• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2021 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2021 09:57
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2021 10:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2021 10:50

Detail zákazky Z202115868

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2021 10:06
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2021 09:57
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2021 10:36
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2021 10:50

Základné údaje

Z202115868

OF-238947

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5862443

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

45329478

ŠTÝL EU s.r.o.

Vyšný Kazimír 23, Vyšný Kazimír, 09409, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy vysokozdvižných vozíkov

Servis vozidiel, opravy vozidiel, údržba vozidiel

  • 50530000-9 - Opravy a údržba strojov
  • 42415110-2 - Vysokozdvižné vozíky

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy vysokozdvižných vozíkov DVHM 3222T, BVHM 1622
Funkcia
Súťaž je určená na stanovenie ceny za jednu normohodinu s DPH
servis vysokozdvižných vozíkov v súlade s pokynmi výrobcu pre dané vozidlo
nepravidelný servis
mechanické práce (oprava a údržba konkrétnych častí strojov )
diagnostika
použitie originálnych náhradných dielov a príslušenstva pre značky DESTA DVHM 3222T, BVHM 1622
protokolárne prevzatie vozidla u dodávateľa služby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lehota, v ktorej musí byť vozidlo prevzaté od obdržania objednávky hod 48
Zľava z ceny originálnych náhradných dielov a príslušenstva, voči cene uvedenej v oficiálnych aktuálnych cenníkov percento 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Miesto plnenia u dodávateľa služby
Spôsob stanovenia ceny predmetu zákazky uchádzačom:
- 1 normohodina - stanovená jednotka cenou práce (1 normohodina / cena prace v EUR s DPH). 1 normohodina cena s DPH
Jednotlivé úkony budú realizované na základe objednávky vystavenej obstarávateľom
Po zistení porúch a iných nutných prác s spojené s opravou vysokozdvižných vozíkov DVHM 3222T, BVHM 1622 bude spracovaný zoznam dielov a pracovných náplní systémov a následne schvaľovaný objednávateľom.
Uplatnenie reklamácie opravy do 48 hod.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť zoznam kontaktných osôb do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť v elektronickej forme oficiálny aktuálny cenník originálnych náhradných dielov do 24 hodín od požiadavky.
Dodávateľ vykoná servis, opravy, údržbu (ďalej len „ servis“) vozidla na základe objednávky objednávateľa.
Po prevzatí vozidla, dodávateľ predbežne ocení servis, na základe odhadovaného množstva hodinových sadzieb mechanických a elektrikárskych prác a na základe odhadovaného množstva súvisiaceho materiálu v zmysle oficiálneho, aktuálneho cenníka.
Dodávateľ musí dodržať množstvo odpracovaných hodín stanovené výrobcom na jednotlivé úkony.
Požaduje sa používať originálne náhradné diely, v prípade ekvivalentných riešení je potrebný súhlas objednávateľa.
Dodávateľ predbežné ocenenie elektronickou formou odsúhlasí s kontaktnou osobou objednávateľa.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí servisovaného vozidla objednávateľom na základe skutočného vykonaného množstva hodín mechanických a elektrikárskych prác a na základe skutočného použitia množstva súvisiaceho materiálu.
Faktúra musí obsahovať okrem zákonom stanovených údajov aj stav tachometra v dobe vykonávania servisu a údaje o použitom materiáli.
Skutočná fakturovaná cena servisu nesmie presiahnuť predbežné ocenenie.
Dodávateľ vystavenú faktúru zašle objednávateľovi poštou na adresu jeho sídla.
Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať toľko služieb, koľko bude aktuálne potrebovať a do výšky vyčlenených finančných prostriedkov.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvné vzťahy neupravené v tejto zmluve sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka.
Servisné práce zahŕňajú najmä: najmä opravy a výmena jednotlivých častí stroja
Ukončenie zmluvy môže nastať:- riadnym splnením predmetu zákazky,- dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode,- výpoveďou, výpovedná doba je jeden mesiac a výpovedná lehota plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Vypovedať zmluvu je možné aj bez udania dôvodu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že by sa z objektívnych dôvodov jej ďalším plnením dostal do rozporu so zákonom o verejnom obstarávaní.
Splatnosť faktúry po vykonaní opravy je 30 dní.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dopravné krídlo Kuchyňa, 90052 Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

30.07.2021 10:00 — 30.09.2021 10:00

2,00 ks

2 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

20.07.2021 10:06

27.07.2021 09:57

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.07.2021 10:12

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 507
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.07.2021 08:37 - Vstupná ponuka 1 999,80 € Cena s DPH
27.07.2021 09:40 - Najvýhodnejšia ponuka 1 989,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS