• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2021 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    23.07.2021 14:18
  •    Ukončenie zákazky
    23.07.2021 14:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.07.2021 15:10

Detail zákazky Z202115890

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2021 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    23.07.2021 14:18
  •    Ukončenie zákazky
    23.07.2021 14:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.07.2021 15:10

Základné údaje

Z202115890

OF-238753

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5857907

Objednávateľ

17335795

Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach

Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

36294781

ANTES GM, spol. s r.o.

Jilemnického 25, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

kontrola elektropožiarnej signalizácie (EPS), hlasovej signalizácie požiaru (HPS) a komunikačný systém pacient sestra (VCIP)

revízia, kontrola, elektropožiarna signalizácia, hlasové signalizácie požiaru, komunikačný systém pacient sestra

  • 31625200-5 - Požiarne poplašné systémy
  • 34942000-2 - Signalizačné zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. kontrola elektrickej požiarnej signalizácie (EPS) SCHRACK
Funkcia
Výkon technických kontrol, odborných prehliadok /revízií/ a vykonanie servisnej činnosti na slaboprúdových systémoch: Elektrickej požiarnej signalizácie (EPS)  SCHRACK v rozsahu: 3x štvrťročná odborná kontrola a prehliadka, 1x ročná /revízia/ systému EPS
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
BMZ Integral IP ks 2
Zálohové Aku 12 V ks 4
Multisenzor hlásiča MTD 533 ks 456
Tlačidlový hlásič MCP 545 ks 64
Vstup/výstup modulu a rel modulu ks 46
Pomocný zdroj ks 7
Zálohové akku k pomocnému zdroju Aku 12 ks 14
 2. kontrola hlasovej signalizácie požiaru (HSP) typu Bosch Paviro
Funkcia
Výkon technických kontrol, odborných prehliadok /revízií/ a vykonanie servisnej činnosti na slaboprúdových systémoch: Hlasovej požiarnej signalizácie (HSP) BOSCH  v rozsahu: 3x štvrťročná odborná kontrola a prehliadka, 1x ročná /revízia/ systému EPS
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
riadiaca jednotka PVA -4CR12 ks 1
smerovač PVA -4R24 ks 1
zosilňovač 2x500W PVA 2P500 ks 3
nabíjač PLN 24 CH12 ks 1
Zálohové akku 12V/105Ah ks 2
skrinkový reproduktor WA 06-165/T EN 54 ks 207
stropný reproduktor LC3-UC06E ks 146
 3. kontrola komunikačného systému pacient-sestra (VCIP)
Funkcia
Výkon technických kontrol, odborných prehliadok /revízií/ a vykonanie servisnej činnosti na slaboprúdových systémoch: Komunikačný systém pacient-sestra VCIP v rozsahu : 1x ročná /revízia/ systému VCIP.
- kontrola funkčnosti ovládacích zariadení, zariadení zobrazujúce jednotlivé stavy a doplňujúcich zariadení,
- kontrola povrchu a vnútorného priestoru ústredne, utesnenie, kontrola spojov,
- kontrola napätia dodávaného napájacími zariadeniami, záložných akumulátorov, prepojenia zariadení,
- kontrola funkčnosti parametrov komunikačných prvkov, kontrola pätíc, vizuálna a mechanická kontrola
- funkčná skúška prenosu poplachových a poruchových.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Riadiaca jednotka MC-IP-D ks 1
Switch ST Switch ks 1
Prepínač SW19-24 ks 16
Sesterský terminál ST-TOUCH ks 6
Pacientsky terminál PAT ks 24
Intercom terminál ICT-IP ks 3
Komunikačný terminál KMT ks 26
Pacientske tlačidlo BT-B ks 54
Pacientske tiahlo ZTB-IO ks 19
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Pozáručný servis systému EPS, HSP a VCIP v rozsahu 12 mesiacov zahŕňa :
- Vykonať kontroly v zmysle platných noriem a predpisov v stanovených časových intervaloch automaticky, bez vyzvania objednávateľa.
- Spracovať o vykonaných odborných prehliadkach a kontrolách zariadení a prvkov písomnú správu v 2 rovnopisoch, z toho 1 výtlačok pre zhotoviteľa a 1 pre objednávateľa.
- Zhotoviteľ je povinný všetky zásahy do systému uviesť písomne v prevádzkovej knihe a prípadné zmeny zaznamenať v projektovej dokumentácii.
- Zhotoviteľ dohodne termín vykonania technických kontrol s objednávateľom minimálne tri dni vopred telefonicky, faxom resp. e-mailom.
- Zhotoviteľ vykoná zápis do prevádzkovej knihy ihneď po vykonaní pravidelnej kontroly.
- Zhotoviteľ zabezpečí najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy povereným pracovníkom objednávateľa, príchod servisného pracovníka zhotoviteľa do objektu objednávateľa a vykoná následnú opravu. V prípade, že zhotoviteľ nedodrží dohodnutý termín opravy a môžu z titulu včasného neodstránenia poruchy vzniknúť ďalšie škody, je objednávateľ oprávnený zabezpečiť nevyhnutný servisný zásah inou organizáciou na náklady zhotoviteľa bez straty záruky.
- Na vykonanú mimozáručnú opravu poskytne zhotoviteľ objednávateľovi 6 mesačnú záručnú lehotu na vykonanú prácu a min. 24 mesiacov na dodaný materiál.
- Objednávateľ požaduje preškolenie obslužného personálu na prevádzku a kontrolu EPS HSP a VCIP.
- Zhotoviteľ zodpovedá za čistotu a poriadok v súvislosti s výkonom predmetu prác.
- Zhotoviteľ odstráni na vlastné náklady odpady, ktoré sú výsledkom jeho prác a zlikviduje ich v súlade so zákonom o odpadoch. Poverení pracovníci zhotoviteľa sú povinní sa pohybovať a zdržovať v priestoroch objednávateľa iba v nevyhnutne potrebnom rozsahu k výkonu predmetu tejto zmluvy.
- Zhotoviteľ je povinný zaistiť kvalifikovaných pracovníkov pre realizáciu predmetu zmluvy v zmysle platných právnych predpisov a technických noriem.
- Zhotoviteľ vykoná odstránenie nedostatkov a závad, ktoré zistí pri pravidelných kontrolách a revíziách (náhradné diely nie sú súčasťou); rovnako tak odstránenie nahlásených technických porúch (náhradné diely nie sú súčasťou).
- Zhotoviteľ je povinný zachovať mlčanlivosť o zistených bezpečnostných opatreniach, úpravách a vykonaných opravách na zariadení objednávateľa. Mlčanlivosť platí aj po ukončení zmluvného vzťahu medzi objednávateľom a dodávateľom.
Osobitné požiadavky na plnenie:
- V cene je zahrnutý výkon prác pri odskúšaní, premeraní, skontrolovaní, prevedení funkčnosti systémov a cestovných nákladov.
- Materiálové náklady nutné k oprave spojené s plnením zmluvy po záručnej dobe budú vymenené a fakturované na základe dodatočne vystavenej objednávky objednávateľom. Mzdové a režijné náklady na vykonanie servisu a opráv sú súčasťou zmluvy (t.j. nebudú dodatočne fakturované).
- Právo fakturovať vzniká zhotoviteľovi dňom potvrdenia vykonanej činnosti oprávneným zástupcom.
- Faktúra je splatná minimálne 60 dní od jej doručenia objednávateľovi poštou alebo elektronicky.
- Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak nebude vystavená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju v lehote splatnosti zhotoviteľovi na prepracovanie spolu s popisom výhrad. Týmto prestáva platiť pôvodný termín splatnosti faktúry a objednávateľ nie je v omeškaní. Nová lehota splatnosti faktúry začína plynúť dňom doručenia prepracovanej faktúry.
- Objednávateľ má právo na zmluvnú pokutu vo výške 0,02% z ceny predmetu zmluvy, ak nevykoná odbornú prehliadku, alebo servisný zásah v rozsahu dohodnutom v tejto zmluve.
- Zhotoviteľ má právo v prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry podľa tejto zmluvy na úrok z omeškania vo výške 0,02% z dlžnej sumy za každý deň omeškania.
- Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy kópiu osobitného oprávnenia o odbornej spôsobilosti na inštaláciu, servis, opravy a kontrolu zariadení EPS typ SCHRACK, HSP typ Bosch Paviro a na komunikačný systém pacient-sestra VICP. Toto oprávnenie musí byť platné počas trvania zmluvy. Porušenie tejto povinnosti bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy.
- Vykonávanie predmetu zákazky musí byť v súlade s požiadavkami:
1. Zákona NR SR č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov.
2. Vyhlášky MV SR č. 94/2004 Z. z., ktorou sa stanovujú technické požiadavky na protipožiarnu bezpečnosť pri výstavbe a užívaní stavieb v znení neskorších predpisov.
3. Vyhlášky MV SR č. 726/2002 Z. z., ktorou sa vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia pravidelnej kontroly v znení neskorších predpisov.
4. Zákona NR SR č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci neskorších predpisov.
5. Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov.
6. STN 33 1500 Elektrotechnické predpisy. Revízie elektrických zariadení.
7. V súlade s platnými STN (napr. 332000-4-41, ........)
Zmluva na dobu určitú: 12 mesiacov
Poskytnutie HOT LINE služby (tel. linka) pre evidenciu a nahlasovanie servisných požiadaviek 24 hodín denne
Poskytovanie servisných služieb Základná doba 8:00 – 14:00 v pracovných dňoch (Pri odstraňovaní poruchy podľa dohody)
Nástup na servisný zásah v prípade neplánovanej poruchy do 24 hodín od nahlásenia
Požadovaná doba na odstránenie technickej poruchy systému do 48 hodín od nahlásenia
Rozpis vykonania kontrol: mesiac, v ktorom sa požaduje vykonať kontrolu
Štvrťročná kontrola EPS a HSP: august 2021, november 2021, február 2022
Ročná kontrola EPS a HSP: máj 2022
Ročná kontrola systému VCIP: august 2021
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

01.08.2021 13:17 — 31.07.2022 13:17

1,00 súhrn služieb

7 050,75

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.07.2021 13:24

23.07.2021 14:18

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.07.2021 14:33

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 690
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.07.2021 10:13 - Vstupná ponuka 7 000,00 € Cena bez DPH
22.07.2021 14:50 - Najvýhodnejšia ponuka 6 998,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS