37936859
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK
31641440
KOBIT-SK, s. r. o.
M. R. Štefánika 2970/48, Dolný Kubín, 02601, SVK
Posypová nadstavba na podvozok Tatra 815 - 2 ks
posypová nadstavba, zimný posyp
Tovar, Služba
1. Posypová nadstavba na podvozok Tatra 815 - 2 ks
|
|
---|---|
Funkcia |
Vymeniteľná posypová nadstavba na chemický a inertný materiál určený na podvozok vozidla T 815 kategórie N3, 6x6. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Objem zásobníka nadstavby | m3 | 8 | ||
Objem soľankových nádrží | l | 2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Variant vozidla č. 1 (slúži ako nosič nadstavby) | 2 S3 28 210 6x6.2 |
VIN vozidla č. 1 | TNT285S36LK005303 |
Variant vozidla č. 2 (slúži ako nosič nadstavby) | S1 26 208 6x6.2 |
VIN vozidla č. 2 | 78677105 |
možnosť použitia v letnej sezóne na prevoz a dávkovanie (čeľusťová výpusť) asfaltobetónu pri realizácii opráv výtlkov na cestách | áno |
pracovný režim s automatickou reguláciou predvoleného dávkovania v rozsahu pracovnej rýchlosti: | 3 až 60 km/hod. |
pohon šnekov nadstavby cez spojku samostatným dieslovým pomocným motorom umiestneným pred zásobníkom posypového materiálu | áno |
vybavenie nadstavby predným a zadným aplikátorom posypových matriálov (ďalej len „APM“) | áno |
predný APM situovaný v strede na ľavo medzi nápravami | áno |
zadný APM situovaný v strede zadnej časti posýpacej nadstavby | áno |
mechanizmus dávkovania s doplňujúcimi systémami zabezpečujúcimi automatickú aplikáciu prostredníctvom aplikátorov (napr. rozmetadla) posypových materiálov, a to chemických posypových materiálov (ďalej len „CHPM“ ) v predvolenej hodnote v rozsahu min. 5 až 40 g/m2 (krokom po 5 g/m2 resp. kontinuálne) a inertných posypových materiálov (ďalej len „IPM“) v rozsahu min. 50-250 g/m2 (krokom po 50 g/m2 resp. kontinuálne), množstvo tekutiny pri zvlhčovaní musí byť regulovateľné | áno |
šírka aplikácie posypových materiálov vrátane zvlhčovania v rozsahu min. od 2 do 8 m na APM s možnosťou krokovej regulácie po jednom metri resp. kontinuálne | áno |
prísun posypového materiálu k APM dvoma proti sebe rotujúcimi kovovými závitovkami s oteruvzdornými hranami zabezpečujúcimi prísun posypového materiálu | áno |
vyhotovenie celej nadstavby z materiálu odolného voči účinkom CHPM, korózie, UV, trojvrstvové lakovanie a posledné lakovanie vo farbe RAL 2011 s polyuretánovým lakom | áno |
možnosť asymetrie aplikácie posypu vľavo, vpravo, stredom, po stupňoch na ovládacom pulte v kabíne vodiča, ovládací pult ukazuje aktuálne nastavenie a prispôsobuje asymetriu s komunikátorom elektromotora s ochranou IP 67K | áno |
odklopenie zadného APM pre prípad núdzového vyprázdnenia zásobníka | áno |
zabezpečenie dávkovania posypového materiálu APM za každých poveternostných podmienok s odnímateľným zabezpečením zásobníka voči vniknutiu nadrozmerných predmetov pri jeho plnení nad veľkosť 8 x 8 cm (napr. kovový rošt) s dostatočnou pevnosťou voči rázom a prehybom | áno |
ochrana zásobníka posypového materiálu voči zrážkovej vlhkosti jeho zakrytím a zaistením v prepravnej polohe voči samovoľnému otváraniu tlakom náporového vzduchu (plachtová kapotáž) | áno |
sekciové riešenie soľankových nádrží rovnomerným rozložením objemov po oboch stranách nadstavby s ich vzájomným prepojením, prívod soľanky na rozmetadlo | áno |
materiálové riešenie soľankového systému odolné voči agresívnym účinkom soľných roztokov, s možnosťou plnenia horným uzáverom resp. prípojkou k miešaciemu zariadeniu | áno |
osvetlenie zásobníka posypového materiálu a obidvoch APM s možnosťou sledovania posypového obrazca | áno |
umožnenie bezpečného jednostranného prístupu obsluhy na nadstavbu sypača po celej jej šírke (na strane za kabínou nosiča) so schodíkmi z protišmykového materiálu a bezpečnostným zábradlím | áno |
vybavenie odkladacími stojanmi, umožňujúcimi uloženie, zdvihnutie, montáž resp. demontáž nadstavby jednomužnou obsluhou bez použitia ďalších zdvíhacích zariadení, s mechanickým navijákom pre ručné manipulovanie | áno |
umiestnenie signalizačného ovládacieho panelu na ľahko dostupnom a viditeľnom mieste v kabíne podvozku nákladného automobilu situovaného pre jednomužnú obsluhu so signalizáciou vykonávaného posypu a možnosťou spätnej kontroly okamžitého dávkovania aplikovaného posypu | áno |
bezkontaktné čidlo /IR senzor/ pre kontrolu posypu zadného rozmetadla | áno |
ovládanie a signalizácia všetkých funkcií z kabíny podvozku nákladného automobilu s vizuálnou resp. akustickou indikáciou prostredníctvom elektrických prvkov | áno |
vybavenie nadstavby dvoma oranžovými homologizovanými LED majákmi a výstražným svetelným LED zariadením – svetelnou premenlivou šípkou | áno |
súčasťou dodávky bude aj sprevádzkovanie ovládania snehovej radlice | áno |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a na plné sfunkčnenie nadstavby s podvozkom poskytnutého objednávateľom a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje dodanie nových nadstavieb s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou do 130 dní od účinnosti zmluvy. |
3. Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi doručené oznámenie o úspešnosti a ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť jednotkovú cenu bez DPH predmetu zákazky a zaslať spätne objednávateľovi súčasne s dokumentmi a v lehote podľa bodu 4. Táto lehota začína plynúť dňom doručenia oznámenia o úspešnosti a rozpisu tovaru dodávateľovi. |
4. Dodávateľ zašle do 3 pracovných dní po výzve objednávateľa v zmysle bodu 3 nasledovné doklady a dokumenty: |
a) dokument s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom, rozpis tovaru |
b) potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj a autorizovaný záručný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru. |
c) zoznam autorizovaných servisných prevádzok dodávateľa, v ktorých je možné poskytnúť objednávateľovi servisné úkony predpísané výrobcom počas záručnej doby, ktoré sa budú vykonávať v predpísaných intervaloch. |
5. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 4 a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať, |
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov 24 hodín, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
6. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
7. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
8. Miestom dodania sú oblasti objednávateľa v mestách: Poprad, Prešov. |
9. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a sprevádzkovanie dodaného tovaru. Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky objednávateľovi technickú dokumentáciu: vyhlásenie o zhode, návody na obsluhu a údržbu a servisné dokumentácie. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku. |
10. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky. |
11. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
12. Objednávateľ pri odovzdaní tovaru požaduje zaškolenie obsluhy nadstavby pre minimálne troch zamestnancov na jedno zariadenie. |
13. Objednávateľ požaduje aby ovládací pult posypovej nadstavby mal štandardizovaný interface (prepojenie) na telematický systém (monitoring) tretích strán. |
14. Dodávateľ poskytuje objednávateľovi na tovar záruku v trvaní 24 mesiacov. V prípade, ak výrobca poskytuje dlhšiu záruku, platí záruka poskytnutá výrobcom. |
15. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného tovaru objednávateľom v mieste dodania. |
16. Počas záručnej doby je objednávateľ oprávnený podať dodávateľovi písomnú reklamáciu kedykoľvek potom čo vadu zistil. Tento úkon sa považuje za splnený písomným nahlásením vady objednávateľom, a to doručením písomnej reklamácie s uvedením podrobného popisu zistenej vady, miesta, kde sa tovar nachádza. |
17. Náklady na servisnú činnosť predpísanú výrobcom počas záručnej doby pre nadstavbu je potrebné rozlíšiť podľa miesta vykonávania servisu, t. j. v sídle objednávateľa alebo v servisnom stredisku s uvedením v km najbližšieho vybraného autorizovaného servisného strediska v Prešovskom samosprávnom kraji. |
18. Náklady, ktoré objednávateľovi vzniknú pri realizácii servisných úkonov t. j. výmena prevádzkových náplní a filtrov, bude objednávateľ hradiť v zmysle aktuálnych cenových ponúk na vlastné náklady. |
19. Po uzavretí zmluvy dodávateľ v dokumentácii uvedie: |
- popis vykonávaného servisného úkonu |
- náklady na Nh prác (jedna cena pre všetky druhy prác) |
- náhradu za 1 km pri výjazde na servis |
20. Ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne záručný servis. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením servisného zásahu upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať. |
21. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená. |
22. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má objednávateľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú objednávateľovi aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale objednávateľ nemôže pre ich opätovné vyskytnutie sa po oprave alebo pre ich väčší počet vec riadne užívať. |
23. Záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka, |
24. Dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu do 24 hod. od jeho nahlásenia, |
25. Dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa. |
26. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu a v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku. |
27. Faktúra musí obsahovať obvyklé náležitosti daňového dokladu v súlade s § 74 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, objednávateľ je povinný bezodkladne ju vrátiť dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie. V takom prípade lehota splatnosti faktúry začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola opravená faktúra doručená so všetkými náležitosťami. |
28. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi . |
29. Dodávateľ, ktorý spĺňa definičné znaky partnera verejného sektora a na ktorého sa nevzťahujú výnimky zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, má povinnosť zapísať sa do Registra partnerov verejného sektora. |
30. Zistenie nesúladu alebo porušenie povinností, vyplývajúcich podľa bodu 29 sa považujú za podstatné porušenie zmluvných povinností, s možnosťou uplatnenia zmluvných sankcií a/alebo uplatnením ustanovení o okamžitom odstúpení od Zmluvy |
Poprad, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
05.08.2021 07:00 — 10.12.2021 15:00
2,00 ks
118 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.07.2021 14:54
28.07.2021 10:00
28.07.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.07.2021 09:19 - Vstupná ponuka | 118 800,00 | € | Cena s DPH |
28.07.2021 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 118 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: