00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
36319449
tnTEL, s.r.o.
Bratislavská 614, Trenčín, 91105, SVK
Dodávka výpočtovej techniky
notebooky
Tovar, Služba
1. Dodávka výpočtovej techniky
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka výpočtovej techniky |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Notebook: osemjadrový procesor s minimálnym skóre 13000 v PassMark - CPU Benchmarks, 16" (3072x1920) IPS display, RAM 16GB, Flash drive 1TB, grafická karta so samostatnou pamäťou 4GB GDDR6, WiFi 802.11ac, bluetooth 5.0, 4x Thunderbolt 3 (USB-C), webcam, podsvietená klávesnica, touch bar, bateria min. 100Wh, hmotnosť max. 2.0kg, SK klávesnica, farba strieborná, podpora MacOS X + taška. (napr. MacBook Pro 16" TB i9 2.3GHz 8-core 16GB 1TB Space Grey SK) | 1 ks |
2. Notebook: osemjadrový/osem vláknový procesor s minimálnym skóre 15000 v PassMark - CPU Benchmark, uhlopriečka 13,3", rozlíšenie displeja 2560x1600, typ IPS displej - lesklý, RAM 8GB, SSD NVMe 256Gb, WiFi 802.11ac, bluetooth 5.0, 2x Thunderbolt 3 (USB-C), možnosť nabíjať cez USB-C, webcamera 720p, hmotnosť max. 1.3kg, podsvietená klávesnica, slovenská lokalizácia kláves, čítačka odtlačkov prstov, celokovová(unibody) konštrukcia, podpora MacOS X verzia 17 a viac, Napríklad: Macbook Air 13" M1 Vesmírne sivý SK 2020 | 1 ks |
3. Puzdro na notebook: do veľkosti 13", rozmery 24×32.8×2 cm, materiál polyester, vodevzdorné, Napríklad: Epico Hero Macbook Sleeve 13 – čierne (inner PE bubble) | 1 ks |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a preukázania funkčnosti na mieste dodania pracovníkom dodávateľa. |
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy s uvedením značky, typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne odovzdanie tovaru. |
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
4. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
5. Dodávateľ minimálne 24 hodín pred dodaním tovaru upozorní objednávateľa na dodávku. |
6. Dodávateľ na dodacom liste uvedie špecifikáciu dodávaného tovaru s uvedením značky a typu, uvedie záruky a výrobné čísla výrobcu. Záručná doba nesmie byť kratšia ako záručná doba poskytnutá výrobcom alebo distribútorom. |
7. Dodávateľ dodá k tovaru návod v slovenskom alebo českom jazyku a všetky potrebné inštalačné média. |
8. Záručná doba začína plynúť nasledujúci deň po skončení preberacieho konania a podpísania dodacieho listu. |
9. Dodávateľ poskytne objednávateľovi bezplatný záručný servis na predmet plnenia zmluvy počas záručnej doby s nástupom technika na servisný zásah najneskôr do 12:00 hod nasledujúceho pracovného dňa po riadnom nahlásení vady. |
10. Za riadne nahlásenie vady sa považuje doručenie písomnej žiadosti o vykonanie záručného servisu (vrátane potvrdeného e-mailu) so stručným opisom vady, uvedením času a predpokladaného dôvodu jej vzniku, mena, priezviska a pracovného postavenia oprávneného zástupcu objednávateľa pre tieto účely. |
11. Pre odstránenie vady v záručnej dobe sa uplatňuje lehota 2 pracovných dní. |
12. Ak ide o vadu, ktorú dodávateľ objektívne nemôže odstrániť do dvoch pracovných dní, poskytne objednávateľovi náhradné zariadenie rovnakých alebo lepších parametrov po dobu odstraňovania vady resp. iné náhradné riešenie. |
13. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej bolo zariadenie v oprave. |
14. Záručná oprava sa vykonáva bez nároku na úhradu akýchkoľvek súvisiacich nákladov dodávateľa ako sú napr. dopravné náklady, výmena komponentov alebo iných častí predmetu zmluvy a pod. |
15. V prípade, ak sa na nahlásenú vadu nevzťahuje záruka v zmysle záručných a reklamačných podmienok tejto zmluvy a objednávateľ trvá na vykonaní servisnej opravy, táto sa uskutoční na náklady objednávateľa. |
16. Nedodržanie predmetu zmluvy alebo lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
17. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. |
18. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
19. Objednávateľ si môže uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 eur za každú aj začatú hodinu, ak dodávateľ nesplní povinnosti uvedené v bode 11. a 12. |
20. Dodávané tovary musia byť zabalené v krabiciach z recyklovaného materiálu. Farebnosť tovarov je uvedená príkladmo. Platí alebo ekvivaletne iné s rovnakými alebo vyššími technickými parametrami. |
21. Splatnosť faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. |
22. Objednávateľ neumožňuje predloženie elektronických faktúr. |
Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
02.08.2021 10:00 — 19.08.2021 14:00
1,00 celý predmet zákazky
4 362,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.07.2021 08:13
28.07.2021 10:00
28.07.2021 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.07.2021 08:40 - Vstupná ponuka | 4 362,00 | € | Cena s DPH |
22.07.2021 11:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 318,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: