35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
35804262
NTT Slovakia s. r. o.
Jozefa Hagaru 9, Bratislava, 83151, SVK
Softvérové a licenčné požiadavky - rozšírenie systému Genesys/ZOOM a integrácia platformy Genesys s Facebook sociálnou sieťou
Softvér, integrácia platformy,
Služba, Tovar
1. Softvérové a licenčné požiadavky - rozšírenie systému Genesys/ZOOM a integrácia platformy Genesys s Facebook sociálnou sieťou
|
|
---|---|
Funkcia |
Softvérové a licenčné požiadavky - rozšírenie systému Genesys/ZOOM a integrácia platformy Genesys s Facebook sociálnou sieťou. Verejný obstarávateľ akceptuje ekvivalent, ak pôjde o SW licencie, ktoré zabezpečia 100% kompatibilitu s nižšie uvedenými licenciami a požadovanú funkčnosť. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Genesys Social Engagement package – SUB | Ks | 20 | ||
Integrácia platformy Genesys s Facebook sociálnou sieťou podľa technických parametrov | Ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Softvérové a licenčné požiadavky: Genesys Social Engagement package - SUB | licencie sú požadované s platnosťou 3.rokov alebo s platnosťou do 22.12.2023 |
2. Integrácia platformy Genesys s Facebook sociálnou sieťou | |
Všeobecné požiadavky na riešenie: | |
2.1 Riešenie pre spracovanie Facebook interakcií musí byť plne integrované s existujúcim on-premise Genesys riešením (v infraštruktúre objednávateľa), tak aby Facebook interakcie boli smerované, spracovávané a reportované v tomto Genesys riešení. | |
2.2 Rozšírenie systému Genesys pre spracovanie Facebook interakcií musí pokrývať kapacitne 20 paralelne funkčných operátorských pracovísk. | |
2.3 Všetky softvérové licencie vo forme OPEX modelu na obdobie 3. rokov alebo do 22.12.2023 | |
2.4 Zabezpečenie softvérovej podpory na obdobie 3. rokov alebo do 22.12.2023 | |
2.5 Zabezpečenie nových softvérových verzií na obdobie 3. rokov alebo do 22.12.2023 | |
2.6 Zabezpečenie SLA podpory implementácie riešenia integrácie systému Genesys s Facebook sociálnou sieťou na obdobie 3.rokov alebo do alebo do 22.12.2023 | |
2.7 Riešenie musí zabezpečiť plnú kompatibilitu a integráciu aktuálne prevádzkovaného systému Genesys vrátane všetkých parametrov, nastavení, klientských a prevádzkových dát (užívateľov, prístupové práva, nastavenia médií, dostupnosť znalostnej DB, kontaktných historických dát a ďalších súvisiacich atribútov). | |
2.8 Riešenie Genesys musí umožňovať rozšírenie o ďalšie komunikačné kanály bez potreby dodatočného vývoja. | |
2.9 Riešenie musí umožňovať prácu z domu (vrátane spracovávania a záznamu hlasových interakcií). | |
2.10 Riešenie Genesys musí umožňovať omnichannel prístup - plynulý prechod medzi komunikačnými kanálmi. | |
2.11 Riešenie pre spracovanie Facebook interakcií môže zahŕňať komponenty umiestnené v Cloud-e a vytvoriť tak hybridné riešenie, za predpokladu že všetky osobné dáta budú ukladané v on-premise časti Genesys riešenia. | |
3. Funkčné a implementačné požiadavky na riešenie | |
3.1 Riešenie musí zabezpečiť spracovanie Facebook interakcií okrem kmeňových zamestnancov objednávateľa aj pre vybraného externého marketingového partnera formou vzdialeného prístupu do systému Genesys prostredníctvom VPN. | |
3.2 Požadované je spracovanie komunikácie cez Facebook Messanger a súčasne aj verejných komentárov na FB príspevky. | |
3.3 Riešenie musí zabezpečiť pre všetkých užívateľov mimo kontaktného centra objednávateľa limitáciu komunikácie iba na spracovanie FB interakcií . | |
3.4 Požadované je riešenie, ktoré umožní prístup ku kontaktnej histórií (konverzácii s koncovým klientom) cez iné ako Facebook kanály iba kmeňovým zamestnancom objednávateľa, nie pre externého marketingového partnera. | |
3.5 Riešenie musí pokrývať jeden FB profil/stránku objednávateľa. | |
3.6 Riešenie reportingu musí pokrývať štandardnú množinu reportov, ktorá je dostupná v súčasnom systéme Genesys bez možnosti prístupu k reportingovým štatistikám zo strany externého marketingového partnera. Samotné vyhodnocovanie/spracovanie marketingových ukazovateľov bude prebiehať samostatne mimo systém Genesys a je v zodpovednosti objednávateľa. | |
3.7 Požadované je spracovanie FB Messanger interakcií výlučne v systéme Genesys. | |
3.8 Požadované je riešenie smerovania/distribúcie FB Messanger interakcií buď na základe preferencií podľa oddelenia (KC, marketingové odd. alebo externý partner) prípadne rovnomerná distribúcia interakcií. | |
3.9 Požadované je interaktívne riešenie spracovania FB Messanger interakcií formou analógie s Web chat komunikáciou, kde objednávateľ má možnosť parametrizácie doby čakania na spracovanie interakcie, prípadne odpovedania definovanou správou/textom ak napr. komunikácia je mimo pracovnú dobu alebo v inom špecifikovanom prípade. Použitie emotikon (Emoji) nie je požadované. | |
3.10 Požadované je spracovanie FB komentárov výlučne v systéme Genesys. Publikovanie samotných príspevkov/postov na FB stránku objednávateľa je riešené samostatne mimo systém Genesys a je v zodpovednosti objednávateľa. | |
3.11 Požadované je riešenie smerovania/distribúcie všetkých FB komentárov. | |
3.12 Riešenie musí umožňovať primárne smerovanie/distribúciu FB komentárov na externého marketingového partnera, ktorý v prípade potreby bude môcť danú interakciu transferovať na interné odd objednávateľa. Použitie emotikon (Emoji) nie je požadované. | |
3.13 V rámci implementácie riešenia je požadovaná inštalácia, konfigurácia a customizácia Genesys modulov pre spracovanie Facebook interakcií. | |
3.14 V rámci implementácie riešenia je požadovaná úprava Genesys WDE operátorskej desktop aplikácie pre spracovanie Facebook interakcií. | |
3.15 Súčasťou dodávky riešenia je primerané zaškolenie používateľov systému Genesys, primárne operátorov KC, na spracovanie Facebook interakcií z pohľadu práce s aplikáciou. Iné obsahovo zamerané školenia, napr. z procesného hľadiska a pre pravidlá komunikácie cez Facebook kanál, budú zabezpečené objednávateľom, v zodpovednosti ktorého je aj prípadné ďalšie zaškolenie pracovníkov iných oddelení objednávateľa alebo aj pracovníkov externého marketingového partnera. | |
3.16 Súčasťou dodávky je aj príslušná aktualizácia/doplnenie užívateľskej príručky, prevádzkovej dokumentácie a implementačného protokolu riešenia. |
Názov |
1. Objednávateľ sa zaväzuje najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody, ktorej sú tieto osobitné požiadavky na plnenie súčasťou (ďalej len „zmluva“), oznámiť dodávateľovi zodpovednú osobu za objednávateľa (ďalej len „zástupca objednávateľa“). |
2. Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa oznámenia zástupcu objednávateľa zaslať e-mailom zástupcovi objednávateľa: |
a. podrobný položkový cenník predmetu zmluvy podľa špecifikácie a množstva uvedeného v zmluvnom formulári vygenerovanom EKS, s uvedením ceny v EUR za mernú jednotku bez DPH, sadzbu DPH, ceny za mernú jednotku s DPH a ceny celkom za celkové množstvo bez DPH a ceny celkom za celkové množstvo s DPH, |
b. meno, priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo zodpovednej osoby dodávateľa (ďalej len „zástupca dodávateľa“), |
c. kópiu potvrdenia od výrobcu jednotlivých častí predmetu zmluvy, resp. obchodného zastúpenia výrobcu pre slovenský trh, že dodávateľ je autorizovaným obchodným a/alebo servisným partnerom výrobcu jednotlivých častí predmetu zmluvy na úrovni silver alebo vyššej (gold alebo platinum) a je oprávnený poskytnúť predmet zmluvy, za účelom preukázania spôsobilosti dodávateľa na riadne poskytnutie jednotlivých častí predmetu zmluvy, potvrdenie nesmie byť staršie ako tri mesiace, |
d. zoznam subdodávateľov, e. v prípade, ak dodávateľ dodáva ekvivalent predmetu zákazy alebo jej časti, ktorú objednávateľ verejne obstarával, je povinný predložiť doklad, ktorým preukáže, že ním navrhované ekvivalentné riešenie spĺňa všetky požiadavky objednávateľa, pričom objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
Rovnocenný ekvivalent objednávateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie, bez potreby vynaloženia ďalších nákladov a zdrojov na strane objednávateľa a bez nutnosti realizácie akýchkoľvek zmien v rámci existujúcich systémov alebo infraštruktúry. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, je objednávateľ oprávnený zmluvu vypovedať, a to s účinnosťou ku dňu doručenia výpovede dodávateľovi. |
3. Zástupca objednávateľa zašle najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia informácií a dokladov podľa bodu 2 týchto osobitných požiadaviek na plnenie e-mailom zástupcovi dodávateľa zoznam kontaktných osôb objednávateľa oprávnených na prevzatie predmetu zmluvy v jednotlivých miestach plnenia (ďalej len „preberajúci zamestnanci“). |
4. Zmena zástupcu dodávateľa alebo zástupcu objednávateľa sa vykoná písomným oznámením podpísaným štatutárnym zástupcom príslušnej zmluvnej strany zaslaným druhej zmluvnej strane, na zmenu podľa tohto bodu sa nevyžaduje uzatvorenie dodatku k zmluve. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy najneskôr do 90 kalendárnych dní odo dňa doručenia oznámenia podľa bodu 3 týchto osobitných požiadaviek na plnenie. Lehotu dodania je možné predĺžiť max. o ďalších 60 kalendárnych dní na základe žiadosti dodávateľa z dôvodu mimoriadnych okolností a to aj bez dodatku k zmluve len na základe písomného súhlasu objednávateľa. |
6. Dodávateľ bude zabezpečovať dodanie predmetu zmluvy vo svojom mene a na svoje náklady, zodpovedá za to, že dodaný predmet zmluvy nebude v rozpore s technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a zmluvou, že ho dodá s vlastnosťami dohodnutými v tejto zmluve, použiteľný na účel vyplývajúci z tejto zmluvy, inak na obvyklý účel, v bezchybnom stave, v sortimente, množstve a lehote podľa zmluvy. |
7. Objednávateľ je oprávnený nie však povinný doručiť počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy dodávateľovi akúkoľvek čiastkovú výzvu - objednávku na rámcovo zazmluvnené plnenie podľa tejto zmluvy. Objednávateľ je oprávnený predkladať dodávateľovi objednávky v periodicite a na množstvo položiek plnenia podľa tejto zmluvy v závislosti od svojich potrieb, pričom môže objednať viac, ako rámcovo zazmluvnené množstvá podľa tejto zmluvy, za predpokladu, že maximálna celková cena nebude prekročená. |
8. Predmet zmluvy bude dodávaný na základe objednávok objednávateľa odoslaných zástupcom objednávateľa e-mailom zástupcovi dodávateľa. Objednávky budú obsahovať názov objednávaného predmetu zmluvy, požadované množstvo, cenu, miesto dodania, meno a kontakt na zamestnanca objednávateľa oprávneného na prevzatie predmetu zmluvy v mieste dodania. |
9. Prevzatie predmetu zmluvy vykoná osobne preberajúci zamestnanec objednávateľa, ktorý skontroluje jeho úplnosť a potvrdí prevzatie na dodacom liste alebo preberacom protokole podľa charakteru plnenia predloženom dodávateľom súčasne s dodaným predmetom zmluvy. Povinnosť riadne a včas dodať predmet zmluvy splní dodávateľ až dodaním predmetu zmluvy do konkrétneho miesta plnenia v zmysle zmluvy. |
10. Preberajúci zamestnanec objednávateľa, predmet zmluvy nie je povinný prevziať, ak nemá vlastnosti uvedené v zmluve, je dodaný v menšom množstve, než na aké bola vystavená objednávka, alebo vykazuje viditeľné známky poškodenia. |
11. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet zmluvy do miest plnenia výhradne v pracovných dňoch v čase od 8.00 hod do 14.00 hod. Dodávateľ je povinný oznámiť zástupcovi objednávateľa deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí e-mailom potvrdiť zástupca objednávateľa. |
V prípade neoznámenia termínu dodávky predmetu zmluvy, objednávateľ nie je povinný prevziať dodávku v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša dodávateľ. |
12. Miestom plnenia zmluvy je Prievidza. Toto určenie miesta plnenia sa považuje za všeobecné; konkrétne miesto, kde má byť príslušné dielo vykonané určí objednávateľ včasným písomným oznámením v súlade s bodom 7.2 OPET, 2.časť „Všeobecné zmluvné podmienky“(ďalej len „VZP“); bod 10 sa uplatní rovnako. |
13. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za predmet zmluvy do 5 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania predmetu zmluvy. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí v súlade s ustanoveniami príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov aj názov položky predmetu zmluvy a miesto dodania, pričom prílohou faktúry bude kópia preberacieho protokolu, potvrdeného preberajúcim zamestnancom objednávateľa. Dodávateľ bude faktúry zasielať zástupcovi objednávateľa elektronicky vo formáte .txt a .pdf. |
14. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi; zmluvné strany súhlasia, že takéto dojednanie nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam dodávateľa z tejto rámcovej dohody. |
15. V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké plnenie, ktoré je predmetom zmluvy a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takého plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa zmluvy a nižšou cenou. |
16. V prípade, že predmet zmluvy bude dodaný s vadami, aj keď sa vada stane zjavnou po prechode nebezpečenstva škody na predmete zmluvy, objednávateľ je oprávnený uplatniť si nároky z vád predmetu zmluvy. |
17. Záručná doba na dodaný predmet zmluvy je 24 mesiacov a začína plynúť dňom jeho prevzatia preberajúcim zamestnancom objednávateľa bez vád, potvrdeným podpisom na dodacom liste alebo preberacom protokole. V prípade podania reklamácie objednávateľom sa záručná doba predlžuje o čas riešenia reklamácie. |
18. Za vady, ktoré vznikli alebo vyšli najavo v záručnej dobe, nezodpovedá dodávateľ iba vtedy, ak boli preukázateľne spôsobené nesprávnym používaním predmetu zmluvy alebo nevhodnými prevádzkovými podmienkami, ktoré dodávateľ nezapríčinil. |
19. V prípade preukázateľne neodstrániteľnej vady predmetu zmluvy sa dodávateľ zaväzuje dodať objednávateľovi náhradný predmet zmluvy zodpovedajúcej kvality. |
20. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou dohodnutej ceny predmetu zmluvy v lehote splatnosti faktúry je dodávateľ oprávnený požadovať zaplatenie úroku z omeškania vo výške podľa Obchodného zákonníka. |
21. Objednávateľ má právo na náhradu škody preukázateľne vzniknutej nesplnením vlastnej daňovej povinnosti dodávateľa, platiteľa DPH, v zmysle § 78 zákona č. 222/2004 Z. z o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“). Objednávateľ má zároveň právo uplatniť u dodávateľa trovy konania, ktoré mu vzniknú v konaní s príslušným daňovým úradom podľa § 69b zákona o DPH a z podania dodatočného daňového priznania k dani z pridanej hodnoty a dodatočného kontrolného výkazu k dani z pridanej hodnoty. |
22. Objednávateľ je oprávnený jednostranne započítať svoje pohľadávky voči dodávateľovi, ktoré mu vznikli z dôvodu uplatnenia ručenia za daň voči objednávateľovi v zmysle § 69b zákona o DPH, vrátane trov konania, ktoré mu vznikli v konaní s príslušným daňovým úradom a pohľadávky vzniknuté z dôvodu dlžného poistného na zdravotné poistenie. |
23. Dodávateľ je oprávnený plniť predmet zmluvy prostredníctvom subdodávateľov, ktorí musia spĺňať podmienky pre plnenie predmetu zmluvy, týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu, v akom bolo ich splnenie vyžadované od dodávateľa a neexistujú u nich dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v súlade s § 41 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľov zodpovedá dodávateľ objednávateľovi tak, ako keby plnil predmet zmluvy sám. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak zistí, že dodávateľ zabezpečuje plnenie predmetu zmluvy prostredníctvom subdodávateľa, ktorý nespĺňa podmienky podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, čím nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody z tohto dôvodu vzniknutej. |
24. V prípade zmeny subdodávateľa je dodávateľ povinný postupovať podľa bodu 6.1.8. VZP. Nedodržanie povinnosti dodávateľa uvedenej v tomto bode sa považuje za závažné porušenie zmluvných podmienok a dodávateľ je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 20% z celkovej maximálnej ceny vrátane DPH za každé jedno porušenie povinnosti podľa tohto bodu. |
25. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť aj v prípade, ak právnickej osobe dodávateľa bol uložený jeden, alebo viacero trestov, uvedených v § 10 zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb v znení neskorších predpisov. |
26. Odstúpenie je účinné dňom doručenia písomnosti druhej zmluvnej strane, alebo k inému termínu, ktorý odstupujúca zmluvná strana v odstúpení uvedie. |
27. V prípade predčasného ukončenia zmluvy si zmluvné strany vysporiadajú všetky, a to aj finančné záväzky, prevzaté na základe zmluvy, o čom vyhotovia písomný protokol. |
28. Zmluvné strany sa nesmú dopustiť, nesmú schváliť, ani povoliť žiadne konanie v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením zmluvy, ktoré by spôsobilo, že by zmluvné strany alebo osoby ovládané zmluvnými stranami porušili akékoľvek platné protikorupčné všeobecne záväzné právne predpisy. Táto povinnosť sa vzťahuje najmä na neoprávnené plnenia, vrátane urýchľovacích platieb (facilitation payments) verejným činiteľom, zástupcom alebo zamestnancom orgánov verejnej správy alebo blízkym osobám verejných činiteľov, zástupcov alebo zamestnancov orgánov verejnej správy. |
29. Zmluvné strany sa zaväzujú, že neponúknu, neposkytnú, ani sa nezaviažu poskytnúť žiadnemu zamestnancovi, zástupcovi alebo tretej strane konajúcej v mene druhej zmluvnej strany, a rovnako neprijmú, ani sa nezaviažu prijať od žiadneho zamestnanca, zástupcu alebo tretej strany konajúcej v mene druhej zmluvnej strany žiadny dar, ani inú výhodu, či peňažnú alebo inú, v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením zmluvy. |
30. Zmluvné strany sa zaväzujú bezodkladne sa navzájom informovať, pokiaľ si budú vedomé alebo budú mať konkrétne podozrenie na korupciu pri dojednávaní, uzatváraní alebo pri plnení zmluvy. |
31. V prípade, že akýkoľvek dar alebo výhoda v súvislosti s dojednávaním, uzatváraním alebo plnením zmluvy je poskytnutý zmluvnej strane alebo jej zástupcovi v rozpore s bodmi 29, 30 a 31 týchto osobitných požiadaviek na plnenie, môže zmluvná strana od zmluvy odstúpiť. |
32. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce zo zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný. |
33. Porušenie povinností dodávateľa, uvedených v týchto osobitných požiadavkách pre plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa, zakladajúce právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy a o dodávateľovi bude podaná negatívna referencia. |
34. Objednávateľ už vlastní druh licencii z balíka Genesys, u ktorých má výročný dátum platnosti k 22.12.2023. Objednávateľ si vyhradzuje možnosť objednať licencie s platnosťou max. 36 mesiacov alebo s platnosťou do 22.12.2023. V prípadne objednania licencií objednávateľom s platnosťou do 22.12.2023 dodávateľ automaticky pri fakturácii predmetu zmluvy prepočíta a alikvotne zníži jednotkovú cenu za licenciu podľa počtu dní do dňa výročného dátumu 22.12.2023. |
35. Objednávateľ má právo zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede dodávateľovi. |
36. Zmluva má charakter rámcovej dohody a uzatvára sa na obdobie 12 mesiacov od Momentu uzavretia zmluvy – rámcovej dohody. Dodávateľ berie na vedomie podmienky stanovené v článku XVI VZP. |
Slovenská republika
12
1,00 Celý predmet zákazky
82 011,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.07.2021 13:40
22.07.2021 14:00
22.07.2021 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.07.2021 08:13 - Vstupná ponuka | 81 600,00 | € | Cena s DPH |
22.07.2021 10:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 80 280,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: