• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2021 11:32
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2021 13:50

Detail zákazky Z202116054

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2021 11:32
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2021 13:50

Základné údaje

Z202116054

OF-238623

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5862515

Objednávateľ

00365327

Univerzitná nemocnica Martin

Kollárova 2, Martin, 03659, SVK

Dodávateľ

41192923

Euromedical spol. s r.o.

Rozýnova 12, Praha 6, 16900, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Agregometer

krv, lekárske zariadenia, antiagregačná liečba

  • 38434520-7 - Analyzátory krvi
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 50421000-2 - Opravy a údržba lekárskych zariadení
  • 80511000-9 - Školenie pracovníkov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ultrazvukový prístroj pre očnú kliniku
Funkcia
- príručný agregometer pre meranie účinnosti protidoštičkovej liečby;
- príručné IVD zariadenie pre špecifické hodnotenie reaktivity krvných doštičiek z čerstvej plnej krvi s možnosťou merania priamo u lôžka pacienta
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet pacientskych testov, ktoré sa dajú uložiť do pamäte prístroja: ks 150
Počet testov kontroly kvality, ktoré je možné uložiť do pamäte prístroja: ks 100
Potrebný čas na stanovenie výsledkov po aplikácii krvnej vzorky: minúta 2 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kalibrácia - samokalibrovací prístroj, bez nutnosti rekalibrácie
Kontrola kvality - zabudovaná viacúrovňová elektronická kontrola kvality
Pipetovanie vzorky - bez nutnosti pipetovania
Ovládanie, užívateľské rozhranie - intuitívne, jednoduché ovládanie
Automatická identifikácia typu krvného testu áno
Možnosť priradenia ID pacienta a užívateľského identifikátora áno
Automatické priradenie dátumu a času k vykonaným krvným testom áno
Možnosť merania účinku aspirínu áno
Možnosť merania účinku klopidogrelu, prasugrelu, tikagreloru a tiklopidínu áno
Jednoduchá interpretácia výsledkov krvných testov áno
Stanovenie percentuálnej inhibície krvných doštičiek áno
Rýchla POCT metóda áno
Referenčné hodnoty testov k dispozícii áno
Princíp testovania turbidimetrický (LTA) áno
Skener čiarového kódu áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý a nerepasovaný tovar.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru na mieste plnenia, vrátane odovzdania dokumentácie.
Vrátane zaškolenia zamestnancov do obsluhy.
Požaduje sa záručná lehota v trvaní minimálne 24 mesiacov. Počas záručnej doby vykoná dodávateľ povinné preventívne prehliadky a kontroly, ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom pre ponúkané prístroje. Prehliadky a kontroly sú zahrnuté v cene.
Požaduje sa nástup na servis v pracovných dňoch do 24 hodín od nahlásenia poruchy objednávateľom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa doručiť e-mailom na adresu objednávateľa v lehote najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy s uvedením výrobcu, resp. typového označenia a konkrétnych technických parametrov predmetu zmluvy, jednotkovej ceny v € bez DPH, sadzby DPH, jednotkovej ceny v € s DPH, celkovej ceny v € bez DPH a celkovej ceny v € s DPH. Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy.
V zmysle bodu 6.4.6 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, spolu s dodávkou predmetu zmluvy dodávateľ dodá objednávateľovi všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre ich riadne používanie, predovšetkým dodací list, preberací protokol, sprievodnú a technickú dokumentáciu v rozsahu zodpovedajúcemu charakteru predmetu zmluvy, záručný list, kópiu certifikátu respektíve vyhlásenia o zhode ponúkaného tovaru.
Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
Dodávateľ sa zaväzuje, že bez písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi svoje peňažné pohľadávky, ktoré vzniknú z tejto zmluvy iným tretím osobám. Postúpenie pohľadávky zo strany dodávateľa tretej osobe bez súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci súhlas MZ SR.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kollárova 2, 036 01 Martin, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika

04.08.2021 07:00 — 28.09.2021 15:30

1,00 ks

11 750,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.07.2021 11:32

27.07.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.07.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 839
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.07.2021 12:26 - Vstupná ponuka 11 750,00 € Cena bez DPH
23.07.2021 12:26 - Najvýhodnejšia ponuka 11 750,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS