• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2021 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2021 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2021 11:15

Detail zákazky Z202116171

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2021 10:57
  •    Predkladanie ponúk
    30.07.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.07.2021 11:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.07.2021 11:15

Základné údaje

Z202116171

OF-239143

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5868332

Objednávateľ

00681300

Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.

Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK

Dodávateľ

31681051

MEVA-SK s.r.o. Rožňava

Krátka 574, Brzotín, časť Bak, 04951, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Biologicky rozložiteľné a kompostovateľné vrecká

vrecia na odpad, sáčky, Biologicky rozložiteľný odpad, kuchynský odpad

  • 18930000-7 - Vrecia a vaky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Biologicky rozložiteľné a kompostovateľné vrecká
Funkcia
Biologicky rozložiteľné a kompostovateľné vrecká kompatibilné s 10 l košíkom na kuchynský biologický rozložiteľný odpad.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Biologicky rozložiteľné a kompostovateľné vrecká rolka 32 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Objem 10  litrov
Počet vreciek v 1 rolke 25 ks
Európska norma – technický list s vyobrazením a špecifikáciou Certifikované v súlade so štandardom EN-13432
Použitie Kompatibilné s 10 l košíkom na kuchynský biologický rozložiteľný odpad s rozmermí:  celková výška košíka 270- 275 mm celková šírka košíka 260 - 275 mm celková hĺbka košíka Max. 230 mm
Celková šírka vrecka 395- 420 mm
Celková výška vrecka 400- 450 mm
Technické detaily hrúbka minimálne 13 mikrónov, 25 vreciek v rolke, biologicky rozložiteľné a kompostovateľné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Predmet Rámcovej dohody.
1.1 Predmetom tejto rámcovej dohody uzatvorenej v zmysle čl. XVI Obchodných podmienok elektronického trhoviska verzie 3.6 účinnej odo dňa 01.07.2019 je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi na základe objednávky tovar uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu tejto rámcovej dohody bez vád spolu s príslušnými dokumentmi (ďalej len „Tovar“) a previesť na Objednávateľa vlastnícke právo k Tovaru.
Záväzok Objednávateľa tento Tovar prevziať a uhradiť Dodávateľovi za Tovar cenu podľa tejto rámcovej dohody a podrobného aktualizovaného rozpočtu s uvedením jednotkových cien Tovaru, ktorý Dodávateľ je povinný doručiť elektronicky Objednávateľovi do piatich (5) pracovných dní od uzavretia tejto rámcovej dohody (ďalej len „Zmluva“).
Dodávateľ je povinný do piatich (5) pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy doručiť Objednávateľovi v elektronickej podobe certifikát tovaru podľa normy EN 13 432 a iné informačné dokumenty v slovenskom alebo českom jazyku, ktoré preukazujú splnenie požiadaviek na predmet zákazky podľa tejto Zmluvy.
1.2 Účelom tejto Zmluvy je stanoviť práva a povinnosti Zmluvných strán a štandardné podmienky obchodného vzťahu medzi Zmluvnými stranami. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Tovar Objednávateľovi výhradne na základe písomných e-mailových žiadostí Objednávateľa (ďalej len „Objednávka“ alebo „Čiastková výzva“), ktoré Objednávateľ zašle elektronicky na adresu kontaktnej osobe Dodávateľa a Dodávateľ potvrdí Objednávku (každá Zmluvnými stranami obojstranne potvrdená Objednávka ďalej len „Čiastková zmluva“).
1.3 Dodávateľ sa zaväzuje za podmienok dohodnutých v tejto Zmluve uzatvárať s Objednávateľom Čiastkové zmluvy, predmetom ktorých je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi presne určené množstvo Tovaru na účely zvozu komunálneho odpadu a jeho vytriedených zložiek, špecifikovaných v tejto Zmluve do miesta plnenia určeného v článku III. tejto Zmluvy za jednotkové ceny, ktoré Dodávateľ doručí Objednávateľovi ako podrobne aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien Tovaru v zmysle bodu 1.1 tejto Zmluvy .
1.4 Objednávateľ sa zaväzuje Tovar od Dodávateľa prevziať a uhradiť zaň kúpnu cenu podľa tejto Zmluvy.
1. 5 Dodávateľ vyhlasuje, že ním dodaný Tovar spĺňa funkčnú a technickú špecifikáciu podľa tejto Zmluvy.
1.6 Zmluvné strany sa dohodli, že táto Zmluva je zmluvou rámcovou a ustanovenia tejto Zmluvy nemožno vykladať ako povinnosť Objednávateľa objednať si u Dodávateľa Tovar. Predpokladané množstvo Tovaru uvedené v tejto Zmluve nie je pre Objednávateľa záväzné. Skutočne objednané množstvo Tovaru počas trvania tejto Zmluvy môže byť nižšie alebo vyššie ako predpokladané množstvo Tovaru a Objednávateľ si vyhradzuje právo neobjednať Tovar. Predmetom fakturácie bude len skutočne dodaný Tovar.
2. Miesto plnenia.
2.1 Miestom plnenia tejto Zmluvy je sídlo Objednávateľa v prípade, ak nie je v Objednávke alebo Čiastkovej zmluve uvedené inak.
3. Cena a platobné podmienky.
3.1 Cenová ponuka Dodávateľa sa vzťahuje na celý predmet zákazky podľa tejto Zmluvy. Súčasťou Zmluvy je podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkovej ceny  Tovaru, ktorý Dodávateľ doručí elektronicky Objednávateľovi najneskôr do piatich (5) pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy v zmysle bodu 1.1 tohto článku tejto Zmluvy.
3.2 V Cene sú, bez ohľadu na akékoľvek obchodné zvyklosti inak bežné v odvetví, zahrnuté všetky náklady súvisiace s plnením záväzkov Dodávateľa, najmä prepravné, balné, náklady na vykladanie Tovaru v mieste plnenia, clo, iné dane a clá, iné poplatky súvisiace s dovozom, poplatky súvisiace s certifikáciou výrobkov, správne a obdobné poplatky vyberané akýmkoľvek orgánom verejnej moci ako aj cena dokumentácie, ktorá je nevyhnutná na užívanie Tovaru alebo s ním súvisí.
3.3 Objednávateľ neposkytuje preddavky.
3.4 Lehota splatnosti faktúry je tridsať (30) dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
3.5 Objednávateľ uhradí Dodávateľovi kúpnu cenu v lehote splatnosti na základe faktúry, ktorú je Dodávateľ povinný vyhotoviť najneskôr do pätnástich (15) dní odo dňa dodania Tovaru.
3.6 Podkladom pre fakturáciu je dodací list potvrdený Objednávateľom o prevzatí skutočného množstva Tovaru.
4. Dodacie podmienky.
4.1Zmluvné strany sa dohodli na elektronickom prijímaní a doručovaní Objednávok. Zmluvné strany si vzájomne oznámia v tejto veci kontaktné osoby do dvoch (2) pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy, a to nasledovne: Kontaktná osoba za Objednávateľa je: [●], tel.: [●], email: [●]. Kontaktná osoba za Dodávateľa je: [●], tel.: [●], email: [●].
4.2 Objednávateľ je povinný zaslať elektronicky naskenovanú podpísanú Objednávku Dodávateľovi s určením termínu dodania, množstva a odberného miesta a identifikačné údaje kontaktnej osoby, ktorú Dodávateľ oznámi elektronicky .
4.3 Dodávateľ je povinný do dvoch (2) pracovných dní písomne potvrdiť prijatie Objednávky, pričom doručený sken podpísanej Objednávky vytlačí a označí dátumom prijatia, odtlačkom pečiatky Dodávateľa, podpíše Objednávku a následne zašle takto potvrdenú Objednávku elektronicky Objednávateľovi vo forme naskenovaného dokumentu späť na e-mailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa. Pre vylúčenie pochybností sa Zmluvné strany dohodli, že doručením potvrdenej Objednávky je uzatvorená Čiastková zmluva.
4.4 Dodávateľ nie je oprávnený odmietnuť potvrdenie Objednávky, ak táto bola zaslaná v zmysle tejto Zmluvy. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak Dodávateľ nepotvrdí Objednávku v lehote uvedenej v tejto Zmluve, ani v tejto lehote Objednávku neodmietne, bude sa táto považovať za Dodávateľom potvrdenú (akceptovanú).
4.5 Potvrdením Objednávky sa Dodávateľ zaväzuje dodať Tovar v termíne a v rozsahu danom Objednávkou, za podmienok dojednaných v tejto Zmluve/Čiastkovej zmluve.
4.6 V prípade, ak nie je v Objednávke uvedené inak, termín dodania Tovaru je dvadsaťjeden (21) kalendárnych dní odo dňa potvrdenia Objednávky. V prípade potreby sa Dodávateľ zaväzuje uskutočniť dodanie Tovaru v kratšej lehote, pričom kratšiu lehotu je Objednávateľ povinný odsúhlasiť s Dodávateľom pred odoslaním Objednávky.
4.7 Dodávateľ dodá objednaný Tovar do miesta plnenia v súlade s touto Zmluvou a Objednávkou/Čiastkovou zmluvou v čase určenom v Objednávke/Čiastkovej zmluve, počas pracovných dní v čase od 07.00 hod. do 15.00 hod.
4.8 V prípade, ak hrozí, že Dodávateľ nedodá Tovar v lehote určenej podľa tejto Zmluvy, resp. podľa lehoty určenej v Objednávke/Čiastkovej zmluve, Dodávateľ je o tejto skutočnosti povinný informovať Objednávateľa bez zbytočného odkladu po tom, čo sa o tejto skutočnosti dozvie.
4.9 Dodávateľ sa zaväzuje, že Tovar bude dodaný spolu s dodacím listom. Prevzatie Tovaru sa potvrdí na dodacom liste, ktorý podpíšu obe Zmluvné strany a ktorý zahŕňa množstvo Tovaru, čitateľné mená a priezviská a podpisy oprávnených osôb Zmluvných strán, pečiatku a dátum prevzatia Tovaru Objednávateľom.
4.10  V prípade, ak Objednávateľ prevezme Tovar s vadou/vadami, je povinný tieto vady popísať v dodacom liste s určením termínu na odstránenie vád/vady bez zbytočného odkladu. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevziať dodaný Tovar, ktorý má vady a/alebo je neúplný.
6. Zmluvné pokuty.
6.1 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak bude Dodávateľ v omeškaní s dodaním Tovaru podľa tejto Zmluvy, Objednávky alebo Čiastkovej zmluvy, Objednávateľ je oprávnený požadovať uhradenie zmluvnej pokuty za každý aj začatý deň omeškania s plnením vo výške 0,5 % z kúpnej ceny bez DPH uvedenej v Objednávke/ Čiastkovej zmluve, ktorej sa oneskorené plnenie týka.
7.1 Objednávateľ môže kedykoľvek vypovedať Zmluvu. Výpovedná lehota je dva (2) mesiace a začína plynúť prvým dňom mesiaca nasledujúcom po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Dodávateľovi.
7.2 Dodávateľ je povinný do siedmich (7) dní odo dňa podpísania Zmluvy podpísať a doručiť do sídla Objednávateľa Antikorupčnú doložku zverejnenú na webovom sídle Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

1,00 celok

59 750,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.07.2021 10:57

30.07.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.07.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 161
 75
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.07.2021 11:03 - Vstupná ponuka 59 750,00 € Cena bez DPH
30.07.2021 08:51 - Najvýhodnejšia ponuka 59 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS