• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2021 12:32
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2021 10:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2021 10:20

Detail zákazky Z202116152

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.07.2021 12:32
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2021 09:30
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2021 10:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2021 10:20

Základné údaje

Z202116152

OF-238984

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5865067

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36428353

Železiarstvo HAMMER, s.r.o.

Kalinov 1493, Krásno nad Kysucou, 02302, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zariadenia pre manipuláciu s materiálom

nízkozdvižný vozík

  • 42415210-3 - Pracovné vozíky opatrené manipulačným zariadením
  • 42400000-0 - Zdvižné a manipulačné zariadenia a ich časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Paletový vozík GHW 2000 BASIC alebo ekvivalent s rovnakými parametrami
Funkcia
Paletový vozík s pevnou konštrukciou, o 180° otočné oje s ovládaním ventilov (cez páku a lanko).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Paletový vozík GHW 2000 BASIC alebo ekvivalent s rovnakými parametrami ks 1
Nosnosť kg 2000
Hmotnosť kg 53
Dĺžka vidlíc cm 115
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kolieska polyamidové
Prídavné nájazdové kolieska pre bočné nabratie palety
Vodiace kolieska o šírke 50 mm a o priemere 175 mm
Tandemové kolieska o šírke 68 mm a o priemere 78 mm.
Ovládanie zdvíhania cez oje
Ovládanie spúšťania cez páku na ojach alebo cez nožný pedál
 2. Vozik prepravný RDV 7, PEGAS, 100 kg, alebo ekvivalent s rovnakými parametrami
Funkcia
Ručný dopravný vozík
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vozik prepravný RDV 7, PEGAS, 100 kg, alebo ekvivalent s rovnakými parametrami ks 1
Nosnosť kg 100
Nafukovacie kolesá mm 390
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odnímateľná rukoväť
Rozmery 618×418,232 mm
Vyhotovený z oceľových trubiek
Výplň z oceľového pletiva
 3. Prepravný vozík Greenlawn Transporter 75lit., 250kg alebo ekvivalent s rovnakými parametrami
Funkcia
Záhradný prepravný vozík
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prepravný vozík Greenlawn Transporter 75lit., 250kg alebo ekvivalent s rovnakými parametrami ks 1
Nosnosť kg 250
Hmotnosť kg 18
Objem ložnej vaničky liter 75
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmery 930x505x510/895 mm
Korba plastová
Konštrukcia kovová
Nafukovacie kolesá veľkosť 10x3.50-4
Guličkoé ložiská
Rozmery (d x š x v): 1100 x 490 x 500 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Termín na dodanie tovaru bude do 14 dní od doručenia objednávky poskytovateľovi. Realizácia bude len v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy.
Potvrdený dodací list bude vystavený v dvoch výtlačkoch, a to jeden pre objednávateľa a jeden pre dodávateľa. Potvrdený dodací list bude tvoriť prílohu faktúry.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Termín doručenia zákazky dohodnúť s kontaktnou osobou v pracovných dňoch, spolu s tovarom, požadujeme doručiť aj faktúru a dodací list v dvoch výtlačkoch
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Požaduje sa vo faktúre uviesť "ID zmluvy" EKS.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou materiálu zákazky, vrátane dopravy
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Záručná doba musí byť minimálne 24 mesiacov od prevzatia.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady, dodávateľ je povinný ich odstrániť do 5 pracovných dní.
Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od výzvy objednávateľa predložiť špecifikáciu, ktorá tieto požiadavky spĺňa.
Dodaný tovar bude nový, v bezchybnom stave, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, technická dokumentácia ... ) v slovenskom jazyku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

02.08.2021 06:49 — 20.08.2021 06:49

1,00 ks

481,24

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.07.2021 12:32

28.07.2021 09:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.07.2021 09:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 211
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.07.2021 09:28 - Vstupná ponuka 481,24 € Cena s DPH
28.07.2021 09:28 - Najvýhodnejšia ponuka 481,24 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS