• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2021 12:31
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2021 09:50

Detail zákazky Z202116188

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2021 12:31
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2021 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2021 09:50

Základné údaje

Z202116188

OF-239185

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5865065

Objednávateľ

36078913

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

36319449

tnTEL, s.r.o.

Bratislavská 614, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

IKT zariadenia

počítač, dáta, spracovanie, ukladanie

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. počítač
Funkcia
zariadenie na riešenie projektu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
iMac 21.5" Intel Core i5 2.3GHz Dual-Core (2020) alebo ekvivalent ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
procesor: Intel Core i5 2.3 GHz Dual-Core (Turbo Boost až do 3.6GHz)
displej: 21.5" s LED podsvietením s technológiou IPS , rozlíšenie 1920 x 1080 bodov
pamäť: 8 GB 2133MHz DDR3 pamäť (max. 16GB)
úložný priestor: interný SSD 256GB
grafika: Intel Iris Plus Graphics 640
digitálny výstup: cez Thunderbolt 3, natívny výstup DisplayPortu cez USB-C, výstup Thunderbolt 2, HDMI, DVI a VGA prostredníctvom adaptérov
pripojenia: 3.5 mm slúchadlový výstup, slot pre SDXC, 4x USB 3, kompatibilné s USB 2, 2x Thunderbolt 3 (USB-C) s podporou DisplayPort, Thunderbolt, USB 3.1,
výstup: Thunderbolt 2, HDMI, DVI a VGA prostredníctvom adaptérov (predávajú sa samostatne), Gigabit Ethernet 10/100/1000Base-T (konektor RJ-45), slot pre zámok Kensington
kamera: vstavaná kamera FaceTime HD
zvuk: vstavané stereo reproduktory , duálny mikrofón
bezdrôtové technológie: Wi-Fi 802.11ac IEE 802.11a/b/g/n kompatibilné , Bluetooth 4.2
rozmery: výška 45,0 cm, šírka 52,8 cm, hĺbka stojana 17,5 cm, hmotnosť 5,68 kg
obsah balenia: bezdrôtová Apple Magic Mouse 2, Apple Magic Keyboard, napájací kábel, Lightning to USB kábel, čistiaca handrička
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku s DPH. Na faktúru žiadame uviesť sériové číslo produktu.
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálnymi uvedenými parametrami a funkciami.
Dodávateľ je povinný v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému riadenia kvality podľa EN ISO 9001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém riadenia kvality dodávateľa. Objednávateľ požadovaním tejto požiadavky skúma schopnosť dodávateľa plniť požadovaný predmet zákazky a to v požadovanej kvalite. Požiadavka je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať schopnosť zabezpečiť manažérstvo kvality procesov pri zabezpečení dodávok zariadení a ich podpory.
Dodávateľ je povinný v termíne do 5 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kópiu platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva podľa EN ISO 14001, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém environmentálneho manažérstva dodávateľa.
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo tovar neprevziať a od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ je povinný oznámiť dodávku tovaru kontaktnej osobe deň vopred.
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz, javí známky vady tovaru (použitý, nefunkčný, poškodený, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve alebo osobitnými požiadavkami na plnenie), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy a tovar neprevziať.
Nesplnenie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a v takom prípade má objednávateľ právo okamžite odstúpiť od zmluvy.
Názov Upresnenie
Cena zahŕňa balenie, naloženie, dovoz

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. J. Herdu 2, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

02.08.2021 10:00 — 13.08.2021 12:00

2,00 kusy

2 498,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.07.2021 12:31

28.07.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.07.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 375
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.07.2021 13:59 - Vstupná ponuka 2 498,40 € Cena s DPH
26.07.2021 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka 2 497,92 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS