• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.07.2021 15:41
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2021 10:50

Detail zákazky Z202115795

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.07.2021 15:41
  •    Predkladanie ponúk
    28.07.2021 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.07.2021 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.07.2021 10:50

Základné údaje

Z202115795

OF-238602

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5864985

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

06680429

SPORTBART, s.r.o.

Barcalova 142, Ústí nad Orlicí, 56201, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodanie športových potrieb

lopta, štafetový kolík, obruč, lano, kužel, guma, vrecia, značka

  • 37400000-2 - Športový tovar a výbava

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Športové potreby
Funkcia
Športové potreby vhodné pre deti od 6 do 9 rokov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Penový slíž, dĺžka cca 160 cm, 100% foamed polyethylén, mix farieb ks 1100
2. Basket - školská lopta, veľkosť 3, štandardná kvalita určená pre škôlky, školy, voľný čas, mix farieb ks 1100
3. Rugby lopta, puzdro cca 70% kaučuk, 30% izobutylénizoprenový kaučuk, veľkosť 3 ks 1100
4. Sáčok plnený pieskom (plastovými zrnami), 100 % bavlna, na rozvoj pohybu a vnímania tela v priestore, trvanlivý, pranie do 30 stupňov, cca 120 g ks 1100
5. Loptička so stuhou, tvrdený molitan, priem. cca 6 cm, farebné stužky dĺžka cca 40 cm ks 550
6. Tréningový štafetový kolík z PVC na atletiku, rozmer: dĺžka cca 30 cm, priemer cca 3,6 cm, mix farieb ks 550
7. Frekvenčný rebrík, jednoradový z plastu, dĺžka 4 metre ks 110
8. Penová hracia kocka s číslami (3 ks v balení), dĺžka hrany cca 16 cm, mix farieb bal. 330
9. Penový oštep, hmotnosť cca 70 g, dĺžka 75 cm ks 220
10. Basketbalový kôš na minibasket, prenosný, oceľová konštrukcia, plastová doska s podstavcom, farebná sieťka, rozmery cca: 66x110x183 cm, základňa s objemom cca 30 litrov , hmotnosť bez náplne: cca 6 kg ks 220
11. Plastová obruč na modernú gymnastiku cca 50 cm, hrúbka materiálu: 16 mm, tepelný spoj, nie sponkovaný, mix farieb ks 830
12. Plastová obruč na modernú gymnastiku cca 90 cm, hrúbka materiálu: 16 mm, tepelný spoj, nie sponkovaný, mix farieb ks 830
13. Klobúčik na značenie – sada 40 kusov klobúčikov rôznych farieb vrátane /držiaka stojana na prenášanie, materiál: plast, priemer cca 19 cm, výška cca 5 cm ks 110
14. Lano na švihadlá, materiál: 100% polypropylén, dĺžka cca 100 m, konštrukcia cca 95 g, priemer cca 9 mm, rôzne farby ks 110
15. Kužele výšky cca 36 cm s otvormi + tyče cca 100 cm (1 set obsahuje: 6 kuželov + 3 tyče), na koordinačné cvičenie set 190
16. Malé vrecia na skákanie s držadlami, veľkosť cca 55x62 cm (veľkosť S: 415 ks) a veľkosť cca 64x75 cm (veľkosť M: 415 ks) ks 830
17. Gumový krúžok - turnajový ringo (5 ks v balení) - mix farieb bal. 510
18. Plastová tréningová prekážka, šírka cca 45 cm, výška cca 15 cm ks 990
19. Podlahová značka v tvare dlane, cca 22 cm, vyrobená z odolnej gumy, ktorá sa nešmýka a nezanecháva lepidlo na podlahe, mix farieb ks 830
20. Podlahová značka v tvare chodidla, cca 22 cm, vyrobená z odolnej gumy, ktorá sa nešmýka sa a nezanecháva lepidlo na podlahe, mix farieb ks 830
21. Bluetooth reproduktor 4.2, vodeodolný so stupňom krytia IPX7, výdrž prehrávania cca 12 hodín ks 110
22. Ručná píšťalka: mech vyrobený z PVC materiálu vrátane krúžku na šnúrku, priemer cca 70 mm, hmotnosť cca 75 g ks 110
23. Detská lopta v tvare oštepu/raketky, 100% polyuretán, dĺžka cca 32 cm ks 110
24. Guma na skákanie - obvod gumy je min. 5 metrov, s možnosťou roztiahnutia aj na viac ako 10 metrov, mix farieb (6 ks v balení) bal. 220
25. Šatka pre začiatočníkov v žonglovaní pre slow-motion efekt a základy žonglovanie, materiál: nylon, rozmery cca: 65x65 cm, (6 ks v balení) bal. 660
26. Loptička na stolný tenis priemer cca 40 mm, materiál: celuloid alebo plast, hmotnosť: cca 2,7 gramov (6 ks v balení) bal. 480
27. Lopta tenisová (tréningová) bez vnútorného tlaku, vhodné aj na použitie v stroji na vystrelovanie, nelakovaná, priemer cca 6 cm (v balení 60 ks v úložnom vedre) bal. 2400
28. Lopta molitanová/penová, na indoor použitie, veľkosť 1 (1200 ks) , veľkosť 2 (1200 ks), mix farieb ks 2400
29. Lopta gumová, samodofukovacia, na indoor použitie, veľkosť 1 (240 ks) , veľkosť 2 (240 ks), mix farieb ks 480
30. Veľká športová lopta na sedenie, priemer cca 85 cm, bez obsahu latexu, ťažkých kovov ks 80
31. Športová lopta na sedenie, priemer cca 55 cm, bez obsahu latexu, ťažkých kovov ks 240
32. Lano na preťahovanie, cca 10 m, hrúbka cca 20 mm, materiál: bavlna ks 80
33. Páska na oči, mix farieb ks 1200
34. Judo pásky, dĺžka cca 2 m, použitie ako šerpa na rozlíšenie súťažiacich, mix farieb ks 800
35. Plátenný tunel na preliezanie s výstužou, priemer cca 50 cm, mix farieb ks 80
36. Sieťová taška/vak na lopty, objem cca 8 lôpt veľkosti 5, uzatvárací systém ks 80
37. Futbal lopta, školská, veľkosť 3, lopta štandardnej kvality ks 800
38. Volejbal lopta, školská šitá, veľkosť 5, lopta štandardnej kvality ks 800
39. Balíčkovanie a rozvoz tovaru podľa rozdeľovníka Objednávateľa eur 4000
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Celková cena predmetu Zmluvy zahŕňa: tovary, balíčkovanie a rozvoz balíčkov podľa rozdeľovníka, t. j. všetky tovary v uvedených množstvách od položky č. 1 do 38 a položku č. 39 vo výške maximálne 4000 eur. Celková cena predmetu Zmluvy je vrátane všetkých súvisiacich nákladov, ktoré nie sú uvedené v špecifikácií predmetu zákazky, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie predmetu zákazky.
2. Dodávateľ do troch dní od uzatvorenia Kúpnej zmluvy predloží elektronicky rozpis jednotlivých položiek tovaru v zložení: názov tovaru, typové označenia tovaru; ilustračné foto, doklady preukazujúce splnenie požiadaviek na predmet zákazky (tzn. identifikuje/špecifikuje tovary, ktorými mieni plniť predmet zákazky), t. j. podrobný opis technických parametrov, ceny jednotlivých položiek v EUR bez DPH/v EUR s DPH, cena celkom v Eur bez DPH a cena celkom v Eur s DPH.
3. Tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (napr. návod na použitie a pod.)
4. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v technických vlastnostiach.
5. Pokiaľ ekvivalentné plnenie nebude spĺňať minimálne požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti ako sú stanovené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na úpravu jeho ponuky v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
6. Dodávateľ je povinný rozdistribuovať jednotlivé súbory tovarov podľa rozdeľovníka v dvoch typoch skladby balení na 80 a 30 slovenských škôl (spolu 110) v rámci okresov do krajov: Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Trenčiansky kraj, Nitriansky kraj, Žilinský kraj, Banskobystrický kraj, Prešovský kraj a Košický kraj, zabalený samostatne podľa zoznamu Objednávateľa. Zoznam škôl s rozdeľovníkom bude zaslaný kontaktnej osobe Dodávateľa najneskôr do 06.09.2021. Lehota dodania a distribúcie je stanovená najneskôr do 30.09.2021.
7. Dodávateľ je povinný oznámiť dodanie predmetu zákazky kontaktnej osobe podľa rozdeľovníka minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti poverenej kontaktnej osoby školy. Kontaktná osoba školy potvrdí prevzatie predmetu zákazky (jednotlivých súborov tovarov) svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste Dodávateľa.
8. Kontaktná osoba školy je pri prevzatí tovaru povinná prekontrolovať jeho úplnosť, kompletnosť a balenie a svojim podpisom na dodacom liste túto skutočnosť potvrdiť. V prípade akýchkoľvek vád tovaru, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste kontaktná osoba školy bezodkladne informuje Objednávateľa a uvedie nedostatky na dodacom liste.
9. Objednávateľ je povinný tieto nedostatky reklamovať e-mailom do 24 hodín od prevzatia tovaru okrem zjavných vád, t. j. množstva, druhu a viditeľného poškodenia, ktoré je povinný reklamovať e-mailom ihneď pri prevzatí. Vady tovaru, ktoré boli reklamované, musia byť do vystavenia faktúry Dodávateľom odstránené. Dodávateľ zabezpečí v záručnej dobe bezplatné odstránenie všetkých vád, ktoré sú predmetom záruky, výmenou za bezchybný tovar. Dodávateľ má povinnosť dodať náhradný tovar alebo chýbajúci tovar bezodkladne od okamihu uplatnenia zodpovednosti za vady.
10. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré boli spôsobené zástupcami Objednávateľa – neodbornou manipuláciou, nedodržaním prevádzkových podmienok, živelnou pohromou alebo iným spôsobom než obvyklým zaobchádzaním.
11. Dodávateľ po dodaní všetkých súborov tovarov podľa rozdeľovníka vystaví faktúru, prílohou ktorej musia byť dodacie listy potvrdené kontaktnými osobami školy. Faktúra musí mať všetky náležitosti stanovené príslušnými právnymi predpismi. V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, resp. budú v nej uvedené nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru bezodkladne vrátiť Dodávateľovi. Po doručení opravenej alebo novej faktúry plynie nová 30 (tridsať) dňová lehota splatnosti.
12. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba bude realizovaná bezhotovostným prevodom na účet Dodávateľa uvedený v Zmluve. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa.
13. V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.
14. Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

02.08.2021 08:00 — 30.09.2021 15:00

1,00 celok

147 703,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.07.2021 15:41

28.07.2021 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.07.2021 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 127
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
27.07.2021 19:48 - Vstupná ponuka 147 702,00 € Cena s DPH
27.07.2021 19:48 - Najvýhodnejšia ponuka 147 702,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS