• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2021 16:01
  •    Predkladanie ponúk
    06.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.08.2021 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.08.2021 11:05

Detail zákazky Z202115905

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2021 16:01
  •    Predkladanie ponúk
    06.08.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.08.2021 10:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.08.2021 11:05

Základné údaje

Z202115905

OF-238289

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5875887

Objednávateľ

30853915

Národná transfúzna služba SR

Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK

Dodávateľ

47825502

DOMA Prešov, s.r.o.

Petrovanská 34, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bagety

Bagety

  • 15811511-1 - Pripravené sendviče
  • 15800000-6 - Rôzne potravinárske výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bageta šunková
Funkcia
Bageta so šunkou, so zeleninovou oblohou a maslom/nátierkou/dressingom balená individuálne vo fólií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bageta šunková - počet ks 35000
Bageta šunková - hmotnosť g 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Bageta šunková (zloženie) 1.Pšeničná bageta/bagetka, 2.šunka bravčová/kuracia/morčacia, 3.čerstvé živočíšne maslo / nátierka /dressing, 4.čerstvý šalát / sterilizovaná uhorka / paradajka /iná zelenina podľa zloženia.
Bageta šunková (balenie a skladovanie) Balenie vo fólii individuálne každá bagetka. Distribúcia a skladovanie pri teplote +4 až +6 stupňov Celzia. Trvanlivosť minimálne 2 dní od dátumu dodania. Veľkosť balenia minimálne 100g.
Balenie, označovanie, prepravu dodávaného tovaru do miest dodania zabezpečí Dodávateľ podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a hygienických noriem SR Áno
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodávaný predmet zákazky spĺňa najvyššie kvalitatívne parametre určené zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov. Trvanlivosť: minimálne 2 dni od dodania. Áno
 2. Bageta syrová
Funkcia
Bageta so syrom, so zeleninovou oblohou a maslom/nátierkou/dressingom balená individuálne vo fólií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bageta syrová - počet ks 36000
Bageta syrová - hmotnosť g 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Bageta syrová (zloženie) 1.Pšeničná bageta/bagetka, 2.syr (napr. plátkový), 3.čerstvé živočíšne maslo / nátierka /dressing, 4.čerstvý šalát / sterilizovaná uhorka / paradajka /iná zelenina podľa zloženia.
Bageta syrová (balenie a skladovanie) Balenie vo fólii individuálne každá bagetka. Distribúcia a skladovanie pri teplote +4 až +6 stupňov Celzia. Trvanlivosť minimálne 2 dni od dátumu dodania. Veľkosť balenia minimálne 100g.
Balenie, označovanie, prepravu dodávaného tovaru do miest dodania zabezpečí Dodávateľ podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a hygienických noriem SR Áno
Dodávateľ zodpovedá za to, že dodávaný predmet zákazky spĺňa najvyššie kvalitatívne parametre určené zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov. Trvanlivosť: minimálne 2 dni od dodania. Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.) Vrátane dopravy na miesta plnenia. Miesta plnenia: Bratislava 2x, Banská Bystrica, Košice, Trnava, Trenčín, Nové Zámky, Nitra, Žilina, Martin, Prešov, Poprad. Objednávateľ upresní Dodávateľovi do 7 dní od uzatvorenia rámcovej dohody ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky miesta, adresy plnenia predmetu zákazky (Zoznam Pracovísk Objednávateľa - miesta plnenia). Konkrétne miesto dodania bude špecifikované v jednotlivých objednávkach Objednávateľa.
2.) Objednávateľ doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín v zmysle OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa tejto zmluvy Tabuľku na nacenenie (ďalej len "Cenová tabuľka") tovaru. Cena uvedená v tabuľke zahŕňa okrem DPH aj prípadné clo, dopravné náklady a poplatky súvisiace s dodávkou predmetu zákazky počas 12 mesačnej doby, pričom Dodávateľ je ocenenú Cenovú tabuľku povinný zaslať Objednávateľovi do 24 hodín od jej doručenia.
3.) Špecifikácia tovaru vrátane ceny a uvedenia obchodného názvu ponúkaného tovaru pri každej položke tvorí Cenovú tabuľku, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tejto Zmluvy. Predmet Zmluvy bude v priebehu platnosti Zmluvy realizovaný plneniami zmluvných strán v rozsahu podľa potrieb objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto Zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané.
4.) Dodávateľa sa zaväzuje dodávku tovaru realizovať v pondelok a v stredu a vo štvrtok do 07.00 hod. na základe objednávok Objednávateľa, pričom objednávky bude zaslaná Dodávateľovi najneskôr 5 dní pred požadovanou dodávkou tovaru.
5.) Tovar podľa tejto rámcovej dohody bude dodávaný v súlade s bodom 4.) na základe priebežných písomných objednávok Objednávateľa, vrátane objednávok zaslaných faxom alebo e-mailom. Tovar bude v jednotlivých objednávkach špecifikovaný čo do množstva a druhu uvedením typu (názvu) tovaru a počtom kusov, ktoré majú byť dodané aj s požadovaným termínom dodania. V každej objednávke Objednávateľ uvedie aj označenie pracoviska alebo pracovísk Objednávateľa, na ktoré má byť tovar dodaný. Faktúry budú vystavené podľa uskutočnených dodávok.
6.) Balenie, označovanie, prepravu dodávaného tovaru zabezpečí Dodávateľ podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a hygienických noriem SR. Dodávateľ zodpovedá za to, že dodávaný predmet zákazky spĺňa najvyššie kvalitatívne parametre určené zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov.
7.) Zrejmé vady dodaného predmetu zákazky odstráni Dodávateľ na svoje náklady a to najneskôr do 48 hodín od ich zistenia.
8.) Opakované omeškanie Dodávateľa s riadnym dodaním tovaru je dôvodom na odstúpenie od rámcovej dohody. Pre odstúpenie od zmluvy platia ustanovenia §344 a násl. Obchodného zákonníka.
9.) V prípade nedodania celej dodávky, alebo konkrétneho tovaru je Objednávateľ oprávnený objednať tovar u iného dodávateľa a nevystaviť ďalšiu objednávku. Zároveň je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa úhradu vzniknutého rozdielu medzi vysúťaženou kúpnou cenou a cenou predmetu zákazky faktúrovanou iným dodávateľom na základe vystavenej faktúry.
10.) V prípade podozrenia na dodaný predmet zákazky inej (horšej) kvality ako uvádza Objednávateľ v opise a požiadavkách na predmet zákazky je Dodávateľ povinný znášať v plnej výške náklady na vykonaný odborný rozbor v prípade potvrdenia nevyhovujúcej potravinovej komodity.
11.) Dopravu predmetu zákazky na určené miesto Objednávateľom zabezpečuje Dodávateľ na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením tovaru a jeho znehodnotením – (vozidlá s chladiarenskou úpravou).
12.) Originál zaslanej faktúry musí obsahovať potvrdený dodací list o prevzatí tovaru.
13.) Každá dodávka Tovaru bude fakturovaná samostatne. Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je 60 dní.
14.) V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
15.) V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
pokračovanie 15.): zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
16.) Dodávanie tovaru počas trvania rámcovej dohody bude závisieť od priebežných potrieb Objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané množstvá MJ, vyhradzuje si Objednávateľ právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb Objednávateľa. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá MJ ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu
pokračovanie 16.): predmetu zákazky tak,ako je definovaný v Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto rámcovej dohody.
17.) Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v časti "Technická špecifikácia predmetu zákazky" alebo "Osobitné požiadavky na plnenie" bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zákazky.
18.) Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví Dodávateľovi negatívnu referenciu.
19.) Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar v množstve a akosti podľa podmienok tejto rámcovej dohody a spôsobilý na užívanie na obvyklý účel. V prípade, že sa tak nestane, má tovar vady.
20.) Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar iného druhu, ako bol uvedený v objednávke, ako ani tovar po uplynutí dodacej doby podľa tejto rámcovej dohody.
21.) Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.
22.) Dodávateľ je po každej dodávke tovaru povinný vystaviť faktúru v papierovej forme a doručiť ju Objednávateľovi na adresu jeho sídla najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

miestom plnenia sú pracoviská Objednávateľa podľa Zoznamu pracovísk Objednávateľa, Slovenská republika

12

1,00 súbor

71 185,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.07.2021 16:01

06.08.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.08.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 143
 27
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.07.2021 14:22 - Vstupná ponuka 71 185,00 € Cena bez DPH
06.08.2021 09:43 - Najvýhodnejšia ponuka 71 175,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS