• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2021 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2021 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z202116340

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.07.2021 10:28
  •    Predkladanie ponúk
    29.07.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.07.2021 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z202116340

OF-239304

ukončená

Objednávateľ

166481

Generálna prokuratúra Slovenskej republiky

Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup mobilného pracoviska

mobilné pracovisko, notebook

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 48510000-6 - Softvérový balík na komunikáciu

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Technická špecifikácia predmetu zákazky
Funkcia
Dodávka a doplnenie počtu mobilných pracovísk na prístup k vybraným službám a aplikáciám pre zamestnancov obstarávateľa a prislúchajúcich služieb vrátane montáže, inštalácie a konfigurácie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
IT prostrediu obstarávateľa plne vyhovuje nasledujúci model (alebo jeho ekvivalent): DELL Latitude 3510/Core i5-10210U + BT/W10Pro/3Y PS + KYHD + Dell Dock WD19 130W + Monitor P2421 + Klávesnica KB216 + Myš MS3220 + Príslušenstvo, OS Windows 10 SK PRO (64 bit) ks 1
Microsoft Office 2019 Home and Business SK ks 1
 2. Notebook
Funkcia
Požaduje sa dodávka 1ks dockovateľného notebooku s nasledovnými technickými vlastnosťami:
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.Mikroprocesor: Mikroprocesor s výkonom dávajúcim minimálne skóre 7950 podľa benchmarku Passmark CPU Mark 2.HDD: min 500GB SATA 7200rpm 3.Operačná pamäť : min. 8 GB, DDR4 osadené, 1 voľný slot, rozšíriteľná min na 16 GB 4.Multimédia: Podpora high definition audio, integrovaný mikrofón, reproduktory, Integrovaná web kamera s HD rozlíšením 5.Displej: v rozpätí 15,6" FHD (1920x1080) 16:9 matný 6.Komunikácia: Bezdrôtová sieť WLAN 802. 11a/b/g/n, sieťová karta 10/100/1000 LAN- konektor RJ-45, Bluetooth, možnosť doplnenia LTE 7.VGA: zdieľaná, podpora práce na 2monitoroch
8.Video konektory:  Min 1x Display port over USB-C, 1xHDMI 9.Polohovacie zariadenie: Duálne polohovacie zariadenie, viacdotyková plocha (touchpad) 10.Klavesnica: Interná podsvietená klávesnica so slovenským rozložením znakov a numerickou klávesnicou 11. Hmotnosť: Max 1,9kg 12.Batéria: min. štvorčlánková 68 Whr 13.Dátové konektory: min. 3xUSB 3.1, RJ-45, dokovací konektor, čítačka pamäťových kariet SD
14. Operačný systém: Windows 10 SK PRO (64bit) 15.Ovládače: Hardvérové ovládače stiahnuteľné z domovskej internetovej stránky výrobcu zariadenia 16. Bezpečnosť: Ochrana BIOS-u heslom pri zapnutí, zamykací slot, TPM čip verzia 2.0. 17. Konštrukcia. odolná konštrukcia trieda business, spevnené časti, kovové pánty 18. Príslušenstvo: Optická myš, multimediálna klávesnica, externá DVD-RW mechanika USB
19. Záručná doba 36 mesiacov (nahlasovanie 24x7. Oprava nasledujúci deň u zákazníka alebo výmena produktu za nový a identický. ponechanie pamäťových médií u zákazníka) 20. Položka musí byť nová, originálna od výrobcu v originálnom balení od výrobcu
 3. Dock stanica
Funkcia
Požaduje sa dodávka 1ks originálnej dokovacej stanice k dokovateľnému notebooku (rovnaký výrobca ako výrobca notebooku z dôvodu jednotného servisného pokrytia) s nasledovnými technickými vlastnosťami:
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dokovací konektor, porty 3xUSB 3.1., 2xUSB-C, 2xDP, 1XHDMI, 1XRJ45, podpora MAC Address Pass-through Záručná doba 36 mesiacov Nahlasovanie poruchy 24x7. Oprava nasledujúci deň u zákazníka alebo výmena zariadenia za nové a identické. Zariadenie dock musí byť nové, originálne od výrobcu v originálnom balení od výrobcu.
 4. Monitor
Funkcia
Požaduje sa dodávka 1ks Zobrazovacia jednotka slúžiaca na zobrazovanie textových a grafických informácií z notebooku, stolného počítača a pod. Od rovnakého výrobcu ako je výrobca notebooku z dôvodu jednotného servisného pokrytia t.j. monitor so stojanom k dokovacej zostave s nasledovnými technickými vlastnosťami:
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.Externý monitor: LCD, 23" TFT 2. Jas: 250cd/m2 3.Kontrast: 1000:1 4.Uhol zobrazenia: 178° V, 178° H 5.Odozva: Max. 8ms 6.Rozlíšenie obrazovky: 1920x1080/60Hz 7.Úprava povrchu: antireflexný 8.I/O: 1x VGA, 1xDisplay port, 1xHDMI, 4xUSB 9.Stojan: Nastavenie náklonu od -5° do +21°, Pivot, Nastavenie výšky, VESA 10.Spĺňa normu: Energy Star, Epeat Gold 11. Príslušenstvo: Display port kábel
6. Záručná doba 36 mesiacov (Nahlasovanie poruchy 24x7. Oprava nasledujúci deň u zákazníka alebo výmena zariadenia za nové a identické.) Zobrazovacia jednotka musí byť nová, originálna od výrobcu, v originálnom vbalení od výrobcu.
 5. Klávesnica
Funkcia
Požaduje sa dodávka 1ks klávesnice k dokovacej stanici od rovnakého výrobcu ako je výrobca notebooku z dôvodu jednotného servisného pokrytia s nasledovnými technickými vlastnosťami:
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Káblová s numerickou klávesnicou, 2. Záručná doba 36 mesiacov Nahlasovanie poruchy 24x7. Oprava nasledujúci deň u zákazníka alebo výmena produktu za nový a identický. Klávesnica musí byť nová, originálna od výrobcu v originálnom balení od výrobcu.
 6. Polohovacie zariadenie (myš)
Funkcia
Požaduje sa dodávka 1ks myš k dokovacej stanici od rovnakého výrobcu ako je výrobca notebooku z dôvodu jednotného servisného pokrytia s nasledovnými technickými vlastnosťami:
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. káblová laserová, 2. Záručná doba 36 mesiacov Nahlasovanie poruchy 24x7. Oprava nasledujúci deň u zákazníka alebo výmena produktu za nový a identický. Polohovacie zariadenie musí byť nové, originálne od výrobcu v originálnom balení od výrobcu.
 7. Príslušenstvo
Funkcia
Požaduje sa dodávka 1ks tašky na prenos notebooku a jeho ochranu pred nárazom, poškriabaním a iným poškodením od rovnakého výrobcu ako je výrobca notebooku z dôvodu jednotného servisného pokrytia s nasledovnými technickými vlastnosťami:
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.Ramenný pás nastaviteľný 2.Vode odolná, ochrana pred poškriabaním a poškodením 3. Vhodná pre notebook 15,6" 4.Záručná doba 36 mesiacov, nahlasovanie poruchy 24x7,oprava nasledujúci deň u zákazníka alebo výmena produktu za nový a identický.
 8. USB kľúč
Funkcia
Požaduje sa dodávka 1ks USB kľúču ku pracovnej stanici.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. kapacita min 32GB 2. USB 3.0 3. rýchlosť čítania až 100 MB/s 4. zápis až 15 MB/s 5. kovový povrch
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy je Dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Obstarávateľa doručiť kópie všetkých požadovaných dokumentov, ktoré sú v zákazke vyžadované a pri dodaní predložiť originály alebo overené kópie. Všetky dokumenty musia byť vydané výrobcami hardware, alebo software, ku ktorým je dokument vyžadovaný, resp. uznanými autoritami.
Od uchádzača sa požaduje preukázanie schopnosti zrealizovať dodávku, inštaláciu a konfiguráciu pre jednotlivé ponúkané technológie, čo uchádzač preukáže predložením potvrdení vydaných originálnymi výrobcami ponúkanej technológie. Úspešný uchádzač predloží Obstarávateľovi potvrdenie vystavené výrobcom ponúkanej technológie.
Od uchádzača sa požaduje preukázanie schopnosti zrealizovať podporu pre jednotlivé ponúkané technológie, čo uchádzač preukáže predložením čestného vyhlásenia o prevádzkovaní centra podpory (helpdesk) s možnosťou nahlásenia incidentu prostredníctvom elektronickej pošty, telefonicky, alebo prostredníctvom webového rozhrania v časovom intervale 24x7x365 vrátane uvedenia príslušných kontaktných údajov pre všetky požadované formy komunikácie.
Dodávateľ preukáže schopnosť realizovať zákazku zoznamom dodávok tovaru a služieb podobného alebo rovnakého charakteru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia VO s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, pričom dokladom je referencia potvrdená odberateľom, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ.
Uchádzač musí preukázať, že za rozhodné obdobie poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je požadovaný predmet zákazky, pričom minimálne jedna dodávka z uvedeného zoznamu musí byť realizovaná na technológii, ktorá je predmetom špecifikácie predmetu tejto zákazky. V technickej špecifikácií môžu byť použité pre uľahčenie identifikácie položiek poradové čísla alebo názvy. Ak je rovnaké poradové číslo alebo názov vo viacerých riadkoch, jedná sa o tú istú položku ktorej špecifikácia je rozdelená do viacerých častí, ktoré spolu súvisia.
V technickej špecifikácií alebo v OP môže byť inak súvislý text rozdelený do riadkov z technických dôvodov. Na takéto rozdelenie sa neprihliada.
Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky poskytnutia služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, disponovať všetkými potrebnými prostriedkami na vykonanie služieb, ktoré sú vyžadované vo funkčnej špecifikácií predmetu zákazky a aj v technickej špecifikácií predmetu zákazky, už v momente predloženia obchodnej ponuky.
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia, omeškanie s plnením, plnenie v rozpore s požiadavkami, nedodanie požadovaných dokumentov, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie.
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením.
Nesplnenie niektorej z časti osobitných podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, v takom prípade Obstarávateľ od zmluvy odstúpi.
Všetky dodávané komponenty musia byť originálne nové, nepoškodené, nevystavované, nepoužívané, nerepasované, v prvej akostnej triede s možnosťou potvrdenia týchto skutočností zo strany výrobcu na základe vyžiadania objednávateľa.
Požaduje sa konfigurácia upozornenia na termín ukončenia podpory dodaných komponentov v časovom intervale podľa požiadaviek obstarávateľa v existujúcom monitorovacom systéme v produkčnom prostredí.
Dodávka bude považovaná za dokončenú po dodaní, inštalácii a konfigurácii všetkých komponentov a ich sprevádzkovaní v produkčnom prostredí.
Požaduje sa odovzdanie dokladov podľa osobitných požiadaviek na plnenie do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Požaduje sa odovzdanie harmonogramu a plánu dodávky fyzických komponentov a poskytnutia služieb aktualizácie existujúcej platformy do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy po konzultácii s obstarávateľom.
Požaduje sa uzavretie zmluvy na obdobie 36 mesiacov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

02.08.2021 09:00

1,00 ako celok podľa položiek opisného formuláru

2 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.07.2021 10:28

29.07.2021 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.07.2021 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.07.2021 15:11 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) 2 400,00 € Cena s DPH
Celkový počet predložených ponúk: 2

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS