• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2021 09:57
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2021 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2021 10:25

Detail zákazky Z202115945

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2021 09:57
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2021 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2021 10:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2021 10:25

Základné údaje

Z202115945

OF-238883

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5864995

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

46728571

CTRL + C s. r. o.

Lipová 52/6, Partizánske, 95804, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Propagačné predmety

multifunkčné náradie na bicykel, slnečné okuliare, bavlnené ponožky, pumpa na bicykel, vrecúško na telocvik, sklená fľaša, multifunkčná šatka,

  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Multifunkčné náradie na bicykel
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčné náradie na bicykel ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer min. 10 x 6 x 0,2 cm
oceľ áno
otvárač na fľaše, konzervy áno
šesťstranné kľúče áno
plochý skrutkovač áno
pravítko áno
krížový skrutkovač áno
žiletkový nôž áno
rezák áno
motýlikový kľúč áno
putko na opasok áno
gravír loga áno
 2. Slnečné okuliare s korkom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Slnečné okuliare s korkom ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rozmer min. 14 x 14 x 4,5 cm
tampoprint 1+0 na jednu nožičku
UV ochrana min. 400
korkové nožičky áno
 3. Bavlnené ponožky s cyklistickým motívom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bavlnené ponožky s cyklistickým motívom ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kartónovy štítok áno
plnofarebná potlač štítku áno
unisex áno
veľkosť 39-42
 4. Pumpa na bicykel
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pumpa na bicykel ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2 ventily s adaptérom na nafukovanie lôpt, hračiek áno
možnosť montáže na rám bicykla áno
rozmer min. 20,5 x 4,5 x 3 cm
potlač 1+0
 5. Vrecúško na telocvik
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vrecúško na telocvik ks 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
korkové dno áno
materiál polyester
korkový spodok áno
rozmer min. 34 x 0,3 x 42 cm
potlač 1+0
 6. Sklená fľaša
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Sklená fľaša ks 200
objem ml 1000
priemer cm 8,5
rozmer cm 24,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
neoprénové púzdro áno
závesné ramienko áno
potlač sieťotlačou 1+0
 7. Multifunkčná šatka (tunel)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčná šatka (tunel) ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
elastická áno
bavlnená (na krk, na hlavu...) áno
plnofarebná potlač áno
grafický návrh áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky do miesta plnenia a vrátane potrebných úprav grafických návrhov pred gravírom/potlačou.
Dodávateľ doručí objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní  od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie zmluvy.
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta.
Pred samotnou realizáciou potlače predmetu zákazky zašle objednávateľ e-mailom dodávateľovi jednotlivé logá, potrebné ku gravíru a potlači. Dodávateľ predloží objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od zaslania e-mailom finálny návrh jednotlivých položiek na posúdenie grafického dizajnu a odsúhlasenie (napr. umiestnenie, farba a veľkosť potlače/gravíru...). Realizácia zákazky bude možná až po vzájomnom odsúhlasení medzi dodávateľom a objednávateľom prostredníctvom e-mailu.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na  základe preberacieho protokolu/dodacieho listu. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.  Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH.
Dodávateľ je oprávnený faktúrovať len skutočne dodaný predmet zmluvy.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu podľa popisu predmetu zákazky je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
V prípade reklamácie, náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi, znáša dodávateľ.
Dodať nové nepoužívané predmety s kvalitnou potlačou.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený si pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade dodania iného alebo nekompletného tovaru, takýto tovar neprevziať.
Objednávateľ pripúšťa len ponuku spĺňajúcu všetky požiadavky technickej špecifikácie.
Nedodržanie technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou,  t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

02.08.2021 08:00 — 15.08.2021 14:00

1 600,00 ks

4 420,80

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.07.2021 09:57

28.07.2021 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.07.2021 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 165
 101
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.07.2021 12:34 - Vstupná ponuka 4 420,00 € Cena s DPH
28.07.2021 07:38 - Najvýhodnejšia ponuka 4 372,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS