• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2021 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2021 09:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2021 09:40

Detail zákazky Z202116036

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.07.2021 09:10
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2021 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2021 09:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2021 09:40

Základné údaje

Z202116036

OF-239086

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5865005

Objednávateľ

00397482

Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiace, hygienické a dezinfekčné prostriedky a potreby

čistiace prostriedky, dezinfekčné prostriedky, handra, zmeták, vedro

  • 39800000-0 - Čistiace a leštiace výrobky
  • 39831300-9 - Čistiace prostriedky na podlahu
  • 39831600-2 - Čistiace prostriedky na toalety
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 39224000-8 - Metly a kefy a iné predmety rôznych typov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39525800-6 - Handry na čistenie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiace, hygienické a dezinfekčné prostriedky a potreby
Funkcia
Čistiace, dezinfekčné a hygienické prostriedky a potreby na zabezpečenie čistoty a osobnej hygieny na pracoviskách
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kôš PVC na papier okrúhly 15 l ( priložený vzor) ks 150
2. Kôš výklopný PVC 5 l do WC, farba béžová alebo podľa ponuky  s odsúhlasením ( priložený vzor) ks 80
3. Zmeták + lopatka s gumou z PVC. Lopatka so zmetákom a gumenou lištou- súprava, farba béžová alebo podľa ponuky s odsúhlasením  ( priložený vzor) súprava 80
4. Vedro PVC 10 l s výlevkou, plastová rukovať, farba béžová alebo poľa ponuky s odsúhlasením  ( priložený vzor) ks 80
5. Zmeták PVC + násada PVC skladá sa z plastového zmetáka 30 cm s umelým vlasom a násady PVC 120 cm so závitom. ( priložený vzor) ks 80
6. Handra tkaná 60 x50 cm, Handra tkaná. Zloženie: 75% Bavlna, 20% Pes, 5% zmes vlákien, ks 80
7. WC súprava - kefa s podstavcom. WC kefa s nádobou na odkvapkávanie z plastu, farba béžová alebo podľa ponuky s odsúhlasením ( priložený vzor) sada 80
8. Dezinfekčný prostriedok na dezinfekciu podláh, plôch, predmetov a hygienického náradia Savo alebo ekvivalent. Zloženie: chlorňan sodný menej ako 5%, hydroxid sodný menej ako 1%. Balenie: 5000 ml ks 20
9. Bezchlórová dezinfekcia  s  trojitým  účinkom – bakteriálnym, fungicídnym a virucídnym – na  dezinfekciu všetkých materiálov a plôch  a s účinkom  ničenia mikróbov, napríklad: Sanytol, alebo ekvivalent. Balení : 1 l, ks 100
10. Tekutý čistiaci  a dezinfekčný prípravok na čistenie a dezinfekciu sanity. Čistenie hrdzi a vodného kameňa. Zloženie : 5-15% neiónogénny tenzidy, max 24,5%- kyselina fosforečná maximálne. Balenie 750 ml, napríklad: Pulirapid  alebo ekvivalent. ks 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia
2. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar v záručnej dobe.
3. Objednávateľ požaduje pred dodaním tovaru kontaktovať kontaktnú osobu, za účelom spresnenia miesta spresnenia miesta dodania a fakturačných údajov. Dodanie tovaru bude v pracovnej dobe objednávateľa od 8 hod. do 14 hod.
4. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 7 kalendárnych dní odo dňa uzavretia Zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet, v ktorom pre každú položku, ktorá je predmetom dodania uvedie  jednotkovú cenu v € bez DPH, jednotkovú cenu v € s DPH, cenu za množstvo jednotlivej položky v € s DPH, celkovú cenu za všetky položky v € s DPH.
5. Výška konečnej ceny za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu, dodanie na miesto určené objednávateľom.
6. Faktúra musí obsahovať názvy a množstvá jednotlivých tovarov, jednotkové ceny, ceny spolu za jednotlivé položky a celkovú fakturovanú sumu za jednotlivé druhy tovaru. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného kontaktnou osobou za Objednávateľa.
7. Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané vždy v spotrebiteľskom balení, boli vždy originálne, nové a nepoužité.
8. V prípade, že dodávateľ dodá objednávateľovi tovar iný ako originálny a dôjde k poškodeniu zariadenia z dôvodov vadného alebo nekvalitného dodaného tovaru, dodávateľ nesie v plnom rozsahu zodpovednosť za takto spôsobené škody, najmä je povinný uhradiť objednávateľovi všetky náklady vynaložené objednávateľom na opravu takto poškodeného zariadenia.
9. V prípade, Dodávate ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného  referenčného produktu,, tento ekvivalent musí mať  porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
10. Objednávateľ je povinný pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
11. Faktúra bude na prevádzku podľa vystavenej objednávky.
12. Pokiaľ  objednávateľ nepotvrdí, že akceptuje predloženú cenovú ponuku a technickú špecifikáciu predmetu zákazky, nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
13.Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
14. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda A. Hlinku 38, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

09.08.2021 08:00 — 13.08.2021 14:00

850,00 ks

2 820,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.07.2021 09:10

28.07.2021 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.07.2021 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 532
 118
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.07.2021 12:08 - Vstupná ponuka 2 820,00 € Cena s DPH
27.07.2021 22:14 - Najvýhodnejšia ponuka 2 800,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS