• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2021 14:54
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2021 10:50

Detail zákazky Z202116107

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2021 14:54
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2021 10:50

Základné údaje

Z202116107

OF-238276

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5865023

Objednávateľ

37936859

Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja

Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK

Dodávateľ

31641440

KOBIT-SK, s. r. o.

M. R. Štefánika 2970/48, Dolný Kubín, 02601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Posypová nadstavba na podvozok Tatra 815 - 2 ks

posypová nadstavba, zimný posyp

  • 42900000-5 - Rôzne strojové zariadenia na všeobecné a osobitné účely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Posypová nadstavba na podvozok Tatra 815 - 2 ks
Funkcia
Vymeniteľná posypová nadstavba na chemický a inertný materiál určený na podvozok vozidla T 815 kategórie N3, 6x6.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Objem zásobníka nadstavby m3 8
Objem soľankových nádrží l 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Variant vozidla č. 1 (slúži ako nosič nadstavby) 2 S3 28 210 6x6.2
VIN vozidla č. 1 TNT285S36LK005303
Variant vozidla č. 2 (slúži ako nosič nadstavby) S1 26 208 6x6.2
VIN vozidla č. 2 78677105
možnosť použitia v letnej sezóne na prevoz a dávkovanie (čeľusťová výpusť) asfaltobetónu pri realizácii opráv výtlkov na cestách áno
pracovný režim s automatickou reguláciou predvoleného dávkovania v rozsahu pracovnej rýchlosti: 3 až 60 km/hod.
pohon šnekov nadstavby cez spojku samostatným dieslovým pomocným motorom umiestneným pred zásobníkom posypového materiálu áno
vybavenie nadstavby predným a zadným aplikátorom posypových matriálov (ďalej len „APM“) áno
predný APM situovaný v strede na ľavo medzi nápravami áno
zadný APM situovaný v strede zadnej časti posýpacej nadstavby áno
mechanizmus dávkovania s doplňujúcimi systémami zabezpečujúcimi automatickú aplikáciu prostredníctvom aplikátorov (napr. rozmetadla) posypových materiálov, a to chemických posypových materiálov (ďalej len „CHPM“ ) v predvolenej hodnote v rozsahu min. 5 až 40 g/m2 (krokom po 5 g/m2 resp. kontinuálne) a inertných posypových materiálov (ďalej len „IPM“) v rozsahu min. 50-250 g/m2 (krokom po 50 g/m2 resp. kontinuálne), množstvo tekutiny pri zvlhčovaní musí byť regulovateľné áno
šírka aplikácie posypových materiálov vrátane zvlhčovania v rozsahu min. od 2 do 8 m na APM s možnosťou krokovej regulácie po jednom metri resp. kontinuálne áno
prísun posypového materiálu k APM dvoma proti sebe rotujúcimi kovovými závitovkami s oteruvzdornými hranami zabezpečujúcimi prísun posypového materiálu áno
vyhotovenie celej nadstavby z materiálu odolného voči účinkom CHPM, korózie, UV, trojvrstvové lakovanie a posledné lakovanie vo farbe RAL 2011 s polyuretánovým lakom áno
možnosť asymetrie aplikácie posypu vľavo, vpravo, stredom, po stupňoch na ovládacom pulte v kabíne vodiča, ovládací pult ukazuje aktuálne nastavenie a prispôsobuje asymetriu s komunikátorom elektromotora s ochranou IP 67K áno
odklopenie zadného APM pre prípad núdzového vyprázdnenia zásobníka áno
zabezpečenie dávkovania posypového materiálu APM za každých poveternostných podmienok s odnímateľným zabezpečením zásobníka voči vniknutiu nadrozmerných predmetov pri jeho plnení nad veľkosť 8 x 8 cm (napr. kovový rošt) s dostatočnou pevnosťou voči rázom a prehybom áno
ochrana zásobníka posypového materiálu voči zrážkovej vlhkosti jeho zakrytím a zaistením v prepravnej polohe voči samovoľnému otváraniu tlakom náporového vzduchu (plachtová kapotáž) áno
sekciové riešenie soľankových nádrží rovnomerným rozložením objemov po oboch stranách nadstavby s ich vzájomným prepojením, prívod soľanky na rozmetadlo áno
materiálové riešenie soľankového systému odolné voči agresívnym účinkom soľných roztokov, s možnosťou plnenia horným uzáverom resp. prípojkou k miešaciemu zariadeniu áno
osvetlenie zásobníka posypového materiálu a obidvoch APM s možnosťou sledovania posypového obrazca áno
umožnenie bezpečného jednostranného prístupu obsluhy na nadstavbu sypača po celej jej šírke (na strane za kabínou nosiča) so schodíkmi z protišmykového materiálu a bezpečnostným zábradlím áno
vybavenie odkladacími stojanmi, umožňujúcimi uloženie, zdvihnutie, montáž resp. demontáž nadstavby jednomužnou obsluhou bez použitia ďalších zdvíhacích zariadení, s mechanickým navijákom pre ručné manipulovanie áno
umiestnenie signalizačného ovládacieho panelu na ľahko dostupnom a viditeľnom mieste v kabíne podvozku nákladného automobilu situovaného pre jednomužnú obsluhu so signalizáciou vykonávaného posypu a možnosťou spätnej kontroly okamžitého dávkovania aplikovaného posypu áno
bezkontaktné čidlo /IR senzor/ pre kontrolu posypu zadného rozmetadla áno
ovládanie a signalizácia všetkých funkcií z kabíny podvozku nákladného automobilu s vizuálnou resp. akustickou indikáciou prostredníctvom elektrických prvkov áno
vybavenie nadstavby dvoma oranžovými homologizovanými LED majákmi a výstražným svetelným LED zariadením – svetelnou premenlivou šípkou áno
súčasťou dodávky bude aj sprevádzkovanie ovládania snehovej radlice áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a na plné sfunkčnenie nadstavby s podvozkom poskytnutého objednávateľom a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
2. Objednávateľ požaduje dodanie nových nadstavieb s požadovanými vlastnosťami, s príslušnou dokumentáciou do 130 dní od účinnosti zmluvy.
3. Po uzavretí zmluvy bude dodávateľovi doručené oznámenie o úspešnosti a ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť jednotkovú cenu bez DPH predmetu zákazky a zaslať spätne objednávateľovi súčasne s dokumentmi a v lehote podľa bodu 4. Táto lehota začína plynúť dňom doručenia oznámenia o úspešnosti a rozpisu tovaru dodávateľovi.
4. Dodávateľ zašle do 3 pracovných dní po výzve objednávateľa v zmysle bodu 3 nasledovné doklady a dokumenty:
a) dokument s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom, rozpis tovaru
b) potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj a autorizovaný záručný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru.
c) zoznam autorizovaných servisných prevádzok dodávateľa, v ktorých je možné poskytnúť objednávateľovi servisné úkony predpísané výrobcom počas záručnej doby, ktoré sa budú vykonávať v predpísaných intervaloch.
5. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 4 a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií:
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať,
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 4 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov 24 hodín, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
6. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
7. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
8. Miestom dodania sú oblasti objednávateľa v mestách: Poprad, Prešov.
9. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a sprevádzkovanie dodaného tovaru. Dodávateľ je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky objednávateľovi technickú dokumentáciu: vyhlásenie o zhode, návody na obsluhu a údržbu a servisné dokumentácie. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku.
10. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky.
11. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
12. Objednávateľ pri odovzdaní tovaru požaduje zaškolenie obsluhy nadstavby pre minimálne troch zamestnancov na jedno zariadenie.
13. Objednávateľ požaduje aby ovládací pult posypovej nadstavby mal štandardizovaný interface (prepojenie) na telematický systém (monitoring) tretích strán.
14. Dodávateľ poskytuje objednávateľovi na tovar záruku v trvaní 24 mesiacov. V prípade, ak výrobca poskytuje dlhšiu záruku, platí záruka poskytnutá výrobcom.
15. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia riadne dodaného tovaru objednávateľom v mieste dodania.
16. Počas záručnej doby je objednávateľ oprávnený podať dodávateľovi písomnú reklamáciu kedykoľvek potom čo vadu zistil. Tento úkon sa považuje za splnený písomným nahlásením vady objednávateľom, a to doručením písomnej reklamácie s uvedením podrobného popisu zistenej vady, miesta, kde sa tovar nachádza.
17. Náklady na servisnú činnosť predpísanú výrobcom počas záručnej doby pre nadstavbu je potrebné rozlíšiť podľa miesta vykonávania servisu, t. j. v sídle objednávateľa alebo v servisnom stredisku s uvedením v km najbližšieho vybraného autorizovaného servisného strediska v Prešovskom samosprávnom kraji.
18. Náklady, ktoré objednávateľovi vzniknú pri realizácii servisných úkonov t. j. výmena prevádzkových náplní a filtrov, bude objednávateľ hradiť v zmysle aktuálnych cenových ponúk na vlastné náklady.
19. Po uzavretí zmluvy dodávateľ v dokumentácii uvedie:
- popis vykonávaného servisného úkonu
- náklady na Nh prác (jedna cena pre všetky druhy prác)
- náhradu za 1 km pri výjazde na servis
20. Ak sa na predmete zmluvy vyskytne vada počas záručnej doby, dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi bezplatne záručný servis. V prípade, ak objednávateľom namietaná vada nebude dodávateľom subsumovaná pod právny režim poskytnutej záruky (napr. z dôvodu neodborného zásahu), je povinný na túto skutočnosť objednávateľa pred uskutočnením servisného zásahu upozorniť a tiež jej existenciu exaktným spôsobom preukázať.
21. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal predmet zmluvy v čase prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stane pozorovateľnou až po tomto čase. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej časti odstrániť, má objednávateľ právo, aby bola bezplatne, bez zbytočného odkladu a riadne odstránená.
22. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má objednávateľ právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú objednávateľovi aj vtedy, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale objednávateľ nemôže pre ich opätovné vyskytnutie sa po oprave alebo pre ich väčší počet vec riadne užívať.
23. Záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, dodávateľ je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy si objednávateľ právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka,
24. Dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu do 24 hod. od jeho nahlásenia,
25. Dodávateľ neručí za škody, ktoré vznikli neodborným prevádzkovaním, zásahom alebo inými mimoriadnymi okolnosťami zo strany objednávateľa.
26. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu a v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku.
27. Faktúra musí obsahovať obvyklé náležitosti daňového dokladu v súlade s § 74 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, objednávateľ je povinný bezodkladne ju vrátiť dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie. V takom prípade lehota splatnosti faktúry začne plynúť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom bola opravená faktúra doručená so všetkými náležitosťami.
28. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi .
29. Dodávateľ, ktorý spĺňa definičné znaky partnera verejného sektora a na ktorého sa nevzťahujú výnimky zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, má povinnosť zapísať sa do Registra partnerov verejného sektora.
30. Zistenie nesúladu alebo porušenie povinností, vyplývajúcich podľa bodu 29 sa považujú za podstatné porušenie zmluvných povinností, s možnosťou uplatnenia zmluvných sankcií a/alebo uplatnením ustanovení o okamžitom odstúpení od Zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Poprad, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

05.08.2021 07:00 — 10.12.2021 15:00

2,00 ks

118 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.07.2021 14:54

28.07.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.07.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 187
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.07.2021 09:19 - Vstupná ponuka 118 800,00 € Cena s DPH
28.07.2021 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka 118 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS