• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2021 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2021 13:50

Detail zákazky Z202116038

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2021 09:16
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2021 13:50

Základné údaje

Z202116038

OF-239082

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5862499

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

47462752

SLOVAKIA TEX s.r.o.

Priemyselná 1454/4, Bardejov, 08501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obytný kontajner so sanitou

obytné bunky, obytný kontajner

  • 44211200-4 - Obytné bunky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obytný kontajner so sanitou
Funkcia
Nákup 1 ks obytného kontajnera so sanitou, jeho dovoz a vyloženie na miesto plnenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obytný kontajner so sanitou ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Špecifikácia:
rozmer kontajneru minimálne: 6000mm x 3000mm x 2600mm
min. 1 vchodové dvere, rozmer minimálne: 900/2100
min. 1xPVC okno, min. rozmer: 1000/1200
min. 1x WC
min. 1x umývadlo
min. 1x sprchový kút
el. ohrev vody so zásobníkom (min. 80 l objem)
radiátor
elektroinštalácia (1x svietidlo, 2x zásuvka)
záručná lehota min. 24 mesiacov od dodania a uvedenia do prevádzky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a vyloženia na miesto plnenia - Jalovec, okres Prievidza.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia - Jalovec, okres Prievidza.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ je povinný predložiť návrh plnenia - obytný kontajner, ktorý musí spĺňať minimálne požiadavky, na odsúhlasenie obstarávateľovi, do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Obstarávateľ si vyhradzuje právo ponúknutý tovar odmietnuť a požadovať iný návrh plnenia.
V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť vadný tovar za bezvadný a rovnakých parametrov. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať na mieste plnenia zákazky na vlastné náklady.
Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok. Platba bude realizovaná na základe predloženej faktúry do 30 dní po jej doručení.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

30.07.2021 10:00 — 29.10.2021 12:00

1,00 ks

8 950,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.07.2021 09:16

27.07.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.07.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 282
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.07.2021 21:09 - Vstupná ponuka 8 950,00 € Cena bez DPH
26.07.2021 12:28 - Najvýhodnejšia ponuka 8 930,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS