17335795
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach
Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK
36294781
ANTES GM, spol. s r.o.
Jilemnického 25, Trenčín, 91101, SVK
kontrola elektropožiarnej signalizácie (EPS), hlasovej signalizácie požiaru (HPS) a komunikačný systém pacient sestra (VCIP)
revízia, kontrola, elektropožiarna signalizácia, hlasové signalizácie požiaru, komunikačný systém pacient sestra
Tovar, Služba
1. kontrola elektrickej požiarnej signalizácie (EPS) SCHRACK
|
|
---|---|
Funkcia |
Výkon technických kontrol, odborných prehliadok /revízií/ a vykonanie servisnej činnosti na slaboprúdových systémoch: Elektrickej požiarnej signalizácie (EPS) SCHRACK v rozsahu: 3x štvrťročná odborná kontrola a prehliadka, 1x ročná /revízia/ systému EPS |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
BMZ Integral IP | ks | 2 | ||
Zálohové Aku 12 V | ks | 4 | ||
Multisenzor hlásiča MTD 533 | ks | 456 | ||
Tlačidlový hlásič MCP 545 | ks | 64 | ||
Vstup/výstup modulu a rel modulu | ks | 46 | ||
Pomocný zdroj | ks | 7 | ||
Zálohové akku k pomocnému zdroju Aku 12 | ks | 14 |
2. kontrola hlasovej signalizácie požiaru (HSP) typu Bosch Paviro
|
|
---|---|
Funkcia |
Výkon technických kontrol, odborných prehliadok /revízií/ a vykonanie servisnej činnosti na slaboprúdových systémoch: Hlasovej požiarnej signalizácie (HSP) BOSCH v rozsahu: 3x štvrťročná odborná kontrola a prehliadka, 1x ročná /revízia/ systému EPS |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
riadiaca jednotka PVA -4CR12 | ks | 1 | ||
smerovač PVA -4R24 | ks | 1 | ||
zosilňovač 2x500W PVA 2P500 | ks | 3 | ||
nabíjač PLN 24 CH12 | ks | 1 | ||
Zálohové akku 12V/105Ah | ks | 2 | ||
skrinkový reproduktor WA 06-165/T EN 54 | ks | 207 | ||
stropný reproduktor LC3-UC06E | ks | 146 |
3. kontrola komunikačného systému pacient-sestra (VCIP)
|
|
---|---|
Funkcia |
Výkon technických kontrol, odborných prehliadok /revízií/ a vykonanie servisnej činnosti na slaboprúdových systémoch: Komunikačný systém pacient-sestra VCIP v rozsahu : 1x ročná /revízia/ systému VCIP. |
- kontrola funkčnosti ovládacích zariadení, zariadení zobrazujúce jednotlivé stavy a doplňujúcich zariadení, |
- kontrola povrchu a vnútorného priestoru ústredne, utesnenie, kontrola spojov, |
- kontrola napätia dodávaného napájacími zariadeniami, záložných akumulátorov, prepojenia zariadení, |
- kontrola funkčnosti parametrov komunikačných prvkov, kontrola pätíc, vizuálna a mechanická kontrola |
- funkčná skúška prenosu poplachových a poruchových. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Riadiaca jednotka MC-IP-D | ks | 1 | ||
Switch ST Switch | ks | 1 | ||
Prepínač SW19-24 | ks | 16 | ||
Sesterský terminál ST-TOUCH | ks | 6 | ||
Pacientsky terminál PAT | ks | 24 | ||
Intercom terminál ICT-IP | ks | 3 | ||
Komunikačný terminál KMT | ks | 26 | ||
Pacientske tlačidlo BT-B | ks | 54 | ||
Pacientske tiahlo ZTB-IO | ks | 19 |
Názov |
Pozáručný servis systému EPS, HSP a VCIP v rozsahu 12 mesiacov zahŕňa : |
- Vykonať kontroly v zmysle platných noriem a predpisov v stanovených časových intervaloch automaticky, bez vyzvania objednávateľa. |
- Spracovať o vykonaných odborných prehliadkach a kontrolách zariadení a prvkov písomnú správu v 2 rovnopisoch, z toho 1 výtlačok pre zhotoviteľa a 1 pre objednávateľa. |
- Zhotoviteľ je povinný všetky zásahy do systému uviesť písomne v prevádzkovej knihe a prípadné zmeny zaznamenať v projektovej dokumentácii. |
- Zhotoviteľ dohodne termín vykonania technických kontrol s objednávateľom minimálne tri dni vopred telefonicky, faxom resp. e-mailom. |
- Zhotoviteľ vykoná zápis do prevádzkovej knihy ihneď po vykonaní pravidelnej kontroly. |
- Zhotoviteľ zabezpečí najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy povereným pracovníkom objednávateľa, príchod servisného pracovníka zhotoviteľa do objektu objednávateľa a vykoná následnú opravu. V prípade, že zhotoviteľ nedodrží dohodnutý termín opravy a môžu z titulu včasného neodstránenia poruchy vzniknúť ďalšie škody, je objednávateľ oprávnený zabezpečiť nevyhnutný servisný zásah inou organizáciou na náklady zhotoviteľa bez straty záruky. |
- Na vykonanú mimozáručnú opravu poskytne zhotoviteľ objednávateľovi 6 mesačnú záručnú lehotu na vykonanú prácu a min. 24 mesiacov na dodaný materiál. |
- Objednávateľ požaduje preškolenie obslužného personálu na prevádzku a kontrolu EPS HSP a VCIP. |
- Zhotoviteľ zodpovedá za čistotu a poriadok v súvislosti s výkonom predmetu prác. |
- Zhotoviteľ odstráni na vlastné náklady odpady, ktoré sú výsledkom jeho prác a zlikviduje ich v súlade so zákonom o odpadoch. Poverení pracovníci zhotoviteľa sú povinní sa pohybovať a zdržovať v priestoroch objednávateľa iba v nevyhnutne potrebnom rozsahu k výkonu predmetu tejto zmluvy. |
- Zhotoviteľ je povinný zaistiť kvalifikovaných pracovníkov pre realizáciu predmetu zmluvy v zmysle platných právnych predpisov a technických noriem. |
- Zhotoviteľ vykoná odstránenie nedostatkov a závad, ktoré zistí pri pravidelných kontrolách a revíziách (náhradné diely nie sú súčasťou); rovnako tak odstránenie nahlásených technických porúch (náhradné diely nie sú súčasťou). |
- Zhotoviteľ je povinný zachovať mlčanlivosť o zistených bezpečnostných opatreniach, úpravách a vykonaných opravách na zariadení objednávateľa. Mlčanlivosť platí aj po ukončení zmluvného vzťahu medzi objednávateľom a dodávateľom. |
Osobitné požiadavky na plnenie: |
- V cene je zahrnutý výkon prác pri odskúšaní, premeraní, skontrolovaní, prevedení funkčnosti systémov a cestovných nákladov. |
- Materiálové náklady nutné k oprave spojené s plnením zmluvy po záručnej dobe budú vymenené a fakturované na základe dodatočne vystavenej objednávky objednávateľom. Mzdové a režijné náklady na vykonanie servisu a opráv sú súčasťou zmluvy (t.j. nebudú dodatočne fakturované). |
- Právo fakturovať vzniká zhotoviteľovi dňom potvrdenia vykonanej činnosti oprávneným zástupcom. |
- Faktúra je splatná minimálne 60 dní od jej doručenia objednávateľovi poštou alebo elektronicky. |
- Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak nebude vystavená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju v lehote splatnosti zhotoviteľovi na prepracovanie spolu s popisom výhrad. Týmto prestáva platiť pôvodný termín splatnosti faktúry a objednávateľ nie je v omeškaní. Nová lehota splatnosti faktúry začína plynúť dňom doručenia prepracovanej faktúry. |
- Objednávateľ má právo na zmluvnú pokutu vo výške 0,02% z ceny predmetu zmluvy, ak nevykoná odbornú prehliadku, alebo servisný zásah v rozsahu dohodnutom v tejto zmluve. |
- Zhotoviteľ má právo v prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry podľa tejto zmluvy na úrok z omeškania vo výške 0,02% z dlžnej sumy za každý deň omeškania. |
- Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy kópiu osobitného oprávnenia o odbornej spôsobilosti na inštaláciu, servis, opravy a kontrolu zariadení EPS typ SCHRACK, HSP typ Bosch Paviro a na komunikačný systém pacient-sestra VICP. Toto oprávnenie musí byť platné počas trvania zmluvy. Porušenie tejto povinnosti bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
- Vykonávanie predmetu zákazky musí byť v súlade s požiadavkami: |
1. Zákona NR SR č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov. |
2. Vyhlášky MV SR č. 94/2004 Z. z., ktorou sa stanovujú technické požiadavky na protipožiarnu bezpečnosť pri výstavbe a užívaní stavieb v znení neskorších predpisov. |
3. Vyhlášky MV SR č. 726/2002 Z. z., ktorou sa vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia pravidelnej kontroly v znení neskorších predpisov. |
4. Zákona NR SR č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci neskorších predpisov. |
5. Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov. |
6. STN 33 1500 Elektrotechnické predpisy. Revízie elektrických zariadení. |
7. V súlade s platnými STN (napr. 332000-4-41, ........) |
Zmluva na dobu určitú: 12 mesiacov |
Poskytnutie HOT LINE služby (tel. linka) pre evidenciu a nahlasovanie servisných požiadaviek 24 hodín denne |
Poskytovanie servisných služieb Základná doba 8:00 – 14:00 v pracovných dňoch (Pri odstraňovaní poruchy podľa dohody) |
Nástup na servisný zásah v prípade neplánovanej poruchy do 24 hodín od nahlásenia |
Požadovaná doba na odstránenie technickej poruchy systému do 48 hodín od nahlásenia |
Rozpis vykonania kontrol: mesiac, v ktorom sa požaduje vykonať kontrolu |
Štvrťročná kontrola EPS a HSP: august 2021, november 2021, február 2022 |
Ročná kontrola EPS a HSP: máj 2022 |
Ročná kontrola systému VCIP: august 2021 |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nemocničná 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
01.08.2021 13:17 — 31.07.2022 13:17
1,00 súhrn služieb
7 050,75
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.07.2021 13:24
23.07.2021 14:18
23.07.2021 14:33
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.07.2021 10:13 - Vstupná ponuka | 7 000,00 | € | Cena bez DPH |
22.07.2021 14:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 6 998,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: