• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2021 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    26.07.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.07.2021 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.07.2021 11:55

Detail zákazky Z202115939

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.07.2021 08:09
  •    Predkladanie ponúk
    26.07.2021 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.07.2021 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.07.2021 11:55

Základné údaje

Z202115939

OF-239010

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5859895

Objednávateľ

36069841

Úrad pre reguláciu sieťových odvetví

Tomášikova 19081/28C, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

43818030

DD21 s.r.o.

Švábska 107, Prešov, 08005, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kompatibilné (alternatívne) a Originálne tonery.

Tonery do laserových tlačiarní, Tonery do kopírovacích strojov, Originálne tonery, Alternatívne tonery.

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne a kompatibilné (alternatívne) tonery.
Funkcia
Dodávateľ dodá originálne, alebo alternatívne tonery do laserových tlačiarní, atramentových tlačiarní a kopírovacích strojov v štandardnej kvalite, dopraví ich na vlastné náklady na odberateľom určené miesto dodania v pracovných dňoch v čase od 07:30 do 15:30. Informácia o druhu požadovaného tonera (originálny alebo alternatívny) je uvedená v technických vlastnostiach každého toneru.
Tonery budú zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu, s označením typu toneru.
Kompatibilné (alternatívne) tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením.
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery a zberné nádoby a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Brother TN-3480 [pre Brother HL-L5100DN, 8000 strán pri 5 % pokrytí] - ORIGINÁL ks 8
006R01160 [pre Xerox WorkCentre 5330V, 30000 strán pri 5 % pokrytí] - ORIGINÁL ks 1
Canon CRG-045H (Bl) [pre Canon i-SENSYS MF635Cx , 2800 strán pri 5 % pokrytí] - ALTERNATÍVNY ks 1
Canon 045 H (Ma) [pre Canon i-SENSYS MF635Cx , 2200 strán pri 5 % pokrytí] - ALTERNATÍVNY ks 2
C531 5K B [pre OKI Colour 531, 5000 strán pri 5 % pokrytí] - ALTERNATÍVNY ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Súčasťou faktúry bude dodací list s jednotkovou cenou každej uvedenej položky.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok súvisiacich s jeho nakladaním a uskladnením. Informácia o druhu požadovaného tonera (originálny alebo alternatívny) je uvedená v technických vlastnostiach každého toneru.
Prevzatie zodpovednosti za opravu tlačiarne v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím kompatibilného toneru je podmienené preskúmaním tlačiarne servisným technikom dodávateľa, ak sa dodávateľ a objednávateľ nedohodnú inak.
Identifikácia poruchy tlačiarne bude pre kupujúceho bezplatná v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru (vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru).
V takomto prípade sa dodávateľ zaväzuje opravu tlačiarne vykonať na vlastné náklady, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. V prípade, ak príčinou poruchy nebola vada toneru, môže si dodávateľ od objednávateľa účtovať primerané náklady na zistenie príčin poškodenia tlačiarne.
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery a zberné nádoby a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bajkalská 27, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

30.07.2021 06:00 — 06.08.2021 14:00

14,00 ks

1 073,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.07.2021 08:09

26.07.2021 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.07.2021 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 555
 87
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.07.2021 11:33 - Vstupná ponuka 1 072,98 € Cena s DPH
26.07.2021 07:01 - Najvýhodnejšia ponuka 1 072,93 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS