17335795
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach
Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK
31559093
G A L I M E X s.r.o.
Sučianska 5470/49, Martin - Priekopa, 03608, SVK
Osobné motorové vozidlo v rámci projektu Podpora opatrení na zmiernenie dopadov COVID-19
osobné motorové vozidlo, automobil, auto,
Tovar, Služba
1. Osobné motorové vozidlo
|
|
---|---|
Funkcia |
Vozidlo pre potreby mobilného odberového miesta |
Predmet zákazky je súčasťou hlavnej aktivity projektu v rámci výzvy IROP-PO2-SC214-2020-61 zameranej na „Zníženie dopadov pandémie COVID-19 a podporu času na skrátenie reakcie pri enormnom náraste ochorenia v zariadeniach ústavnej zdravotnej starostlivosti v postavení subjektov hospodárskej mobilizácie“ |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nové osobné motorové vozidlo strednej triedy | ks | 1 | ||
Celkový počet miest na sedenie | počet | 5 | ||
Spaľovací motor– zdvihový objem | cm3 | 1800 | ||
Spaľovací motor – výkon | kW | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.Typ motora | vznetový preplňovaný s priamym vstrekovaním paliva |
2.Pohon predných kolies | áno |
3.Farba karosérie | možnosť výberu zo základných farieb |
4.Karoséria | 5-dverová |
5.Typ paliva | diesel |
6.Riadenie | Ľavostranné |
7.Letné pneumatiky | v rozmere 205 / 60 R16, |
8. Zimné pneumatiky | v rozmere 205 / 60 R16 |
9. Disky | z ľahkých zliatin typ: 7J x 16“ |
10. Klimatizácia | automatická dvojzónová |
11. Zamykanie | centrálne s diaľkovým ovládaním |
12.Štartovanie | bezkľúčové |
13. Predné a zadné okná | elektricky ovládané |
14. Vonkajšie spätné zrkadlá | elektricky ovládané, vyhrievané |
15. Predné sedadlá | výškovo nastaviteľné, vyhrievané |
16. zadné okná | zatmavené |
17.Zadné sedadlá | sklopné |
18.Čalúnenie | látkové |
19. Lakťová opierka pre vodiča s odkladacou schránkou | áno |
20.Predné a zadné svetlomety | LED |
21.Denné svietenie | LED |
22.Bezpečnostné prvky | |
- 22.1 Airbagy | min. počet 7 |
- 22.2 Zadné parkovacie senzory | áno |
- 22.3 Signalizácia nezapnutého pásu | áno |
- 22.4 Bezpečnostné systémy | Elektronický stabilizačný systém, protiblokovací systém bŕzd, autonómne brzdenie s detekciou chodcov, systém na monitorovanie mŕtveho uhla, systém varovania pred kolíziou |
- 22.5 Asistenčné systémy | Asistent rozjazdu do kopca, systém na kontrolu tlaku v pneumatikách, tempomat s obmedzovačom rýchlosti, |
- 22.6 Automatické tiesňové volanie v prípade nehody | áno |
23.Multimédia | |
23.1. Rádio s dotykovým displejom | áno |
23.2 Reproduktory v predných aj zadných dverách | áno |
23.3 Multifunkčný volant s prvkami ovládania pre multimédia | áno |
23.4 Hands free telefonovanie cez Bluetooth | áno |
25.Povinná výbava | v zmysle vyhlášky Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky č. 134/2018 Z. z. |
26. Dojazdové rezervné koleso | áno |
Názov |
Predmet zákazky je súčasťou hlavnej aktivity projektu v rámci výzvy IROP-PO2-SC214-2020-61 zameranej na „Zníženie dopadov pandémie COVID-19 a podporu času na skrátenie reakcie pri enormnom náraste ochorenia v zariadeniach ústavnej zdravotnej starostlivosti v postavení subjektov hospodárskej mobilizácie“ |
1.Dodávateľ sa zaväzuje,dodať tovar prvej akosti, novovyrobený (vyrobený v roku dodania tovaru alebo v roku bezprostredne predchádzajúcom roku dodania tovaru), doposiaľ nepoužitý a nepoužívaný, vyrobený certifikovaným výrobným podnikom, zodpovedajúci príslušným technickým predpisom/normám EÚ a SR a ďalším príslušným právnym aktom EÚ/všeobecne záväzným právnym predpisom SR, vyrobený v súlade s technickými požiadavkami a kvalitatívnymi požiadavkami Objednávateľa uvedenými v tomto opisnom formulári plne funkčný a spôsobilý na použitie na obvyklý účel. |
2.Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet kúpy najneskôr do 120 dní odo dňa doručenia písomnej výzvy objednávateľa dodávateľovi e-mailom na e-mailovú adresu uvedenú v profile dodávateľa. Do momentu doručenia výzvy objednávateľom, podľa predchádzajúcej vety, dodávateľovi nevzniká právo ani povinnosť predmet kúpy objednávateľovi dodať. |
3. V prípade omeškania dodávateľa z dôvodu nesplnenia lehoty uvedenej v bode 2. je Objednávateľ oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5 % denne z hodnoty kúpnej ceny predmetu kúpy za každý deň omeškania najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny predmetu zmluvy. Zaplatením zmluvnej pokuty nezaniká zmluvnou pokutou zabezpečený záväzok predávajúceho. |
4. V kúpnej cene sú zahrnuté všetky náklady Dodávateľa za celý predmet zmluvy vrátane dopravy do miesta dodania, predvedenia funkčnosti a prevádzkyschopnosti a zaškolenia zamestnancov (min. 2 osoby) objednávateľa v potrebnom rozsahu, vrátane nákladov na záručný servis, návodov na obsluhu a kompletnej užívateľskej dokumentácie v slovenskom/českom jazyku, potrebnej technickej dokumentácie, vrátane DPH v súlade s platnými predpismi, cla a ostatných odvodov v krajine verejného obstarávateľa. |
5. Ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s minimálne rovnakými resp. lepšími parametrami. |
6.Dodávateľ poskytuje záruku na tovar na dobu 5 rokov alebo 100 000 km podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr, minimálne však po dobu prvých 2 rokov bez obmedzenia počtu najazdených kilometrov. Dodávateľ zodpovedá za vady tovaru, ktoré má v čase jeho odovzdania v mieste dodania ako aj za vady vzniknuté po prevzatí tovaru kupujúcim v mieste dodania. |
7. Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené živlom, vandalizmom, mechanickým poškodením alebo neodbornou manipuláciou s predmetom zmluvy v rozpore s návodom na obsluhu. |
8. Objednávateľ je oprávnený vady tovaru písomne oznámiť (reklamáciu) predávajúcemu do uplynutia dohodnutej záručnej doby. Reklamáciu je možné doručiť elektronicky emailom na kontaktnú adresu servisného strediska predávajúceho. |
9. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamácie a vady (poruchy) predmetu zmluvy uplatní bezodkladne po ich zistení. |
10. Ak si Objednávateľ uplatní nárok na odstránenie vady predmetu zmluvy Dodávateľ je povinný zabezpečiť odstránenie vady na vlastné náklady, s odbornou starostlivosťou, najneskôr do 30 kalendárnych dní od nahlásenia vady alebo v odôvodnených prípadoch písomne požiadať objednávateľa o súhlas s predĺžením lehoty napr. z dôvodov vyššej moci živelná udalosť, pandemické opatrenia a pod. |
11. V prípade nedodržania lehoty uvedenej v bode č. 10, má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 100 eur za každý začatý deň omeškania, najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny predmetu zmluvy a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa. |
12. Vzťahy týkajúce sa zodpovednosti za vady neupravené touto zmluvou sa riadia príslušnými ustanoveniami č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
13. Objednávateľ pri preberaní tovaru vykoná obhliadku tovaru. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevziať tovar, ak bude mať tovar zjavné vady, ktoré zistí zodpovedná osoba preberajúceho pri prehliadke. Túto skutočnosť zapíše zodpovedná osoba do preberacieho zápisu. Za zjavné vady sa považuje napr. poškodenie, nefunkčnosť alebo absencia jednotlivých komponentov predmetu zmluvy. |
14. Právo na zaplatenie kúpnej ceny vzniká Dodávateľovi riadnym splnením jeho záväzku podľa tejto zmluvy. |
15.Nedodržanie záväzku splnenia predmetu zmluvy v dohodnutom množstve, kvalite a termíne zo strany dodávateľa budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie zmluvy podľa § 345, ods. 2 Obchodného zákonníka. |
16.Dodávateľ sa zaväzuje doručiť e-mailom na adresu objednávateľa v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy s uvedením výrobcu, resp. typového označenia a konkrétnych technických parametrov a vlastností predmetu zmluvy, jednotkovej ceny v € bez DPH, sadzby DPH, jednotkovej ceny v € s DPH, celkovej ceny v € bez DPH a celkovej ceny v € s DPH a kontaktov pre účely plnenia zmluvy zodpovedná osoba telefón a e-mail. Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
17.Na základe predložených dokladov objednávateľ posúdi, či ponúkaný tovar spĺňa požadované technické parametre a vlastnosti podľa tohto opisného formulára. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 5 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť. |
18.Kupujúci zaplatí Dodávateľovi kúpnu cenu za tovar dodaný podľa na základe faktúry ktorá musí obsahovať náležitosti daňového dokladu podľa § 71 ods. 2 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. K faktúre je predávajúci povinný priložiť potvrdený dodací list a preberací protokol. |
19. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
20. Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
21. Kúpna cena predmetu kúpy bude zaplatená bezhotovostným bankovým prevodom pre tento účel sa za deň úhrady považuje dátum odpísania kúpnej ceny z účtu kupujúceho v prospech účtu predávajúceho. |
22. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry má poskytovateľ právo na uplatnenie úroku z omeškania podľa nariadenia vlády č. 21/2013 Z.z. v platnom znení z nezaplatenej ceny riadne dodaného a fakturovaného predmetu zmluvy. |
23.Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť faktúry alebo jej povinných príloh a vrátiť Dodávateľovi faktúru na opravu bez zaplatenia najneskôr do uplynutia lehoty jej splatnosti. Oprávneným vrátením faktúry prestáva plynúť lehota jej splatnosti. Nová 60-dňová lehota splatnosti začne plynúť odo dňa doručenia novej faktúry kupujúcemu. |
24. Dodávateľ berie na vedomie že Objednávateľ neposkytuje preddavok na plnenie zmluvy. |
25. Uplatnenie zmluvnej pokuty alebo úroku z omeškania oznámi oprávnená zmluvná strana doručením tzv. penalizačnej faktúry druhej zmluvnej strane. Splatnosť penalizačnej faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia druhej zmluvnej strane. |
26. Uplatnením zmluvnej pokuty nieje dotknutý nárok na náhradu škody spôsobenej porušením zmluvných povinností. Oprávnená zmluvná strana má nárok na náhradu škody v celom rozsahu bez ohľadu na uplatnenie a výšku zmluvnej pokuty. |
27. Žiadna zmluvná strana nebude zodpovedná druhej zmluvnej strane za nesplnenie alebo omeškanie s plnením svojich zmluvných záväzkov, ak takéto nesplnenie bude vychádzať z okolností vylučujúcich zodpovednosť. Pre účely tejto zmluvy sa na okolnosti vylučujúce zodpovednosť vťahujú ust. § 374 Obchodného zákonníka. |
28. Vzniknutá škoda bude poškodenej zmluvnej strane uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku , výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
29. Zmluvné strany vyhlasujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov vyplývajúcich z tejto zmluvy a navzájom si budú oznamovať všetky známe skutočnosti, ktoré majú alebo môžu mať vplyv zmluvnú spoluprácu. |
30.Dodávateľ písomne (elektronicky) upovedomí kontaktnú osobu objednávateľa o dátume a čase dodania predmetu zmluvy najmenej 2 kalendárne dni vopred. |
31.Vlastnícke právo k tovaru a nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho okamihom podpísania preberacieho protokolu, oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán na základe ktorého sa zároveň povinnosť odovzdania tovaru považuje za splnenú. |
32.Predmet zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ. Zmluva bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od zmluvy odstúpiť. Predmet zmluvy je dodávateľ oprávnený dodať až po ukončení tejto kontroly. |
33. Zmluva a nadobudnutie účinnosti zmluvy sa bude riadiť ustanoveniami v súlade s čl. XV. Všeobecných zmluvných podmienok "Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ" OPET v platnom znení. |
34.Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutie NFP uzavretej objednávateľom ako prijímateľom NFP za účelom financovania predmetných predmetov zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
35. V prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy medzi objednávateľom a dodávateľom a výsledky administratívnej kontroly SO pre IROP neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z tohto zadávania zákazky verejným obstarávateľom si objednávateľ vyhradzuje právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s dodávateľom. |
36. Objednávateľ je povinný informovať dodávateľa o dátume účinnosti zmluvy, t.j. po schválení postupu VO SO pre IROP. Reálne plnenie zmluvy môže nastať až po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
37. Dodávateľ je povinný uvádzať na faktúre a dodacom liste/preberacom protokole názov a ITMS2014+ kód projektu, aby boli jednoznačne priradené výdavky k projektu a zamedzilo sa dvojitému financovaniu. Názov a ITMS2014+ kód projektu Objednávateľ oznámi Dodávateľovi po nadobudnutí účinnosti tejto Zmluvy. Uvedené doklady Objednávateľ požaduje dodať v troch originálnych vyhotoveniach. |
38.Dodávateľ akceptuje spôsob financovania predmetu zmluvy prostredníctvom európskych štrukturálnych fondov - predfinancovanie. Omeškanie úhrady faktúr spôsobené výkonom kontroly nároku na platby zo strany poskytovateľa financovania nebude považované za nedodržanie dátumu splatnosti faktúry a dodávateľ neuplatní sankcie voči objednávateľovi. |
39. V prípade zmeny výšky DPH v priebehu realizácie dodávky predmetu zmluvy bude jej výška upravená v zmysle platnej legislatívy. |
40. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
41.Dodávateľ sa zaväzuje, že bez písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi svoje peňažné pohľadávky, ktoré vzniknú z tejto zmluvy iným tretím osobám. Postúpenie pohľadávky zo strany dodávateľa tretej osobe bez súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci súhlas Zriaďovateľa objednávateľa. |
42. Zmluvné strany vyhlasujú že budú riešiť prípadné spory prioritne mimosúdnou cestou. Pokiaľ nie je možné vzájomne dospieť k urovnaniu sporu, pre konanie a rozhodovanie o sporných otázkach týkajúcich sa záväzkových právnych vzťahov vyplývajúcich z podmienok tejto zmluvy, zmluvné strany sa zaväzujú riešiť všetky spory v zmysle príslušných platných právnych predpisov Slovenskej republiky na príslušnom súde Slovenskej republiky. Miestna príslušnosť súdu je daná v súlade s Civilným sporovým poriadkom. |
Nemocničná 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
30.11.2021 00:00
1,00 ks
17 617,92
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.07.2021 08:57
26.07.2021 11:00
27.07.2021 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.07.2021 14:23 - Vstupná ponuka | 17 141,67 | € | Cena bez DPH |
22.07.2021 14:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 141,67 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: