00681300
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK
31681051
MEVA-SK s.r.o. Rožňava
Krátka 574, Brzotín, časť Bak, 04951, SVK
Biologicky rozložiteľné a kompostovateľné vrecká
vrecia na odpad, sáčky, Biologicky rozložiteľný odpad, kuchynský odpad
Tovar, Služba
1. Biologicky rozložiteľné a kompostovateľné vrecká
|
|
---|---|
Funkcia |
Biologicky rozložiteľné a kompostovateľné vrecká kompatibilné s 10 l košíkom na kuchynský biologický rozložiteľný odpad. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Biologicky rozložiteľné a kompostovateľné vrecká | rolka | 32 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Objem | 10 litrov |
Počet vreciek v 1 rolke | 25 ks |
Európska norma – technický list s vyobrazením a špecifikáciou | Certifikované v súlade so štandardom EN-13432 |
Použitie | Kompatibilné s 10 l košíkom na kuchynský biologický rozložiteľný odpad s rozmermí: celková výška košíka 270- 275 mm celková šírka košíka 260 - 275 mm celková hĺbka košíka Max. 230 mm |
Celková šírka vrecka | 395- 420 mm |
Celková výška vrecka | 400- 450 mm |
Technické detaily | hrúbka minimálne 13 mikrónov, 25 vreciek v rolke, biologicky rozložiteľné a kompostovateľné |
Názov |
1. Predmet Rámcovej dohody. |
1.1 Predmetom tejto rámcovej dohody uzatvorenej v zmysle čl. XVI Obchodných podmienok elektronického trhoviska verzie 3.6 účinnej odo dňa 01.07.2019 je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi na základe objednávky tovar uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu tejto rámcovej dohody bez vád spolu s príslušnými dokumentmi (ďalej len „Tovar“) a previesť na Objednávateľa vlastnícke právo k Tovaru. |
Záväzok Objednávateľa tento Tovar prevziať a uhradiť Dodávateľovi za Tovar cenu podľa tejto rámcovej dohody a podrobného aktualizovaného rozpočtu s uvedením jednotkových cien Tovaru, ktorý Dodávateľ je povinný doručiť elektronicky Objednávateľovi do piatich (5) pracovných dní od uzavretia tejto rámcovej dohody (ďalej len „Zmluva“). |
Dodávateľ je povinný do piatich (5) pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy doručiť Objednávateľovi v elektronickej podobe certifikát tovaru podľa normy EN 13 432 a iné informačné dokumenty v slovenskom alebo českom jazyku, ktoré preukazujú splnenie požiadaviek na predmet zákazky podľa tejto Zmluvy. |
1.2 Účelom tejto Zmluvy je stanoviť práva a povinnosti Zmluvných strán a štandardné podmienky obchodného vzťahu medzi Zmluvnými stranami. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Tovar Objednávateľovi výhradne na základe písomných e-mailových žiadostí Objednávateľa (ďalej len „Objednávka“ alebo „Čiastková výzva“), ktoré Objednávateľ zašle elektronicky na adresu kontaktnej osobe Dodávateľa a Dodávateľ potvrdí Objednávku (každá Zmluvnými stranami obojstranne potvrdená Objednávka ďalej len „Čiastková zmluva“). |
1.3 Dodávateľ sa zaväzuje za podmienok dohodnutých v tejto Zmluve uzatvárať s Objednávateľom Čiastkové zmluvy, predmetom ktorých je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi presne určené množstvo Tovaru na účely zvozu komunálneho odpadu a jeho vytriedených zložiek, špecifikovaných v tejto Zmluve do miesta plnenia určeného v článku III. tejto Zmluvy za jednotkové ceny, ktoré Dodávateľ doručí Objednávateľovi ako podrobne aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien Tovaru v zmysle bodu 1.1 tejto Zmluvy . |
1.4 Objednávateľ sa zaväzuje Tovar od Dodávateľa prevziať a uhradiť zaň kúpnu cenu podľa tejto Zmluvy. |
1. 5 Dodávateľ vyhlasuje, že ním dodaný Tovar spĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu podľa tejto Zmluvy. |
1.6 Zmluvné strany sa dohodli, že táto Zmluva je zmluvou rámcovou a ustanovenia tejto Zmluvy nemožno vykladať ako povinnosť Objednávateľa objednať si u Dodávateľa Tovar. Predpokladané množstvo Tovaru uvedené v tejto Zmluve nie je pre Objednávateľa záväzné. Skutočne objednané množstvo Tovaru počas trvania tejto Zmluvy môže byť nižšie alebo vyššie ako predpokladané množstvo Tovaru a Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať Tovar. Predmetom fakturácie bude len skutočne dodaný Tovar. |
2. Miesto plnenia. |
2.1 Miestom plnenia tejto Zmluvy je sídlo Objednávateľa v prípade, ak nie je v Objednávke alebo Čiastkovej zmluve uvedené inak. |
3. Cena a platobné podmienky. |
3.1 Cenová ponuka Dodávateľa sa vzťahuje na celý predmet zákazky podľa tejto Zmluvy. Súčasťou Zmluvy je podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkovej ceny Tovaru, ktorý Dodávateľ doručí elektronicky Objednávateľovi najneskôr do piatich (5) pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy v zmysle bodu 1.1 tohto článku tejto Zmluvy. |
3.2 V Cene sú, bez ohľadu na akékoľvek obchodné zvyklosti inak bežné v odvetví, zahrnuté všetky náklady súvisiace s plnením záväzkov Dodávateľa, najmä prepravné, balné, náklady na vykladanie Tovaru v mieste plnenia, clo, iné dane a clá, iné poplatky súvisiace s dovozom, poplatky súvisiace s certifikáciou výrobkov, správne a obdobné poplatky vyberané akýmkoľvek orgánom verejnej moci ako aj cena dokumentácie, ktorá je nevyhnutná na užívanie Tovaru alebo s ním súvisí. |
3.3 Objednávateľ neposkytuje preddavky. |
3.4 Lehota splatnosti faktúry je tridsať (30) dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
3.5 Objednávateľ uhradí Dodávateľovi kúpnu cenu v lehote splatnosti na základe faktúry, ktorú je Dodávateľ povinný vyhotoviť najneskôr do pätnástich (15) dní odo dňa dodania Tovaru. |
3.6 Podkladom pre fakturáciu je dodací list potvrdený Objednávateľom o prevzatí skutočného množstva Tovaru. |
4. Dodacie podmienky. |
4.1Zmluvné strany sa dohodli na elektronickom prijímaní a doručovaní Objednávok. Zmluvné strany si vzájomne oznámia v tejto veci kontaktné osoby do dvoch (2) pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy, a to nasledovne: Kontaktná osoba za Objednávateľa je: [●], tel.: [●], email: [●]. Kontaktná osoba za Dodávateľa je: [●], tel.: [●], email: [●]. |
4.2 Objednávateľ je povinný zaslať elektronicky naskenovanú podpísanú Objednávku Dodávateľovi s určením termínu dodania, množstva a odberného miesta a identifikačné údaje kontaktnej osoby, ktorú Dodávateľ oznámi elektronicky . |
4.3 Dodávateľ je povinný do dvoch (2) pracovných dní písomne potvrdiť prijatie Objednávky, pričom doručený sken podpísanej Objednávky vytlačí a označí dátumom prijatia, odtlačkom pečiatky Dodávateľa, podpíše Objednávku a následne zašle takto potvrdenú Objednávku elektronicky Objednávateľovi vo forme naskenovaného dokumentu späť na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa. Pre vylúčenie pochybností sa Zmluvné strany dohodli, že doručením potvrdenej Objednávky je uzatvorená Čiastková zmluva. |
4.4 Dodávateľ nie je oprávnený odmietnuť potvrdenie Objednávky, ak táto bola zaslaná v zmysle tejto Zmluvy. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak Dodávateľ nepotvrdí Objednávku v lehote uvedenej v tejto Zmluve, ani v tejto lehote Objednávku neodmietne, bude sa táto považovať za Dodávateľom potvrdenú (akceptovanú). |
4.5 Potvrdením Objednávky sa Dodávateľ zaväzuje dodať Tovar v termíne a v rozsahu danom Objednávkou, za podmienok dojednaných v tejto Zmluve/Čiastkovej zmluve. |
4.6 V prípade, ak nie je v Objednávke uvedené inak, termín dodania Tovaru je dvadsaťjeden (21) kalendárnych dní odo dňa potvrdenia Objednávky. V prípade potreby sa Dodávateľ zaväzuje uskutočniť dodanie Tovaru v kratšej lehote, pričom kratšiu lehotu je Objednávateľ povinný odsúhlasiť s Dodávateľom pred odoslaním Objednávky. |
4.7 Dodávateľ dodá objednaný Tovar do miesta plnenia v súlade s touto Zmluvou a Objednávkou/Čiastkovou zmluvou v čase určenom v Objednávke/Čiastkovej zmluve, počas pracovných dní v čase od 07.00 hod. do 15.00 hod. |
4.8 V prípade, ak hrozí, že Dodávateľ nedodá Tovar v lehote určenej podľa tejto Zmluvy, resp. podľa lehoty určenej v Objednávke/Čiastkovej zmluve, Dodávateľ je o tejto skutočnosti povinný informovať Objednávateľa bez zbytočného odkladu po tom, čo sa o tejto skutočnosti dozvie. |
4.9 Dodávateľ sa zaväzuje, že Tovar bude dodaný spolu s dodacím listom. Prevzatie Tovaru sa potvrdí na dodacom liste, ktorý podpíšu obe Zmluvné strany a ktorý zahŕňa množstvo Tovaru, čitateľné mená a priezviská a podpisy oprávnených osôb Zmluvných strán, pečiatku a dátum prevzatia Tovaru Objednávateľom. |
4.10 V prípade, ak Objednávateľ prevezme Tovar s vadou/vadami, je povinný tieto vady popísať v dodacom liste s určením termínu na odstránenie vád/vady bez zbytočného odkladu. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevziať dodaný Tovar, ktorý má vady a/alebo je neúplný. |
6. Zmluvné pokuty. |
6.1 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak bude Dodávateľ v omeškaní s dodaním Tovaru podľa tejto Zmluvy, Objednávky alebo Čiastkovej zmluvy, Objednávateľ je oprávnený požadovať uhradenie zmluvnej pokuty za každý aj začatý deň omeškania s plnením vo výške 0,5 % z kúpnej ceny bez DPH uvedenej v Objednávke/ Čiastkovej zmluve, ktorej sa oneskorené plnenie týka. |
7.1 Objednávateľ môže kedykoľvek vypovedať Zmluvu. Výpovedná lehota je dva (2) mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcom po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Dodávateľovi. |
7.2 Dodávateľ je povinný do siedmich (7) dní odo dňa podpísania Zmluvy podpísať a doručiť do sídla Objednávateľa Antikorupčnú doložku zverejnenú na webovom sídle Objednávateľa. |
Slovenská republika
12
1,00 celok
59 750,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.07.2021 10:57
30.07.2021 10:00
30.07.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.07.2021 11:03 - Vstupná ponuka | 59 750,00 | € | Cena bez DPH |
30.07.2021 08:51 - Najvýhodnejšia ponuka | 59 400,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: