00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
44618786
Crystal Research, a.s.
Hálkova 1/A, Bratislava, 83103, SVK
Prieskum finančné riadenie podnikov kreatívneho priemyslu
telefonický prieskum
Služba
1. Prieskum finančné riadenie podnikov kreatívneho priemyslu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je realizácia prieskumu finančné riadenie podnikov kreatívneho priemyslu |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
B2B: zber dát CATI (telefonický), Vzorka 300 podnikov s určenou SK NACE, 10 meritórnych otázok, výstup dátový súbor so štatistickým spracovaním a analytickým reportom. | |
Téma: | finančné riadenie podnikov kreatívneho priemyslu |
Metodológia: | kvantitatívny prieskum metódou CATI (telefonické dopytovania) |
Cieľová skupina: | podniky kreatívneho priemyslu |
Veľkosť vzorky: | 300 podnikov |
Oslovená osoba podniku: | pracovník ekonomického úseku, finančný manažér, prípadne majiteľ (konateľ) |
Štruktúra vzorky: | kategórie podľa SK NACE: 73110 – reklamné agentúry; 71110 – architektonické činnosti; 74100 – špecializované dizajnérske činnosti |
Dotazník: | dĺžka rozhovoru max 10 otázok (+ štatistické otázky) |
Terénny zber: | 15 – 18 pracovných dní |
Výstup prieskumu: | záverečná správa v MS Powerpoint so štatistickým spracovaním a analytickým reportom, dátový súbor vo formáte SPSS. |
Názov |
Znenie otázok dodá objednávateľ víťaznému uchádzačovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať Dielo do 30 pracovných dní odo dňa účinnosti Zmluvy, pričom Objednávateľ preverí, či odovzdané dokumenty majú všetky vlastnosti požadované Objednávateľom, a to do 7 kalendárnych dní od ich odovzdania. Ak majú dokumenty všetky požadované vlastnosti, Objednávateľ potvrdí ich prevzatie osobitným písomným protokolom (ďalej len „Preberací protokol“). Podpisom Preberacieho protokolu sa Dielo považuje za kompletné, riadne vykonané, dodané a prevzaté. Ak dokumenty nemajú všetky Objednávateľom požadované vlastnosti, Dielo má vady a nepovažuje sa za kompletné a riadne |
vykonané dielo. Objednávateľ/verejný obstarávateľ nepožaduje nahrávky a ani doslovne prepisy hovorov. |
Objednávateľ všetky zistené vady písomne oznámi Dodávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa odovzdania Diela Objednávateľovi. Dodávateľ je povinný všetky zistené vady odstrániť bezodkladne, najneskôr však do 5 kalendárnych dní odo dňa doručenia písomného oznámenia o vadách Diela. Ak Dodávateľ odstráni všetky oznámené vady v stanovenej lehote, Dielo sa považuje za kompletné a riadne vykonané a Objednávateľ je povinný ho prevziať a potvrdiť Preberacím protokolom. |
Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností sa uvádza, že Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať dielo riadne a včas najneskôr v lehote uvedenej v Zmluve. |
Faktúra je splatná v lehote 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa doručenia riadne vystavenej faktúry Objednávateľom, vrátane náležitostí a príloh stanovených touto Zmluvou a Všeobecnými zmluvnými podmienkami. |
Dodávateľ je budúcim vykonávateľom majetkových práv k Správe o prieskume v zmysle ustanovenia § 90 ods. 4 Autorského zákona. Dodávateľ je povinný riadne vysporiadať všetky autorské práva s fyzickými osobami, ktoré budú autormi Správy o prieskume (ďalej len „autori“), tak aby mohol platne postúpiť právo výkonu majetkových práv autorov k Správe o prieskume na Objednávateľa v zmysle ustanovenia § 90 ods. 5 Autorského zákona. |
Dodávateľ bezodplatne postupuje právo výkonu majetkových práv autorov k Správe o prieskume na Objednávateľa v zmysle ustanovenia § 90 ods. 5 Autorského zákona. |
Prieskum a/alebo výpisy uskutočnených telefonických hovorov, sa považujú za databázy v zmysle ustanovenia § 130 ods. 1 Autorského zákona. Dodávateľ sa považuje za zhotoviteľa databázy v zmysle ustanovenia § 135 ods. 2 Autorského zákona. |
Dodávateľ je povinný riadne vysporiadať všetky práva s fyzickými osobami, ktoré budú tvorcami Prieskumu a/alebo výpisov uskutočnených telefonických hovorov, prípadne práva s nositeľmi práv k jednotlivým súčastiam databázy podľa § 130 ods. 2 Autorského zákona tak, aby mohol platne previesť na Objednávateľa práva zhotoviteľa databázy v zmysle Autorského zákona a Objednávateľ mohol Prieskum a/alebo výpisy uskutočnených telefonických hovorov riadne používať na účel vymedzený v tejto Zmluve. |
Dodávateľ bezodplatne prevádza na Objednávateľa práva zhotoviteľa databázy k Prieskumu a/alebo k výpisom uskutočnených telefonických hovorov, a to v zmysle ustanovenia § 137 Autorského zákona. |
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom zo strany Dodávateľa sa považuje aj neodovzdanie riadne a včasne vykonaného kompletného Diela Objednávateľovi, vrátane výpisu uskutočnených hovorov. V prípade odstúpenia od Zmluvy Objednávateľom, sa Zmluva ruší od počiatku a Dodávateľ nemá nárok na úhradu ceny za zhotovenie Diela podľa tejto Zmluvy, ani nárok na náhradu akýchkoľvek nákladov vynaložených na zhotovenie Diela. |
V prípade, ak došlo k čiastočnému plneniu podľa tejto Zmluvy, vrátia si Zmluvné strany všetko to, čo od seba navzájom získali podľa tejto Zmluvy, a to do 15 kalendárnych dní od nadobudnutia účinkov odstúpenia od tejto Zmluvy. |
V prípade, ak Dodávateľ poruší povinnosti v zmysle Autorského zákona uvedené v tejto Zmluve, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 50 % z ceny Diela. Nárok Objednávateľa na náhradu škody tým nebude dotknutý. |
Zmluvná pokuta a/alebo náhrada škody podľa tohto článku Zmluvy je splatná do 15 dní od doručenia písomnej výzvy na jej zaplatenie Dodávateľovi. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
06.09.2021 14:30
1,00 celý predmet zákazky
4 590,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.07.2021 12:01
22.07.2021 12:15
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.07.2021 07:41 - Vstupná ponuka | 4 200,00 | € | Cena s DPH |
22.07.2021 12:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 716,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: