• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2021 13:33
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2021 10:50

Detail zákazky Z202116092

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2021 13:33
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2021 10:50

Základné údaje

Z202116092

OF-239123

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5865015

Objednávateľ

36078913

Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

Nám. J. Herdu 2, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

35810122

REPRE s.r.o.

Vlčie hrdlo 61, Bratislava, 82107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Propagačné predmety s potlačou

propagačné materiály, pero, prívesok na kľúče, USB kľúč, taška, balzam na pery, tričko, podložka pod myš

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. zabezpečenie propagačných predmetov s potlačou
Funkcia
Propagačné predmety s logom slúžiace na propagáciu inštitúcie počas konferencie.
Dodávka nových, nevystavovaných, nepoužívaných propagačných predmetov v prvej akostnej triede zodpovedajúcich požiadavkám Objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Guľôčkové pero s chrómovanými časťami a ekologickými dielmi z plastu z pšeničnej slamy. Náplň: modrá.  Žltá  farba pera/podkladu s nápisom  v čiernej farbe podľa špecifikácie objednávateľa; ks 300
2. Prívesok na kľúče s USB nabíjacím káblom s Micro USB, USB-C a Lightning konektormi. S 1 LED svetlom v kryte na osvetlenie laseru loga. Sivá farba s nápisom podľa špecifikácie objednávateľa; ks 200
3. USB kľúč 16Gb.  Otočný twist USB kľúč, 16 GB USB, kov/plast, v darčekovej krabičke. Farba žltá - s potlačou; ks 100
4. Antibakteriálna podložka pod myš: antibakteriálna polyesterová podložka pod myš so silikónovou protisklzovou vrstvou. Biela farba. Nápis podľa špecifikácie objednávateľa v pravom spodnom rohu veľkosť nápisu: 8 cm x 3 cm; ks 200
5. Farebná skladacia nákupná taška, 190T polyester. Farba červená v pravom hornom rohu nápis v čiernej farbe podľa špecifikácie objednávateľa: veľkosť nápisu: 8 cm x 3 cm; ks 100
6. Vanilkový balzam na pery v kovovom metalickom obale so zrkadlom, ochrana SPF 15. Farba žltá v strede  nápis v  čiernej farbe podľa špecifikácie objednávateľa veľkosť 20 x 20  mm; ks 150
7.   Športové priedušné tričko zo 100 % polyesteru, 135 g/m². Biela farba trička, nápis podľa špecifikácie objednávateľa na chrbte v čiernej farbe; veľkosť veľkosť L ks 15
8. Športové priedušné tričko zo 100 % polyesteru, 135 g/m². Biela farba trička, nápis podľa špecifikácie objednávateľa na chrbte v čiernej farbe, veľkosť XL ks 15
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy, súčasťou rozpočtu je rozpis sadzby ceny bez DPH, DPH a ceny s DPH.
Cena za predmet zmluvy je konečná a nemôže sa meniť; táto cena v sebe zahŕňa všetky náklady, ktoré Dodávateľovi vzniknú v súvislosti s výrobou a dodaním tovarov, ktoré sú predmetom tejto zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Text na potlač, príp. vzory budú Dodávateľovi dodané, konkretizované a odsúhlasené kontaktnou osobou po uzatvorení zmluvy (emailová komunikácia).
Dodávateľ e-mailom dodá grafický návrh predmetu zmluvy s potlačou na odsúhlasenie do 5 pracovných dní odo dňa obdržania textu potlače od Objednávateľa; Objednávateľ do 3 pracovných dní ponuku odsúhlasí alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať požiadavky Objednávateľa a parametre uvedené v tejto zmluve, v prípade odmietnutia grafického návrhu Objednávateľovi je Dodávateľ povinný zaslať nový grafický návrh predmetu zmluvy s potlačou do 3 pracovných dní podľa požiadaviek Objednávateľa.
Predmet zákazky bude odovzdaný na základe preberacieho protokolu podpísaného obidvomi zmluvnými stranami.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec/kontaktná osoba Objednávateľa, ktorý/á vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade s touto zmluvou; spracovateľom protokolu bude poverený zamestnanec/kontaktná osoba Objednávateľa; protokol podpíšu obidve zmluvné strany v sídle Objednávateľa.
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii, resp. ekvivalentu s kvalitatívne vyššou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
V prípade reklamácie je dodávateľ povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote Dodávateľ nevyjadrí, má sa zato, že s reklamáciou súhlasí. V prípade oprávnenej reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k Dodávateľovi znáša Dodávateľ.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní celého predmetu zmluvy na základe protokolu podpísaného oboma zmluvnými stranami. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne a kompletne dodaný predmet zmluvy.
Lehota splatnosti faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry vystavenej Dodávateľom Objednávateľov. Faktúra musí obsahovať náležitosti faktúry ako daňového dokladu v zmysle príslušných platných právnych predpisov a tejto zmluvy;
Objednávateľ vykoná pred úhradou faktúry jej vecnú a formálnu kontrolu; v prípade, že faktúra nebude úplná alebo bude obsahovať nesprávne údaje vrátane príloh k faktúre alebo nebude obsahovať náležitosti vyžadované právnymi predpismi alebo náležitosti deklarované v tejto zmluve; Objednávateľ vráti faktúru Dodávateľovi na jej doplnenie; Dodávateľ je povinný predložiť novú doplnenú faktúru; v takomto prípade sa zastaví plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť doručením opravenej faktúry Objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rázusova - súp. č. 1699 / orient. č. 14, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

02.08.2021 08:00 — 16.08.2021 12:00

8,00 položka

3 240,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.07.2021 13:33

28.07.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.07.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 426
 198
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.07.2021 13:44 - Vstupná ponuka 3 238,80 € Cena s DPH
28.07.2021 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 2 900,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS