• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.07.2021 12:01
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2021 12:15
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2021 12:17
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2021 12:30

Detail zákazky Z202115779

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.07.2021 12:01
  •    Predkladanie ponúk
    22.07.2021 12:15
  •    Ukončenie zákazky
    22.07.2021 12:17
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.07.2021 12:30

Základné údaje

Z202115779

OF-239026

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=5856654

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

44618786

Crystal Research, a.s.

Hálkova 1/A, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prieskum finančné riadenie podnikov kreatívneho priemyslu

telefonický prieskum

  • 79300000-7 - Prieskum trhu a ekonomický prieskum; prieskum verejnej mienky a štatistika
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prieskum finančné riadenie podnikov kreatívneho priemyslu
Funkcia
Predmetom zákazky je realizácia prieskumu finančné riadenie podnikov kreatívneho priemyslu
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
B2B: zber dát CATI (telefonický), Vzorka 300 podnikov s určenou SK NACE, 10 meritórnych otázok, výstup  dátový súbor so štatistickým spracovaním a analytickým reportom.
Téma: finančné riadenie podnikov kreatívneho priemyslu
Metodológia: kvantitatívny prieskum metódou CATI (telefonické dopytovania)
Cieľová skupina: podniky kreatívneho priemyslu
Veľkosť vzorky: 300 podnikov
Oslovená osoba podniku: pracovník ekonomického úseku, finančný manažér, prípadne majiteľ (konateľ)
Štruktúra vzorky: kategórie podľa SK NACE: 73110 – reklamné agentúry; 71110 – architektonické činnosti; 74100 – špecializované dizajnérske činnosti
Dotazník: dĺžka rozhovoru max 10 otázok (+ štatistické otázky)
Terénny zber: 15 – 18 pracovných dní
Výstup prieskumu: záverečná správa v MS Powerpoint so štatistickým spracovaním a analytickým reportom, dátový súbor vo formáte SPSS.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Znenie otázok dodá objednávateľ víťaznému uchádzačovi.
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať Dielo do 30 pracovných dní odo dňa účinnosti Zmluvy, pričom Objednávateľ preverí, či odovzdané dokumenty majú všetky vlastnosti požadované Objednávateľom, a to do 7 kalendárnych dní od ich odovzdania. Ak majú dokumenty všetky požadované vlastnosti, Objednávateľ potvrdí ich prevzatie osobitným písomným protokolom (ďalej len „Preberací protokol“). Podpisom Preberacieho protokolu sa Dielo považuje za kompletné, riadne vykonané, dodané a prevzaté. Ak dokumenty nemajú všetky Objednávateľom požadované vlastnosti, Dielo má vady a nepovažuje sa za kompletné a riadne
vykonané dielo. Objednávateľ/verejný obstarávateľ nepožaduje nahrávky a ani doslovne prepisy hovorov.
Objednávateľ všetky zistené vady písomne oznámi Dodávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa odovzdania Diela Objednávateľovi. Dodávateľ je povinný všetky zistené vady odstrániť bezodkladne, najneskôr však do 5 kalendárnych dní odo dňa doručenia písomného oznámenia o vadách Diela. Ak Dodávateľ odstráni všetky oznámené vady v stanovenej lehote, Dielo sa považuje za kompletné a riadne vykonané a Objednávateľ je povinný ho prevziať a potvrdiť Preberacím protokolom.
Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností sa uvádza, že Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať dielo riadne a včas najneskôr v lehote uvedenej v Zmluve.
Faktúra je splatná v lehote 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa doručenia riadne vystavenej faktúry Objednávateľom, vrátane náležitostí a príloh stanovených touto Zmluvou a Všeobecnými zmluvnými podmienkami.
Dodávateľ je budúcim vykonávateľom majetkových práv k Správe o prieskume v zmysle ustanovenia § 90 ods. 4 Autorského zákona. Dodávateľ je povinný riadne vysporiadať všetky autorské práva s fyzickými osobami, ktoré budú autormi Správy o prieskume (ďalej len „autori“), tak aby mohol platne postúpiť právo výkonu majetkových práv autorov k Správe o prieskume na Objednávateľa v zmysle ustanovenia § 90 ods. 5 Autorského zákona.
Dodávateľ bezodplatne postupuje právo výkonu majetkových práv autorov k Správe o prieskume na Objednávateľa v zmysle ustanovenia § 90 ods. 5 Autorského zákona.
Prieskum a/alebo výpisy uskutočnených telefonických hovorov, sa považujú za databázy v zmysle ustanovenia § 130 ods. 1 Autorského zákona. Dodávateľ sa považuje za zhotoviteľa databázy v zmysle ustanovenia § 135 ods. 2 Autorského zákona.
Dodávateľ je povinný riadne vysporiadať všetky práva s fyzickými osobami, ktoré budú tvorcami Prieskumu a/alebo výpisov uskutočnených telefonických hovorov, prípadne práva s nositeľmi práv k jednotlivým súčastiam databázy podľa § 130 ods. 2 Autorského zákona tak, aby mohol platne previesť na Objednávateľa práva zhotoviteľa databázy v zmysle Autorského zákona a Objednávateľ mohol Prieskum a/alebo výpisy uskutočnených telefonických hovorov riadne používať na účel vymedzený v tejto Zmluve.
Dodávateľ bezodplatne prevádza na Objednávateľa práva zhotoviteľa databázy k Prieskumu a/alebo k výpisom uskutočnených telefonických hovorov, a to v zmysle ustanovenia § 137 Autorského zákona.
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom zo strany Dodávateľa sa považuje aj neodovzdanie riadne a včasne vykonaného kompletného Diela Objednávateľovi, vrátane výpisu uskutočnených hovorov. V prípade odstúpenia od Zmluvy Objednávateľom, sa Zmluva ruší od počiatku a Dodávateľ nemá nárok na úhradu ceny za zhotovenie Diela podľa tejto Zmluvy, ani nárok na náhradu akýchkoľvek nákladov vynaložených na zhotovenie Diela.
V prípade, ak došlo k čiastočnému plneniu podľa tejto Zmluvy, vrátia si Zmluvné strany všetko to, čo od seba navzájom získali podľa tejto Zmluvy, a to do 15  kalendárnych dní od nadobudnutia účinkov odstúpenia od tejto Zmluvy.
V prípade, ak Dodávateľ poruší povinnosti v zmysle Autorského zákona uvedené v tejto Zmluve, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 50 % z ceny Diela. Nárok Objednávateľa na náhradu škody tým nebude dotknutý.
Zmluvná pokuta a/alebo náhrada škody podľa tohto článku Zmluvy je splatná do 15 dní od doručenia písomnej výzvy na jej zaplatenie Dodávateľovi.
Vrátane dopravy na miesto plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

06.09.2021 14:30

1,00 celý predmet zákazky

4 590,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.07.2021 12:01

22.07.2021 12:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 162
 7
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.07.2021 07:41 - Vstupná ponuka 4 200,00 € Cena s DPH
22.07.2021 12:14 - Najvýhodnejšia ponuka 3 716,40 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS