• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2021 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2021 15:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2021 15:50

Detail zákazky Z202115851

  •    Vyhlásenie zákazky
    20.07.2021 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    27.07.2021 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    27.07.2021 15:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.07.2021 15:50

Základné údaje

Z202115851

OF-238731

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5862435

Objednávateľ

36603350

Východoslovenský onkologický ústav, a.s.

Rastislavova 43, Košice, 04191, SVK

Dodávateľ

36205214

KOSIT a.s.

Rastislavova 98, Košice, 04346, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odvoz a likvidácia odpadu

odpad, likvidácia, zber, preprava, prenájom nádob na separovaný odpad

  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90524400-0 - Zber, doprava a likvidácia nemocničného odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odvoz a likvidácia odpadu
Funkcia
Odvoz a likvidácia obyčajného zdravotného odpadu nepodliehajúceho osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy (180104) , skla (150103) a plastov (150102).
Odpad 180 104 - 2ks VKK vo vlastníctve objednávateľa, frekvencia vývozu 3x / týždeň, resp. podľa potreby: objednanie vývozu mailom, telefonicky.
Odpad 180 104 - predpokladané množstvo odpadu - 52 ton za rok
Odpad 180 104 - uviesť celkovú cenu, vrátane všetkých nákladov za vývoz a zneškodnenie 1 tony odpadu
Odpad 150 102 -prenájom 3 ks 1100L zberných nádob - uviesť cenu prenájmu mesiac/kus
Odpad 150 102 - frekvencia vývozu: 1x / týždeň, resp. podľa potreby: objednanie vývozu mailom, telefonicky.
Odpad 150 102 - uviesť cenu za jeden vývoz vrátane všetkých nákladov, súvisiacich s odvozom a zneškodnením odpadu
Odpad 150 103 -prenájom 1 ks 1100L zbernej nádoby - uviesť cenu prenájmu mesiac/kus
Odpad 150 103 - frekvencia vývozu: 1x /mesiac, resp. podľa potreby: objednanie vývozu mailom, telefonicky.
Odpad 150 103 - uviesť cenu za jeden vývoz vrátane všetkých nákladov, súvisiacich s odvozom a zneškodnením odpadu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zneškodnenie odpadu 180 104 tona/rok 52
Vývoz odpadu 180 104 vývoz/rok 156
Prenájom zberných nádob na zber plastov KS 3
Zber separovaného odpadu z plastov tona/rok 3
Odvoz separovaného odpadu z plastov vývoz/rok 78
Prenájom zberných nádob na zber skla KS 1
Zber separovaného odpadu zo skla tona/rok 1,2
Odvoz separovaného odpadu zo skla vývoz/rok 12
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred plnením, predložiť Objednávateľovi, v originálnom vyhotovení, platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia o registrácii dodávateľa v registri právnických osôb, ktoré ho oprávňuje Zmluvu plniť.
Dodávateľ je, do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy, pred plnením, povinný predložiť Objednávateľovi, v originálnom vyhotovení, certifikát kvality, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality služby, min.:
Požaduje sa predložiť podrobný položkový rozpočet s uvedením jednotkových cien do 3 pracovných dní od uzavretia Zmluvy.
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady ako aj náklady Dodávateľa na dopravu potrebné na uspokojivé poskytnutie služby.
Služba zahŕňa aj zabezpečenie poriadku po vysypaní nádob.
Dodávateľ je od momentu prevzatia odpadu na prepravu zodpovedný za manipuláciu s týmto odpadom.
Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi kontajnery a nádoby na miesta plnenia oznámené Objednávateľom v stave spôsobilom na ich užívanie, do 3 pracovných dní odo dňa doručenia písomného oznamu s adresami miest plnenia.
Dodávateľ je povinný na vlastné náklady odstraňovať prípadné poškodenia na kontajneroch a nádobách znemožňujúce ich riadne užívanie.
Objednávateľ sa zaväzuje prenajaté kontajnery a nádoby užívať spôsobom na to určeným a nevykonávať žiadne úpravy prenajatých kontajnerov a nádob.
Objednávateľ je oprávnený požadovať plnenie v rozsahu zodpovedajúcim aktuálnym podmienkam, t.j. aj v menšom alebo väčšom rozsahu ako je uvedené v technickej špecifikácii.
V prípade požiadavky objednávateľa zvýšiť alebo znížiť plnenie uvedené v technickej špecifikácii, je Objednávateľ povinný písomne predložiť Dodávateľovi takúto požiadavku.
Dodávateľ je povinný akceptovať požiadavku Objednávateľa na zvýšenie respektíve zníženie rozsahu plnenia.
V prípade, že dôjde k zvýšeniu alebo zníženiu rozsahu plnenia, peňažné plnenie bude vychádzať z jednotkových cien za položku uvedených v položkovom rozpočte.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 1.8.2021 do 31.7.2022
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ v jeho mene zabezpečil všetky potrebné hlásenia vyžadované platnou legislatívou SR.
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služieb podľa tejto Zmluvy dodržiavať všeobecne záväzné protipožiarne a bezpečnostné prepisy.
Dodávateľ je povinný viesť evidenciu stanovištia odpadových nádob so skutočnou frekvenciou vývozov ako podklad pre fakturáciu.
Dodávateľ je povinný bezodkladne odstrániť znečistenie z verejného priestranstva, stanovišťa zberných nádob alebo iného priestranstva a ich okolia, ktoré vzniklo v dôsledku premiestňovania alebo vyprázdňovania odpadových nádob.
Dodávateľ sa zaväzuje, že na základe výzvy Objednávateľa bezodkladne uzavrie zmluvu o zbere a odvoze,  s oprávnenou organizáciou zodpovednosti výrobcov pre obaly, s ktorou bude mať Objednávateľ zmluvný vzťah.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť zhodnotenie odpadu v zariadeniach, ktoré si na tento účel zabezpečí, a to v zmysle platnej právnej úpravy.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávku/y/ medzi zmluvnými stranami nie je možné postúpiť inému, iba za predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým dôjde k postúpeniu pohľadávky v rozpore s touto dohodu zmluvných strán, je neplatný. Súhlas objednávateľa/kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za poskytnutie služby  najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po poskytnutí služby. Prílohou faktúr musí byť potvrdený dodací list.
Daňové doklady bude dodávateľ zasielať elektronicky na adresu objednávateľa.
Názov Upresnenie
Predmet zákazky bude nacenený podľa podrobného položkového rozpočtu
Splatnosť faktúr 30 dní
Spôsob fakturácie raz mesačne a to na základe skutočného objemu odvezeného odpadu
Obsah faktúr zákonné náležitosti, špecifikácia poskytnutých služieb podľa položkového rozpočtu a súhrn
Cena za prenájom zberných nádob zahŕňa aj ich dovoz a ich uloženie na objednávateľom určené miesto
Cena za odvezenú mernú jednotku odpadu zahŕňa všetky náklady spojené s odvozom, vrátane manipulačných poplatkov
Poplatky za uloženie odpadu sú zahrnuté v cene predmetu zákazky
Zákonné poplatky nie sú zahrnuté v cene predmetu zákazky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice, Košický, Slovenská republika

01.08.2021 09:00 — 31.07.2022 09:00

1,00 ks

14 999,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

20.07.2021 08:19

27.07.2021 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.07.2021 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 237
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.07.2021 08:49 - Vstupná ponuka 14 999,00 € Cena bez DPH
27.07.2021 09:23 - Najvýhodnejšia ponuka 14 990,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS