00365327
Univerzitná nemocnica Martin
Kollárova 2, Martin, 03659, SVK
36022331
NABIMEX, s.r.o.
Borovianska 2488/37, Zvolen, 960 01, SVK
Kancelárske kreslá
kreslo
Tovar, Služba
1. Kreslo kancelárske - typ 1
|
|
---|---|
Funkcia |
kreslo kancelárske s kolieskami na otáčanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kreslo kancelárske | ks | 80 | ||
výška sedadla od zeme - nastaviteľná: | cm | 47 | 60 | |
šírka sedadla: | cm | 49 | 60 | |
hĺbka sedadla: | cm | 46 | 60 | |
výška operadla chrbta - nastaviteľná: | cm | 65 | 80 | |
možnosť aretácie: | počet polôh | 5 | ||
počet koliesok: | ks | 5 | ||
nosnosť: | kg | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
prevedenie: | látka/sieťované operadlo |
mechanika: | synchrónna |
výška sedadla od zeme: | nastaviteľná |
výškové nastavenie piestu: | áno |
opierka hlavy: | áno |
opierka hlavy - nastaviteľná výškovo aj hĺbkovo: | áno |
podpierky rúk: | áno |
podpierky rúk - nastaviteľné výškovo aj hĺbkovo: | áno |
možnosť aretácie: | áno |
kolieska: | univerzálne |
materiál kríža: | kov/plast |
farba: | čierna |
2. Kreslo kancelárske - typ 2
|
|
---|---|
Funkcia |
kreslo kancelárske s kolieskami na otáčanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kreslo kancelárske | ks | 80 | ||
výška sedadla od zeme - nastaviteľná: | cm | 43 | 60 | |
šírka sedadla: | cm | 50 | 60 | |
hĺbka sedadla: | cm | 46 | 60 | |
výška operadla chrbta - nastaviteľná: | cm | 70 | 80 | |
počet koliesok: | ks | 5 | ||
nosnosť: | kg | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
prevedenie: | ekokoža |
mechanika: | hojdacia |
výška sedadla od zeme: | nastaviteľná |
výškové nastavenie piestu, nastavenie výšky: | áno |
podpierky rúk - pevné: | áno |
možnosť aretácie: | áno |
kolieska: | univerzálne |
materiál kríža: | kov/plast |
farba: | čierna |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý a nerepasovaný tovar. |
Požaduje sa doručiť e-mailom na adresu objednávateľa v lehote najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy: |
- podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy s uvedením výrobcu, resp. typového označenia a konkrétnych technických parametrov predmetu zmluvy, jednotkovej ceny v € bez DPH, sadzby DPH, jednotkovej ceny v € s DPH, celkovej ceny v € bez DPH a celkovej ceny v € s DPH. Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy; |
- svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. |
Požaduje sa záručná lehota v trvaní minimálne 24 mesiacov. |
Dodávku je možné realizovať jednorazovo alebo vo viacerých čiastkových plneniach, avšak predmet zmluvy musí byť dodaný v čase / lehote plnenia zmluvy podľa bodu 3.2 Zmluvných podmienok. Predávajúci vystaví faktúry za dodané kancelárske kreslá kupujúcemu priebežne na základe dodacích listov, ktoré budú podpísané oboma zmluvnými stranami. |
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V zmysle bodu 6.4.6 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, spolu s dodávkou predmetu zmluvy dodávateľ dodá objednávateľovi všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre ich riadne používanie, predovšetkým dodací list, preberací protokol, sprievodnú a technickú dokumentáciu v rozsahu zodpovedajúcemu charakteru predmetu zmluvy a záručný list. |
Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že bez písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi svoje peňažné pohľadávky, ktoré vzniknú z tejto zmluvy iným tretím osobám. Postúpenie pohľadávky zo strany dodávateľa tretej osobe bez súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci súhlas MZ SR. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kollárova 2, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
06.08.2021 07:00 — 04.02.2022 15:30
1,00 celok
15 280,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.07.2021 13:48
29.07.2021 09:30
29.07.2021 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.07.2021 14:10 - Vstupná ponuka | 15 280,00 | € | Cena bez DPH |
27.07.2021 13:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 250,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: