• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.07.2021 14:22
  •    Predkladanie ponúk
    23.07.2021 14:20
  •    Zrušenie zákazky
    23.07.2021 14:23

Detail zákazky Z202115806

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.07.2021 14:22
  •    Predkladanie ponúk
    23.07.2021 14:20
  •    Zrušenie zákazky
    23.07.2021 14:23

Základné údaje

Z202115806

OF-238997

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Eliptický trenažér

eliptický, trenažér, boxovacie vrece

  • 37441300-4 - Stacionárne bicykle
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Eliptický trenažér PROFORM Endurance 420E alebo kvalitatívny ekvivalent
Funkcia
Novovyrobený, doteraz nepoužívaný profesionálny eliptický trenažér s LCD pre komerčné využitie  s robustnou konštrukciou a tichým chodom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nosnosť kg 115
Hmotnosť zotrvačníkového kolesa kg 18
Počet stupňov záťaže stupeň 20
Hmotnosť kg 100
Dĺžka kroku cm 50
Výška užívateľa cm 195
Priemer LCD displeja " 5
Počet variantov šliapacích programov ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyhotovenie konštrukcia z robustného profilu a povrchová úprava odolná proti poškodeniu a poškriabaniu, 3-dielne kľuky so zapúzdrenými ložiskami, systém BeltDrive ( pre tichý chod);
Vybavenie snímače tepovej frekvencie v rukovätiach, hrudný pás, dotykový display s TV s uhlopriečkou min. 30 cm s možnosťou naladenia televíznych programov,  s možnosťou pripojenia USB pamäte;
Vybavenie 3,5 mm stereo audio konektor (JACK), možnosť pripojenia na WiFi sieť, držiak na fľašu, možnosť prepnutia na "CLIMBER" mód ( chôdza do kopca), možnosť spätnej chôdze, plynulé nastavenie odporu;
Vybavenie kolieska na jednoduchý presun, pohodlné a veľké protišmykové pedále, možnosť uloženia nameraných hodnôt na USB disk, fitness test;
Ovládanie záťaže elektronické;
Regulácia záťaže plynulá regulácia;
Brzdný systém magnetický;
Typ ložisiek samomazné valivé ložiská;
Computer zobrazuje na display min: pulz, tempo, čas, počet spálených kalórií, vzdialenosť, watt, rýchlosť,
Bluethooth pripojenie áno
MP3 pripojenie a zabudované reproduktry áno
 2. Boxovacie vrece Katsudo Plastel alebo kvalitatívny ekvivalent
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výška cm 180
Šírka cm 40
Orientačná hmotnosť kg 75
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál obalu Plastel
Výplň zmes textilu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Dodávateľ poskytuje na tovar, vrátane všetkých jeho súčastí a príslušenstva, záruku za akosť na dobu najmenej 24 mesiacov.
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy, vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy.
Návrhom na plnenie predmetu zmluvy sa rozumie predloženie podrobného opisu tovaru s uvedením výrobcu tovaru, obchodného názvu, popisu tovaru, jeho technických parametrov a funkčných charakteristík.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy v mieste dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/ dodávaný objednávateľovi v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa v dobe od 08,00 hod. do 13,00 hod.
Požaduje sa, aby faktúra nebola doručená objednávateľovi na adresu jeho sídla uvedenú v záhlaví tejto zmluvy ani na adresu sídla / miesta dodania kontaktnej osoby objednávateľa vo veci realizácie naplnenia tejto kúpnej zmluvy ale na inú adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení tejto kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Pokiaľ v bode 1.2. tejto kúpnej zmluvy nie sú uvedené fakturačné údaje dodávateľa ( čísla DIČ a IČ DPH, číslo účtu-IBAN), požaduje sa, aby dodávateľ fakturačné údaje doručil objednávateľovi písomne do 7 dní od nadobudnutia účinnosti tejto kúpnej zmluvy
Písomnosť s fakturačnými údajmi musí byť podpísaná dodávateľom, t.j. u fyzickej osoby podnikateľom, u právnickej osoby štatutárnym orgánom, oprávneným konať v mene dodávateľa alebo osobou oprávnenou konať za dodávateľa, pričom oprávnená osoba svoje oprávnenie konať za dodávateľa preukáže priloženou úradne osvedčenou plnou mocou.
Požaduje sa, aby písomnosť s fakturačnými údajmi a v aktuálnom prípade aj s priloženou úradne osvedčenou plnou mocou bola doručená na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi.
Nedodanie tovaru v množstve podľa tejto kúpnej zmluvy a/alebo nedodanie tovaru v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy určenou v bode 2.2. tejto zmluvy, budú zmluvné strany považovať za podstatné porušenie kúpnej zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 9, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika

26.07.2021 14:20 — 06.08.2021 14:20

1,00 ks

1 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.07.2021 14:22

23.07.2021 14:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.07.2021 14:35

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 131
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS