• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.07.2021 17:48
  •    Predkladanie ponúk
    23.07.2021 17:41
  •    Ukončenie zákazky
    26.07.2021 09:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.07.2021 09:25

Detail zákazky Z202115821

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.07.2021 17:48
  •    Predkladanie ponúk
    23.07.2021 17:41
  •    Ukončenie zákazky
    26.07.2021 09:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.07.2021 09:25

Základné údaje

Z202115821

OF-238860

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5859879

Objednávateľ

37966456

Správa zariadení sociálnych služieb

Janského 680/7, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

43860125

Pow-en a.s.

Prievozská 4B, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Združená dodávka elektrickej energie

Elektrická energia, distribúcia elektrickej energie

  • 09310000-5 - Elektrická energia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Združená dodávka elektrickej energie
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie na 12 kalendárnych mesiacov (01.08.2021 až 31.07.2022) do desiatich odberných miest špecifikovaných odberateľom vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa v OM a zabezpečenie distribúcie v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS.
Dodávka elektrickej energie vrátane distribučných služieb musí zodpovedať technickým podmienkam a prevádzkovému poriadku PDS a musí byť v súlade s platnými právnymi predpismi SR (zákon č.251/2012 Z. z. o energetike a platnou vyhláška ÚRSO č. 423/2013 ktorou sa mení a dopĺňa vyhláška
24/2013 Z.z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaná ročná spotreba 1.OM EIC 24ZZS4067694000M MWh 289
Veľkosť hlavného ističa 1.OM Ampér 3x250
Predpokladaná ročná spotreba 2.OM EIC 24ZZS4078809000K MWh 101
Veľkosť hlavného ističa 2.OM Ampér 3x200
Predpokladaná ročná spotreba 3.OM EIC 24ZZS40000124645 MWh 2,1
Veľkosť hlavného ističa 3.OM Ampér 3x20
Predpokladaná ročná spotreba 4.OM EIC 24ZZS6108181000I MWh 1,5
Veľkosť hlavného ističa 4.OM Ampér 3x20
Predpokladaná ročná spotreba 5.OM EIC 24ZZS6108182000D MWh 0,4
Veľkosť hlavného ističa 5.OM Ampér 1x20
Predpokladaná ročná spotreba 6.OM EIC24ZZS4069842000W MWh 0,6
Veľkosť hlavného ističa 6.OM Ampér 1x20
Predpokladaná ročná spotreba 7.OM EIC 24ZZS4082287000Q MWh 53
Veľkosť hlavného ističa 7.OM Ampér 3x100
Predpokladaná ročná spotreba 8.OM EIC 24ZZS4000047325D MWh 1,8
Veľkosť hlavného ističa 8.OM Ampér 3x20
Predpokladaná ročná spotreba 9.OM EIC 24ZZS40000476235 MWh 0,6
veľkosť hlavného ističa 9.OM Ampér 3x20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Žiadaný produkt jednotarif
Distribučná sadzba C2-X3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
V tejto časti uvedené osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy tvoria súčasť Všeobecných zmluvných podmienok pre EKS (ďalej len "VZP") a osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (ďalej len "OUEP"), ktoré sú uvedené v Obchodných podmienkach elektronického trhoviska (OPET).
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať elektrinu do desiatich odberných miest podľa špecifikácie objednávateľa za podmienok dohodnutých v zmluve, obchodných podmienok ET (OPET) a všeobecných obchodných podmienok dodávateľa (pokiaľ nie sú v rozpore s OPET).
V prípade rozporu so VZP a OUEP majú tieto osobitné požiadavky na plnenie predmetu zmluvy prednosť pred takými odlišnými ustanoveniami VZP a OUEP.
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať za odberateľa zodpovednosť za odchýlku za odberné miesta voči zúčtovateľovi odchýlok v plnom rozsahu.
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre odberateľa distribúciu elektriny a služby spojené s dodávkou elektriny.
Odberateľ sa zaväzuje dodanú elektrinu odoberať a zaplatiť za dodávku elektriny a za distribučné služby cenu podľa zmluvy.
Dodaná elektrina je taká, ktorá prešla meradlami v OM v množstve, ktoré dodávateľovi poskytol PDS.
Deň začiatku dodávky : 01.08.2021 o 00.00 hod. SEČ
Deň skončenia dodávky : 31.07.2022 o 24.00 hod. SEČ
Dodávateľ v zmluve uvedie EIC kódy všetkých OM.
Ponúknutá cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa za deväť odberných miest za 12 mesiacov : cenu za predpokladané množstvo elektriny, cenu za spotrebnú daň, cenu za distribúciu a prenos, príp. cenu za iné náklady dodávateľa.
Cena za elektrinu bude fakturovaná v mene EUR.
Cena za distribúciu a systémové služby je regulovaná a schvaľovaná ÚRSO.
Ak sa počas plnenia zmluvy zmení cenové rozhodnutie ÚSRO, dodávateľ to musí písomne oznámiť objednávateľovi.
Ak sa zmenia počas plnenia zmluvy ceny rozhodnutím ÚRSO, dane a poplatky štátom určené, budú upravené dodatkom k zmluve.
Zúčtovacím a fakturačným obdobím pre všetkých desať odberných miest je jeden kalendárny rok.
Platba za zmluvné plnenie za všetky odberné miesta (okrem OM č.1 a OM č.8) sa bude realizovať mesačne na základe faktúr za opakované plnenie v sume 100% predpokladaného mesačného odberu. Faktúra musí obsahovať predpokladané množstvo spotreby elektrickej energie, cenu za opakované dodanie tovaru
pokračovanie: a služby pre každé odberné miesto osobitne, EIC kód, adresu miesta spotreby.
U odberných miest č.1 a č.8 požadujeme fakturáciu mesačne podľa skutočnej spotreby. Jedná sa o nasledovné miesta: EIC 24ZZS4067694000M a EIC 24ZZS4082287000Q.
pokračovanie: U uvedených dvoch odberných miest bude cena za dodávku elektriny fakturovaná formou vyúčtovacích faktúr 1x mesačne a to vždy k poslednému dňu mesiaca.
Dodávateľom vystavované vyúčtovacie faktúry za skutočný odber elektriny v príslušnom kalendárnom mesiaci budú splatné vždy do 15. kalendárneho dňa odo dňa ich doručenia odberateľovi.
Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektriny.
Jednotková cena sa nemôže meniť. Jednotková cena sa môže meniť len v súlade s legislatívou (ÚRSO).
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov od 01.08.2021 do 31.07.2022
Nový dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení všetkých OM v distribučnej sieti.
Splnomocnenie pre právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony.
Dodávateľ a odberateľ sa výslovne dohodli, že dodávateľ nepostúpi tretej osobe pohľadávku voči objednávateľovi vyplývajúcu mu z tejto zmluvy.
Dodávateľ je povinný zabezpečiť rezervované kapacity pre odberné miesta odberateľa.
Dodávateľ predloží do 3 dní od účinnosti zmluvy : Podrobný rozpočet - štruktúru ceny, t. z. podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, podľa ktorých stanovil cenu plnenia vo svojej ponuke. Z predloženého výpočtu musia byť jednoznačné všetky sadzby (euro/mesiac, euro/MWh), ktoré tvoria zmluvnú cenu.
Dodávateľ predloží do 3 dní od účinnosti zmluvy originál alebo overenú kópiu: Doklad o oprávnení podnikať v energetike - dodávka elektrickej energie na území SR podľa platnej legislatívy v rozsahu predmetu zákazky,
pokračovanie: predložením povolenia na podnikanie v energetike podľa zákona č.251/2012 Z.z. o energetike a o zmene niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ predloží do 3 dní od účinnosti zmluvy originál: Čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia.
Dodávateľ predloží do 3 dní od účinnosti zmluvy originál: Čestné prehlásenie uchádzača, že má uzatvorenú na rok 2021 rámcovú distribučnú zmluvu s PDS o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy vo vymedzenom území Západoslovenského regiónu.
Kúpna zmluva, "VZP" a "OUEP" majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami, resp. inými predpismi Dodávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky alebo povinnosti uvedenej v technickej špecifikácii alebo v osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Baničova 12, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.08.2021 00:00 — 31.07.2022 00:00

450,00 MWh

95 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.07.2021 17:48

23.07.2021 17:41

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.07.2021 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 100
 127
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.07.2021 09:54 - Vstupná ponuka 94 282,01 € Cena s DPH
23.07.2021 11:24 - Najvýhodnejšia ponuka 93 947,04 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS