00397610
Technická univerzita v Košiciach
Letná 9, Košice, 04200, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet a stravných lístkov
Stravovanie, stravovacie karty, stravné lístky
Služba, Tovar
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet a stravných lístkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom. |
Elektronickou stravovacou poukážkou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej jednotky/lístka je vo výške 3,90 EUR a je asociovaná ku Stravnej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu. |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov Dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravného lístka: | EUR | 3,90 | ||
Predpokladaný počet stravných lístkov: | ks | 51200 | ||
Predpokladaný počet elektronických stravných kariet: | ks | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Elektronická stravná karta: | obsahuje názov dodávateľa, názov objednávateľa, číslo karty, meno držiteľa, platnosť karty |
Elektronická stravná karta: | obsahuje ochranné vizuálne a technické prvky proti falšovaniu a zneužitiu |
Elektronická stravná karta: | bezhotovostné a bezkontaktné platby bez obmedzenia minimálnej a maximálnej hodnoty platby (do výšky zostatku) |
Elektronická stravná karta: | platnosť minimálne 12 mesiacov od vydania |
Elektronická stravná karta: | akceptácia minimálne v 20 stravovacích zariadení v mestskej časti Prešov |
Elektronická stravná karta: | spravovanie karty zamestnancom prostredníctvom užívateľského profilu na webstránke dodávateľa. |
Elektronická stravná karta: | spravovanie kariet zamestnávateľom prostredníctvom profilu/online prístupu do systému na webstránke dodávateľa |
Elektronická stravná karta: | priradenie hodnoty elektronických stravných lístkov ku kartám cez profil/online systém na webstránke dodávateľa najneskôr do 24 hodín od zadania požiadavky/čiastkovej výzvy |
Stravná poukážka obsahuje: | Názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje: | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje: | Rok platnosti stravnej poukážky |
Knižná väzba | bez väzby |
Stravná poukážka obsahuje: | Nominálnu hodnotu stravného lístka |
Názov |
Držiteľom karty bude zamestnanec. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom priradenia hodnoty poukážok ku kartám. Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo podľa čiastkových objednávok. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo elektronických stravných kariet/lístkov je len predpokladané a objednávateľ má právo nevyčerpať maximálny zmluvný počet elektronických stravných kariet/lístkov. Skutočne odobraté množstvo elektronických stravných kariet a množstvo elektronických stravných lístkov / stravných poukážok počas trvania Rámcovej dohody bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa v objednávkach. Uvedené množstvo elektronických stravných kariet vyjadruje aktuálny počet zamestnancov objednávateľa. |
Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zazmluvného počtu stravných lístkov alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravného lístka až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve. Dodávateľ za zaväzuje dodať elektronické stravné karty do miesta plnenia do 5 pracovných dní odo dňa zadania čiastkovej objednávky prostredníctvom profilu/online prístupu do systému na webstránke dodávateľa. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky/lístka počas platnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotiek sú započítané do provízie dodávateľa. |
Celková cena za stravné lístky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravných lístkov v EUR a výškou provízie v EUR vrátane všetkých poplatkov súvisiacich s dodaním stravných lístkov a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy a poplatky okrem provízie. V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa a to najmä, ale nie výlučne vydanie, aktivácie, deaktivácie, blokovania, personalizáciu, priradenie poukážok a vedenie zamestnaneckých účtov k stravovacím kartám, dodanie do sídla objednávateľa, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, dodanie na miesto plnenia stravných poukážok a všetky súvisiace náklady. |
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní doručiť objednávateľovi rozpis štruktúry ceny vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, príp. ďalšie poplatky) a DPH. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody na svojej webovej stránke vytvorí a objednávateľovi sprístupní profil/online prístup do systému na webstránke dodávateľa, prostredníctvom ktorého bude Objednávateľ oprávnený zadávať: |
a) Čiastkové objednávky pre vydanie elektronických stravných kariet podľa potreby Objednávateľa, |
b) Čiastkové objednávky pre priradenie hodnôt elektronických stravných lístkov podľa potreby Objednávateľa. |
c) Čiastkové objednávky na dodanie stravných poukážok podľa potreby Objednávateľa. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody predloží aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení v mestskej časti Prešov, s ktorými má dodávateľ uzavretú platnú zmluvu o akceptovaní jeho stravných kariet a stravných poukazov. |
Platnosť tejto Rámcovej dohody je 12 kalendárnych mesiacov od dňa uzavretia Rámcovej dohody alebo do vyčerpania zazmluvneného rámca podľa rámcovej dohody, podľa toho čo nastane skôr. |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek dodaných objednávateľovi (priradených k jednotlivým stravným kartám zamestnancov a dodaných stravných poukážok) bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. |
Dobíjanie elektronických stravných kariet prostredníctvom bezplatného portálu objednávateľa sa uskutoční v prvom týždni kalendárneho mesiaca. |
Nedodržanie ktorejkoľvek uvedenej podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zakladá právo objednávateľa odstúpiť od Rámcovej dohody. |
Podmienky neupravené v tejto Rámcovej dohode sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Rámcovej dohody riadne oboznámil s funkčnou, technickou špecifikáciou predmetu zákazky a s osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas na miesto určené v objednávke a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke do 48 hodín od podania objednávky. |
Doba platnosti stravných poukážok vydaných v mesiacoch október, november a december príslušného kalendárneho roka je do konca roka nasledujúceho. |
Bayerova , Štútova 31, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
01.09.2021 00:00 — 31.08.2022 23:59
1,00 JV
199 680,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.07.2021 10:13
02.08.2021 09:00
02.08.2021 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.07.2021 10:23 - Vstupná ponuka | 199 680,00 | € | Cena s DPH |
29.07.2021 12:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 199 679,96 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: