• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2021 11:49
  •    Predkladanie ponúk
    26.07.2021 11:50
  •    Ukončenie zákazky
    26.07.2021 13:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.07.2021 13:20

Detail zákazky Z202115956

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2021 11:49
  •    Predkladanie ponúk
    26.07.2021 11:50
  •    Ukončenie zákazky
    26.07.2021 13:07
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.07.2021 13:20

Základné údaje

Z202115956

OF-237305

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5859911

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

31337775

NIMAG, spol. s r.o.

Prievozská 4/B, Bratislava, 821 09, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

12-kanálový EKG prístroj

EKG, elektrokardiograf, termopapier

  • 33123200-0 - Elektrokardiografické prístroje
  • 33123210-3 - Prístroje na monitorovanie srdca
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 12-kanálový EKG prístroj
Funkcia
12-kanálový mikroprocesorom riadený elektrokardiograf s možnosťou integrácie do nemocničného informačného systému, vrátane vozíka a držiaka káblov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. 12-kanálový EKG prístroj ks 4
1.1 farebný dotykový LCD displej palec 8
1.2 interná pamäť počet záznamov 350
1.3 port USB počet 2
1.4 tlak v prevádzke hPa 700 1060
1.5 príkon VA 64
1.6 hmotnosť prístroja - vrátane batérie a papiera g 4500
2. vozík na presun prístroja ks 4
3. držiak káblov ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
12-kanálový EKG prístroj ---
- rozmeranie + R-R analýza
- napájanie zo siete 230 V aj z akumulátora
- konfigurovateľné zobrazenie zvodov na displeji
- prednastaviteľné profily manuál a automat
- spätný záznam v režime printscreen
- automatická detekcia kardiostimulátora a zaznamenanie arytmií
- možnosť prehliadania komplet denný report záznamu EKG
- zmrazenie EKG krivky na obrazovke
- rozhranie pre pripojenie k PC
- filtrácia a inteligentný autoadaptívny filter sieťový filter 50/60 Hz, svalový filter 25/35 Hz, filter draftu 0,25/0,5 Hz, LP filter 75,100,150 Hz
- interná termálna tlačiareň
- záznam na termopapier - voliteľné formáty tlače rolka min.210mm, skladaný papier A4
- ochrana proti defibrilácii
- automatická kontrola uvoľnených zvodov
- možnosť zadania dát - rodné číslo, meno a priezvisko, vek, hmotnosť, výška, pohlavie, krvná skupina, symptómy
- prenos EKG záznamov do archivačného systému EKG prostredníctvom LAN
- minimálne rozlíšenie tlačiarne pri rýchlosti 25 mm/s
- citlivosť nastaviteľná manuálne 0,25-0,5-1-2 cm/mV, alebo automaticky
- rozlíšenie displeja min.1024*768
- súbežné zapojenie čítačky čiarového kódu a pripojenie USB pamäte
- modul analýzy s interpretáciou
- vybavenie príslušenstvom elektródy + EKG papier
- kapacita batérie 8 hod s výtlačkom EKG každých 15 min
- vyhovuje bezpečnostným a výkonovým normám IEC/EN60601-1 a IEC/EN60601-2-25
- vozík pod EKG s ramenom na uchytenie pacientského kábla
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia, uvedenia do prevádzky, zaškolenia personálu a odovzdanie užívateľského manuálu v slovenskom jazyku.
3. Aplikačné školenie pre max.6 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
4. Minimálne 2 ročná záruka na kompletné vybavenie (odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom).
5. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, zaučením obsluhujúceho personálu a podpísaním preberacieho protokolu.
6. Zariadenie má byť nové, nepoužívané a nerepasované.
7. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia.
8. Dodávateľ deklaruje, že predmet zákazky spĺňa technické požiadavky, ktoré sa na výrobok vzťahujú v súlade so Zákonom č. 56/2018 Z.z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
9. Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
10. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.
11. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
12. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
13. Požaduje sa predložiť platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie)
14. Požaduje sa predložiť kópia dodacieho listu od výrobcu zariadenia, vrátane sériového čísla zariadenia
15. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
16. Dodávateľ je povinný odstrániť vady tovaru bez zbytočného odkladu: najneskôr do 48 hodín pri vade nevyžadujúcej náhradný diel, alebo najneskôr do 72 hodín pri nahlásení vady vyžadujúcej si náhradný diel. Pri nedodržaní týchto povinností je dodávateľ povinný zabezpečiť zapožičanie iného prístroja s porovnateľnými technickými parametrami. Nahlásenie vady prístroja objednávateľom prebehne telefonicky alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času závady, typu prístroja a popisu závady. Nástup servisného technika do 24 hodín od nahlásenia poruchy.
17. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
18. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. V prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Technické špecifikácie položky

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota - filtrácia a inteligentný autoadaptívny filter sieťový filter 50/60 Hz, svalový filter 25/35 Hz, filter draftu 0,25/0,5 Hz, LP filter 75,100,150 Hz
Navrhnutá hodnota - filtrácia a inteligentný autoadaptívny filter sieťový filter 50/60 Hz, svalový filter 25/35 Hz, filter draftu 0,5 Hz, LP filter 75,100,150 Hz

Navrhujeme upraviť filter draftu. Hodnotu 0,25 odstrániť. Štandardne býva iba hodnota 0,5Hz.

Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pôvodná hodnota - rozlíšenie displeja min.1024*768
Navrhnutá hodnota - rozlíšenie displeja min.800*480

Navrhujeme upraviť hodnotu rozlíšenia. Pri takto malom displeji je navrhovaný rozdiel zanedbateľný.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

02.08.2021 07:00 — 06.09.2021 15:00

1,00 celok

11 692,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.07.2021 11:49

26.07.2021 11:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.07.2021 12:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 64
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.07.2021 15:34 - Vstupná ponuka 11 692,00 € Cena bez DPH
22.07.2021 07:52 - Najvýhodnejšia ponuka 11 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS