• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2021 15:13
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2021 12:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2021 12:40

Detail zákazky Z202116420

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2021 15:13
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2021 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2021 12:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2021 12:40

Základné údaje

Z202116420

OF-238428

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5868380

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

40291758

Mária Šimonová

Tichá 94/1, Jakubovany, 08301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Jednorazové rukavice

rukavice, nesterilné, jednorazové

  • 18424300-0 - Jednorazové rukavice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Jednorazové rukavice  vyšetrovacie, nesterilné
Funkcia
jednorazové ochranné rukavice, ochrana pred Covid-19
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Rukavice vyšetrovacie nesterilné, veľkosť S ks 130000
2. Rukavice vyšetrovacie nesterilné, veľkosť M ks 350000
3. Rukavice vyšetrovacie,nesterilné, veľkosť L ks 430000
4. Rukavice vyšetrovacie nesterilné, veľkosť XL ks 90000
1-4. 1. dĺžka rukavíc mm 24,00 27,5
1-4. 2. sila pretrhnutia, Medián EN 455-2: N 6 9
1-4. 3. hrúbka steny v oblasti dlaní meraná dvojito, medián: mm 0,15 0,16
1-4. 4. obsah zbytkového púdru: g 1 2
1-4. 5. balenie ks 130 150
1-4. 6. skladovateľnosť roky 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1-4. 7. materiál: nitril-butadién-kaučuk
1-4. 8. vlastnosti: nitrilové,  so zvýšenou rukoväťou, jednorazové,
1-4. 9. farba: biela
1-4. 10. Splnenie noriem , s doložením certifikátov v origináli s prekladom do SJ: 93/42 EHS, EN 455, 89/686 EHS, EN ISO 21420, EN 374-1,-2,3, EN 388, ASTM F 1671, ASTM D 6798, ASTM 739
1-4. 10.1 Ďalšie požiadavky na splnenie noriem: 686 EHS - osobný ochranný prostriedok na ochranu personálu, EN ISO 21420 - všeobecné požiadavky a metódy skúšania, EN 374-1,2,3 - chemická odolnosť, EN 388 - odolnosť voči mechanickým vplyvom
1-4. 11. Tvar: plne anatomicky patentovaná tvarovaná forma s rolovanými okrajmi , bez obsahu latexových proteínov a púdru, vhodné pre pacientov a personál s rizikom alergií
1-4. 12.  požiadavka na kvalitu: EN 455 -1 , AQL (akceptovateľná úroveň kvality): 1,5
1-4. 13. kategória OOP (osobné ochranné pomôcky) spĺňajú kategóriu III pre vysoké riziko
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Cena vrátane dopravy na miesto plnenia a všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu rámcovej dohody.
2. Rámcová dohoda (ďalej len "RD") sa uzatvára na dobu určitú v trvaní  12 kalendárnych mesiacov od momentu jej účinnosti,  resp. do vyčerpania zmluvného finančného objemu, ak táto skutočnosť nastane skôr.
3. Objednávateľ požaduje dodanie nových produktov – nepoužité, v originálnom balení.
4. Dodávky predmetu RD budú realizované postupne počas obdobia platnosti RD podľa bodu 3.2 dohody, na základe  písomných čiastkových výziev Objednávateľa do 5 pracovných dní od doručenia čiastkových výziev Dodávateľovi.
5.  Požaduje sa min. 80% exspirácia predmetu RD odo dňa dodania na miesto plnenia, s vyznačením doby exspirácie na každom  jednotlivom balení.
6. Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní od účinnosti RD, doručiť verejnému obstarávateľovi dôkazový materiál, že predmet  RD je zaevidovaný na webovej stránke ŠUKL. Platí pre položky, ktoré sú povinne registrované na stránke ŠUKL.
7. Požaduje sa od Dodávateľa do 3 pracovných dní od účinnosti RD predložiť vzorky jednotlivých položiek predmetu dohody.
8.  Požaduje sa do 5 pracovných dní od účinnosti RD predložiť ES Vyhlásenia o zhode pre položky predmetu zákazky, pre ktoré  platí povinnosť predkladať "Vyhlásenie o zhode". Doklad vystavený v inom ako v slovenskom alebo v českom jazyku musí byť  doplnený úradným prekladom do slovenského alebo českého jazyka, vrátane certifikátov vydaných autorizovanými osobami alebo  notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o  zhode, alebo iných dokumentov, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode.
9 . Predpokladané množstvá jednotlivých položiek sú uvedené v čl. II, ods. 2.1 až 2.3. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať  predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si Objednávateľ vyhradzuje právo objednať nižšie alebo si vyhradzuje  právo neodobrať žiadne množstvo tovaru z niektorej položky predmetu zákazky, ako sú predpokladané. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného  rozsahu predmetu RD, tak ako je definovaný v čl. II, ods. 2.1 až 2.3
10. Od Dodávateľa sa požaduje do 5 prac. dní odo dňa účinnosti RD predložiť rozpis jednotkových cien každej položky predmetu dohody v EUR bez DPH, sadzbu a výšku DPH v EUR a jednotkovú cenu s DPH a to v rozsahu: Názov jednotl. položiek predmetu zákazky, obchodnú značku, typ, parametre výrobku. Cena za 1 kus v EUR bez DPH, sadzba DPH, DPH za 1 kus v EUR, Cena za 1 kus v EUR s DPH, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR bez DPH, DPH za predpokladaný počet kusov v  EUR, Cena za predpokladaný počet kusov v EUR s DPH. Jednotkové ceny uvedené v rozpise sú platné počas celého obdobia platnosti RD.
11. Vzhľadom na skutočnosť, že Objednávateľ je subjektom verejného práva (podľa § 261 ods. 3 písm. d) a § 261 ods. 4 písm. a), b)  Obchodného zákonníka) a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, strany dohody sa výslovne dohodli, podľa § 340b  ods.1a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote  splatnosti 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
12. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení RD fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
13. Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť faktúru a dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky,  Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky.
14. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
15 . Ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena každej položky (ďalej aj ako "nižšia cena") za  rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je v tejto RD a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie  poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto dohody je viac ako 5 % v neprospech  ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti  dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa RD a nižšou cenou.
16. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
17. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po  nadobudnutí účinnosti RD bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt  špecifikovaný Objednávateľom.
17.1 Pokiaľ Dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to Objednávateľ považovať za  podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od RD a udelenie neuspokojivej referencie.
18. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto špecifikácii. V prípade dodania nevhodného  tovaru (resp. tovaru, ktorý nespĺňa vyššie uvedené kritériá) po prekontrolovaní je možnosť tovar vrátiť Dodávateľovi alebo vymeniť za požadovaný tovar na náklady Dodávateľa.
19. Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto RD vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto dohody alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom Objednávateľa. Ak Dodávateľ postúpi akékoľvek  práva a povinnosti z tejto dohody vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu  Objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

12

1 000 000,00 ks

108 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.07.2021 15:13

30.07.2021 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.07.2021 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 218
 104
 14
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.07.2021 16:25 - Vstupná ponuka 108 000,00 € Cena s DPH
30.07.2021 10:55 - Najvýhodnejšia ponuka 99 492,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS