• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2021 09:49
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2021 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2021 11:10

Detail zákazky Z202116380

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2021 09:49
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2021 10:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.07.2021 11:10

Základné údaje

Z202116380

OF-239250

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5866871

Objednávateľ

00165182

Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky

Nám. SNP 33, Bratislava, 81331, SVK

Dodávateľ

45310106

COPY PRINT GROUP, a.s.

Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačiarne

Tlač, kopírovanie, skenovanie, toner

  • 30121100-4 - Fotokopírovacie stroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30125100-2 - Tonerové náplne

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlačiareň Typ. 1
Funkcia
Tlač, kopírovanie, skenovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlačiareň Typ. 1 ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Tlačiareň Typ. 1
Funkcie Tlač, kopírovanie, skenovanie,
Technológia Farebná  laserová
Formát Minimálne A3
Obrazovka min. 10,1" dotykový farebný grafický displej
KOPÍROVANIE - Rozlíšenie 600 x 600 dpi
KOPÍROVANIE - Zväčšenie 25-400% in 1% krok
KOPÍROVANIE - Automatický podávač originálov Obojstranný automatický podávač, s kapacitou min. 200 listov, gramáž A6-A3; minimálne v rozsahu 60-200 g/m²
TLAČ - Rozlíšenie min. 1200 x 1200 dpi
TLAČ - Rýchlosť tlače minimálne 65 str./min čiernobielo aj farebne
TLAČ - Jazyk pre popis stránky min. PCL 6, PostScript 3
TLAČ - Obojstranná tlač Automatický duplex štandardne
TLAČ - Počet výtlačkov mesačne Doporučene min. 80 000 strán
SKENOVANIE -  Rozlíšenie pre skenovanie minimálne 600 x 600 dpi
SKENOVANIE -  Formát skenu minimálne JPEG, TIFF, PDF
SKENOVANIE -  Rýchlosť skenovania (normálna, A4) min.120/120 ipm in simplex (mono/colour)
SKENOVANIE -  Štandardné funkcie digitálneho odosielania Skenovanie do e-mailu; FTP; ukladanie do sieťového priečinka; ukladanie na USB kľúč;  odosielanie do faxu v sieti LAN
Vstupná manipulácia s papierom, štandardná min. 3 kazety na papier, súhrnná kapacita kaziet minimálne 2000 listov, ručný podávač, duplex
Výstupná manipulácia s papierom min. výstup 2000 listov, zošívanie min. 50 listov, minimálne 3 výstupné priehradky (z toho jedna s odsadzovaním), chrbtové zošívanie (až 20 listov), pol-sklad, listový trojsklad, dierovanie 2/4 otvory
Rozmery a gramáže papiera "min. A6-SRA3; banner  max. 1,200 x 297 mm,  60-200 g/m² "
Pamäť min. 4 GB, min. 250 GB HDD/SSD
Pripojenie 1x USB 2.0, 1x port Gigabit Ethernet 10/100/1000T
Záruka minimálne 3 roky
 2. Toner pre tlačiareň Typ. 1
Funkcia
Toner pre tlačiareň
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Farebný toner - čierny; min. 45 000 strán pri pokrytí 5% ks 2
Farebný toner - žltý; min. 25 000 strán pri pokrytí 5% ks 2
Farebný toner - azúrový;min. 25 000 strán pri pokrytí 5% ks 2
Farebný toner - purpurový; min. 25 000 strán pri pokrytí 5% ks 2
Sada spiniek pre tlačiareň Typ.1, min. 500 ks balenie ks 6
 3. Tlačiareň Typ. 2
Funkcia
Tlač, kopírovanie, skenovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlačiareň Typ. 2 ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia Farebná  laserová
Formát A4, A5, A6, B5, minimálna spodná gramáž 60g/m2, aspoň 210g/m2 horná gramáž,
Funkcie Automatická obojstranná tlač (duplex), obojstranné kopírovanie a skenovanie, skenovanie do SMB, e-mailu, USB kľúča, TWAIN,
Vlastnosti min. 30str A4/1minútu, čas prvého výstupu - ČB max. 8s, hmotnosť max. 45kg, farebný dotykový displej min. 7"
Rozmery max. 530 × 580 × 650 mm
Pripojenie Gigabit Ehternet, USB,
Podporované OS Min. Windows 7, Windows 8.1 alebo Windows 10, Min. MacOS 10.10 alebo vyšší
Záruka minimálne 3 roky
 4. Toner pre tlačiareň Typ. 2
Funkcia
Toner pre tlačiareň
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toner pre tlačiareň Typ 2 čierny, min. 6000 strán pri pokrytí 5% ks 5
Toner pre tlačiareň Typ 2 purpurový, min. 5 000 strán pri pokrytí 5% ks 5
Toner pre tlačiareň Typ 2  žltý, min. 5 000 strán pri pokrytí 5% ks 5
Toner pre tlačiareň Typ 2 azúrový, min. 5 000 strán pri pokrytí 5% ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Názov Upresnenie
Dodaný tovar musí byť  nový, nepoužitý a v originálnom balení.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa predložiť potvrdenie od výrobcu zariadenia, že je držiteľom autorizácie na predaj, inštaláciu a servis ponúkaných  zariadení,  v zmysle všeobecne platných právnych pravidiel, v lehote 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje predloženie potvrdenia (certifikátu) od výrobcu ponúkaných zariadení, že dodávateľ disponuje vyškoleným personálom, autorizovaným na inštaláciu a servis ponúkaných zariadení
Vrátane dopravy na miesto plnenia v sídle objednávateľa
Vrátane inštalácie na mieste plnenia v sídle objednávateľa.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny na jedno zariadenie
Dodávateľ je povinný informovať Objednávateľa bez zbytočného odkladu o skutočnosti, že bude v omeškaní s poskytnutím Plnenia
Dodávateľ nie je oprávnený požadovať akúkoľvek inú úhradu za prípadné dodatočné náklady, ktoré mu v súvislosti s plnením jeho povinností podľa tejto zmluvy vznikli a ktoré opomenul zahrnúť do ceny.
V prípade neodstrániteľnej vady Plnenia je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi do 30 dní odo dňa oznámenia vád nové Plnenie bez vád, ktoré je kvalitatívne a kvantitatívne zhodné s Plnením podľa tejto zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodacia lehota na dodanie tovaru nesmie prekročiť kalendárnych 30 dní od uzavretia zmluvy vrátane dopravy na miesto plnenia. Nedodržanie lehoty dodania bude považované za podstatné porušenie zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Objednávateľ akceptuje funkčný ekvivalent v porovnateľných kategóriách strojov od rôznych výrobcov za podmienky dodržania minimálne stanovených parametrov a hodnôt uvedených v opisnom formulári.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Súčasťou dodania predmetu zákazky musia byť aj všetky originálne súčasti nevyhnutné pre štandardný chod a obsluhu stroja (originálne napájacie káble, software, ovládače, kryty, lišty dokumentácia a pod.).
Spotrebný materiál musia byť nové originály, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, doporučené a schválené výrobcami príslušných zariadení.
Spotrebný materiál nesmie byť v rozpore so záručnými podmienkami výrobcov príslušných dodaných zariadení.
Všetky tlačiarne Typ. 1 musia pochádzať od rovnakého výrobcu. Všetky tlačiarne Typ. 2 musia pochádzať od rovnakého výrobcu.
Tlačiarne Typu 1 a 2 môžu mať rozdielneho výrobcu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP č.33, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

31.08.2021 16:00

41,00 ks

56 990,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.07.2021 09:49

29.07.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.07.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 344
 53
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.07.2021 09:57 - Vstupná ponuka 56 989,99 € Cena s DPH
26.07.2021 11:19 - Najvýhodnejšia ponuka 54 958,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS