z.
23. V prípade dodania ekvivalentu sa ekvivalentom rozumie výrobok, ktorý je rovnocennou náhradou uvedenej značky výrobku, ktorý spĺňa požadované technické vlastnosti a má minimálne rovnaké alebo lepšie výsledky vzhľadom na funkciu, na ktorú je výrobok uvedenej značky určený.
Názov Upresnenie
záručná doba: min. 24 mesiacov
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

02.08.2021 08:00

1,00 súbor

13 265,48

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

26.07.2021 11:23

29.07.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.07.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 208
 57
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.07.2021 12:52 - Vstupná ponuka 13 256,00 € Cena bez DPH
29.07.2021 12:40 - Najvýhodnejšia ponuka 13 235,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS