• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2021 15:23
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2021 13:50

Detail zákazky Z202115980

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2021 15:23
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2021 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2021 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2021 13:50

Základné údaje

Z202115980

OF-239126

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5862474

Objednávateľ

30845157

Kancelária prezidenta Slovenskej republiky

Štefánikova 2, Bratislava, 81105, SVK

Dodávateľ

35954612

Slovanet, a. s.

Galvaniho 19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Fortigate FortiAnalyzer FAZ-VM Base (6GB/Day of Logs and 500GB storage capacity - 60 mes. podpora) + inštalácia

licencia

  • 48218000-9 - Softvérový balík na riadenie licencií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Fortigate FortiAnalyzer FAZ-VM Base (6GB/Day of Logs and 500GB storage capacity - 60 mes. podpora) + inštalácia
Funkcia
Zariadenie ,ktoré súčasne integruje nástroje pre analýzu siete, logovanie sieťovej prevádzky a nástroj pre vytváranie cieľových reportov zo získaných dát. Ďalej slúži na centralizovanú analýzu bezpečnostných udalostí, forenzný výskum siete, reportovací nástroj, archiváciu dát prechádzajúcich sieťou, karanténu pre nebezpečné a infikované súbory, e-maily, instant messaging a vulnerability management.
Zariadenie je potrebné dodať vo verzií VM.
Kľúčové vlastnosti: Možnosť spravovať zdroje, ktoré využíva Analýzer prostredníctvom dodaného firewall-u. Korelácia sieťových udalostí. Vytváranie, štandardizovanie, úprava zjednodušených reportov. Škálovateľný výkon a kapacita. Plný rozsah záznamov logov - zahrňuje filtrovanie sieťovej prevádzky, udalostí, vírusov, útokov, webového obsahu a filtrovanie dát v emailoch.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Záruka: 5 rokov (24/7)
Zariadenie musí spracovať minimálne 6 GB logov /deň pri kapacite disku 500 GB.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Plnenie zákazky musí byť úplne kompatibilné s prostredím FortiOS 4.3 a vyšším
Plnenie zákazky musí byť úplne kompatibilné s prostredím VMware 6.7 a vyšším
Požaduje sa záručná doba 2 roky s možnosťou výmeny zariadenia v mieste inštalácie.
Dodávateľ predloží oprávnenie dodávať tovar a poskytovať službu vo vzťahu k predmetu zákazky do piatich pracovných dní odo dňa obdržania výzvy objednávateľa.
Objednávateľ má právo od zákazky odstúpiť bez uvedenia dôvodu v jednomesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca, nasledujúceho po doručení písomnej výpovede dodávateľovi.
Dodávateľ sa zaväzuje umožniť obstarávateľovi vyskúšať predmet plnenia v prostredí obstarávateľa pred jeho prevzatím s cieľom overenia jeho kompatibility a funkčnosti.
Uchádzač dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávka je požadovaná ako komplet od jedného dodávateľa a jedného výrobcu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefánikova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

15.08.2021 08:00 — 14.08.2026 23:59

1,00 ks

4 800,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.07.2021 15:23

27.07.2021 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.07.2021 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 395
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.07.2021 09:51 - Vstupná ponuka 4 800,00 € Cena s DPH
22.07.2021 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka 4 800,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS